J Jansson69 skrev:
Nu vart den gaidin tillbaka som jag känt sen innan😉
Jag har alltid varit här. Skönt att du saknat mig. 🥰

• Älska
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Fairlane
G gaidin skrev:
TS betalade för att få saker fixade men fick fixa det själv. Problemet är löst men det var inte hantverkaren som löste problemet.

Frågan gäller om TS skall reducera betalningen och hur mycket.

Vad det är du diskuterar har jag ingen aning om.
Jag tror du har missuppfattat hur det fungerar.
Så här är det:
  • Kunden gör något tokigt -> kundens fel, hantverkaren ska ha betalt
  • Hantverkaren gör något tokigt -> kundens fel, hantverkaren ska ha betalt
  • Kunden kommunicerar dåligt -> kundens fel, hantverkaren ska ha betalt
  • Hantverkaren kommunicerar dåligt -> kundens fel, hantverkaren ska ha betalt
  • Kunden dyker inte upp på avtalad tid och orsakar försening -> Kundens fel, hantverkaren ska ha betalt för både tiden inget arbete utfördes och tiden arbete utfördes
  • Hantverkarens dyker inte upp på avtalad tid och orsakar försening -> Kundens fel, hantverkaren ska ha betalt för både tiden inget arbete utfördes och tiden arbete utfördes
Etc.

• Gilla
  • Haha
yoaqim och 4 till
  • Laddar…
J
G gaidin skrev:
Jag har alltid varit här. Skönt att du saknat mig. 🥰
Det känns skönt för i början vart det inte gaidin som jag känner så bara vräk ur dig spydigheter och oneliners så tar jag dom😉

J Jansson69 skrev:
Det känns skönt för i början vart det inte gaidin som jag känner så bara vräk ur dig spydigheter och oneliners så tar jag dom😉
Detta är ju ett forum för lösningar och frågor.

Endast små människor diskuterar andra människor i stället för själva frågeställningen men jag får erkänna mig som en liten människa i detta avseende.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Får jag inte ha åsikter?
Klart du får. Får inte jag bli förvånad över dem? Personligen har jag aldrig funderat ett ögonblick på vem som reagerar på andras inlägg eller varför de gör det och blir helt enkelt nyfiken på varför det väcker så starka reaktioner från dig.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
J
Alfredo Alfredo skrev:
Klart du får.
Tack❤️
Alfredo Alfredo skrev:
Får inte jag bli förvånad över dem?
Absolut får du det har jag sagt att du inte får?
Alfredo Alfredo skrev:
Personligen har jag aldrig funderat ett ögonblick på vem som reagerar på andras inlägg eller varför de gör det och blir helt enkelt nyfiken på varför det väcker så starka reaktioner från dig.
Om du läser inläggen så har jag förklarat varför jag valde att synliggöra detta.

Fairlane Fairlane skrev:
Jag tror du har missuppfattat hur det fungerar.
Så här är det:
Hörde att de finns en ledig tjänst i Lagrådet. Du borde söka den! Ser framför mig några radikalt "anpassade" lagar. 😂

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
J
G gaidin skrev:
Detta är ju ett forum för lösningar och frågor.
Bra att du har förstått det för tidigare det jag har sett har varit mycket tykna oneliners ifrån dig..
G gaidin skrev:
Endast små människor diskuterar andra människor i stället för själva frågeställningen men jag får erkänna mig som en liten människa i detta avseende.
Då tror jag att de flesta hamnar i ditt små människors klubb, har du inte plats för alla eller vill du inte ge plats för alla?

J
Alfredo Alfredo skrev:
Hörde att de finns en ledig tjänst i Lagrådet. Du borde söka den! Ser framför mig några radikalt "anpassade" lagar. 😂
Det finns ju fiktiva juridikrum😉

J Jansson69 skrev:
Bra att du har förstått det för tidigare det jag har sett har varit mycket tykna oneliners ifrån dig..
Det beror nog på att det är svaren på dina egna inlägg du har läst.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
J
G gaidin skrev:
Det beror nog på att det är svaren på dina egna inlägg du har läst.
Hoppsan öm punkt, finns det hjärterum så finns det stjärterum😉❤️

J Jansson69 skrev:
Det finns ju fiktiva juridikrum😉
Fiktiv juridik. Hör det hemma bland alternativ fakta? 🤣

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Hoppsan öm punkt, finns det hjärterum så finns det stjärterum😉❤️
Absolut ingen öm punkt. Jag har insikt om mina tillkortakommanden och dömer ingen.

Däremot föraktar jag en del...

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
J
G gaidin skrev:
Absolut ingen öm punkt. Jag har insikt om mina tillkortakommanden och dömer ingen.

Däremot föraktar jag en del...
Tack❤️ det blir alltid så hjärtligt när du dyker upp🙏

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.