J
Fairlane Fairlane skrev:
Du driver med mig? Har absolut inte signerat under det dära..

Fairlane
J Jansson69 skrev:
Du driver med mig? Har absolut inte signerat under det dära..
Nej jag driver inte med dig.

Jag kan länka till inlägget om du inte kan bläddra tillbaka själv trots att jag anger vilket inlägg det var.
Länk

Jag kan även visa vad du skrivit i det inlägget:
J Jansson69 skrev:
Vart skriver jag så?
Om det är så att du inte läser vad du erbjuder dig att skriva på blir det såklart problem.

J
Fairlane Fairlane skrev:
Nej jag driver inte med dig.

Jag kan länka till inlägget om du inte kan bläddra tillbaka själv trots att jag anger vilket inlägg det var.
Länk

Jag kan även visa vad du skrivit i det inlägget:

Om det är så att du inte läser vad du erbjuder dig att skriva på blir det såklart problem.
Jag tror du inte riktigt är med för jag har ingenstans i det inlägget hållit med om nedanstående som du påstår!
Fairlane Fairlane skrev:
Det du i princip säger är:
  • Lita aldrig på att en hantverkare är klar när han säger att han ska vara klar
  • Om en hantverkare inte hinner klart inom utlovad tid, trots att inget oförutsett inträffar så är det kundens fel, företaget har inget som helst ansvar att stå för vad de säger
Så här är det snarare du som försöker att få mig att skriva under och fulspelar som vanligt!

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Fairlane
J Jansson69 skrev:
Jag tror du inte riktigt är med för jag har ingenstans i det inlägget hållit med om nedanstående som du påstår!

Så här är det snarare du som försöker att få mig att skriva under och fulspelar som vanligt!
Jag backar och ber om ursäkt. Jag har läst "var skriver jag " flera gånger, men ser att det står "var skriver jag ".

Helt klart en miss av mig

• Gilla
Jansson69
  • Laddar…
J
Fairlane Fairlane skrev:
Jag backar och ber om ursäkt. Jag har läst "var skriver jag " flera gånger, men ser att det står "var skriver jag ".

Helt klart en miss av mig
Och dom stackarna som har likat dom inläggen kanske borde skämmas lite, sånt jädra pack!

• Haha
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Och dom stackarna som har likat dom inläggen kanske borde skämmas lite, sånt jädra pack!
Tar man inte forumet lite väl allvarligt när man har synpunkter på att någon "likar" någon annans inlägg? 😉

• Gilla
gaidin
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Och dom stackarna som har likat dom inläggen kanske borde skämmas lite sån jädra pack!
Jag tror att många ger tummen upp eller annan figur, mer beroende på vem som skriver, snarare än vad de skriver. Klubben för inbördes beundran, helt enkelt. Detta gäller framförallt i trådar där förnuftet arkebuserats och de heta känslorna tagit dess plats.

• Gilla
Jansson69
  • Laddar…
J
Intet Intet skrev:
Jag tror att många ger tummen upp eller annan figur, mer beroende på vem som skriver, snarare än vad de skriver. Klubben för inbördes beundran, helt enkelt. Detta gäller framförallt i trådar där förnuftet arkebuserats och de heta känslorna tagit dess plats.
Men är det inte sjukt en person påstår något helt felaktigt, så långt helt ok men när man svarar och säger att man absolut inte instämmer och personen fortsätter och dessa ryggdunkare bara likar på rena felaktigheter..
Enligt mig helt sjukt beteende🤮

Sedan hånskrattar dom när dom blir påkomna.

• Medlemmar som reagerat på inlägg med emoji för skratt och gilla, visar användarnamn, poäng och tid för reaktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
J
Alfredo Alfredo skrev:
Tar man inte forumet lite väl allvarligt när man har synpunkter på att någon "likar" någon annans inlägg? 😉
Ska man börja och larva sig och förstöra trådar likadant då menar du?
Sjukt beteende helt enkelt ifrån dessa moralnördar!

J Jansson69 skrev:
Ska man börja och larva sig och förstöra trådar likadant då menar du?
Jag förstår inte frågan. Vad har att "lika" något att göra med att förstöra en tråd?

