Alfredo #31 Besserwisser · Västernorrland · 37 937 inlägg 6 apr 19:27 Alfredo Besserwisser Västernorrland 37 937 inlägg 6 apr 19:27 #31 P patriklarsson skrev: Skulle gärna vilja ha något med åtminstone skärmtak och någon skärmvägg. Det är väl bara att bygga och vara glad. Jag förstår nog inte ens hur man kommer på tanken att anmäla något sådant någonstans.
P patriklarsson skrev: Skulle gärna vilja ha något med åtminstone skärmtak och någon skärmvägg. Det är väl bara att bygga och vara glad. Jag förstår nog inte ens hur man kommer på tanken att anmäla något sådant någonstans.
P patriklarsson #32 Självbyggare · Östergötland · 1 837 inlägg 6 apr 19:42 patriklarsson Självbyggare Östergötland 1 837 inlägg 6 apr 19:42 #32 Alfredo skrev: Det är väl bara att bygga och vara glad. Jag förstår nog inte ens hur man kommer på tanken att anmäla något sådant någonstans. Din åsikt ger jag inte så mycket för så jag ber dig lämna tråden, tack.
Alfredo skrev: Det är väl bara att bygga och vara glad. Jag förstår nog inte ens hur man kommer på tanken att anmäla något sådant någonstans. Din åsikt ger jag inte så mycket för så jag ber dig lämna tråden, tack.