J Jansson69 skrev:
Sjukt beteende helt enkelt ifrån dessa moralnördar!
Jag förstår inte heller här vad du syftar på.

J
Nog med detta nu men dessa personer finns i minnet @Fairlane har ju i alla fall någ med hår på bröstet att erkänna men dessa andra kommer nog inte få några vettiga svar i framtiden utan man kanske kan svara med samma mynt så att säga😉

J Jansson69 skrev:
Men är det inte sjukt en person påstår något helt felaktigt, så långt helt ok men när man svarar och säger att man absolut inte instämmer och personen fortsätter och dessa ryggdunkare bara likar på rena felaktigheter..
Enligt mig helt sjukt beteende🤮

Sedan hånskrattar dom när dom blir påkomna.
I väntan på TS kan vi ju filosofera över emjos(?).
Jag ger ofta skrattande gubbar. Ibland är det för att inlägget är roligt. Ibland för att det är lite udda. Ibland för att det är rent äckligt och allt däremellan. Så det är upp till betraktaren att avgöra vad ett skratt betyder. Hade det kunnat kombineras med en tumme upp eller argt ansikte, skulle mången missförstånd kunnat undvikas.
Jag får själv ganska många skratt. Ibland när jag beskriver min avsky över barnamord. Alltid av samma fåtal medlemmar och i dessa fall tror jag att de klickar utan att ha förstått ett skvatt och då är det upp till skribenten att helt enkelt ignorera dessa ogenomtänkta "gillningar".

J
Intet Intet skrev:
I väntan på TS kan vi ju filosofera över emjos(?).
Jag ger ofta skrattande gubbar. Ibland är det för att inlägget är roligt. Ibland för att det är lite udda. Ibland för att det är rent äckligt och allt däremellan. Så det är upp till betraktaren att avgöra vad ett skratt betyder. Hade det kunnat kombineras med en tumme upp eller argt ansikte, skulle mången missförstånd kunnat undvikas.
Jag får själv ganska många skratt. Ibland när jag beskriver min avsky över barnamord. Alltid av samma fåtal medlemmar och i dessa fall tror jag att de klickar utan att ha förstått ett skvatt och då är det upp till skribenten att helt enkelt ignorera dessa ogenomtänkta "gillningar".
Jag har ingett emot att man får det ena eller andra så länge man skriver och berättar saker så får ju alla tycka vad dom vill..
Men när det likas rena ljugerier som har synats, och när man synar så skrattas det ja då är det rätt uppenbart för mig i alla fall..
Nu hade @Fairlane tillräckligt med hår på bröstet för att brösta sitt fel vilket inte händer ofta i dom trådar jag har läst och det är ju bara för underligt då det finns för alla att skåda/läsa..
Men det är nog som du säger att dom läser inte ens innehållet utan likar sina likasinnade helt enkelt..
Så nu förstår jag hur du har det med Österbottningen som du förklarade vid något tillfälle och har sett nu senast i den stängds tråden om Jas..

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Fairlane
J Jansson69 skrev:
Nu hade @Fairlane tillräckligt med hår på bröstet för att brösta sitt fel vilket inte händer ofta i dom trådar jag har läst och det är ju bara för underligt då det finns för alla att skåda/läsa..
Klart man står för de fel man gör, oavsett om det är att man läser fel eller om det är att man ger tid som man sen klarar av att uppfylla...

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
@Jansson69
Jag ser att du känner dig kränkt av mina gillningar.
Alla är inte inne på forumet konstant, hänger med i alla trådar alltid, och alla går defintivt inte tillbaka och redigerar alla sina "gillar" om något nytt uppstår.

Du skriver förvisso inte exakt det @Fairlane påstår, men min upplevelse är att du i denna tråd tycker TS får skylla sig själv, och att du i grova drag tycker just detta därav fick detta inlägg ett gillande från mig.

Kanske ett olyckligt gillande från min sida, men det är inget jag varken tänker gå tillbaka och ändra eller för den delen be om ursäkt för. Speciellt inte så som du vevat på efter att Fairlane meddelat sitt misstag.

• Gilla
  • Haha
Jansson69 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.