8 595 läst ·
223 svar
9k läst
223 svar
Kan jag kräva reducerat pris när arbete lämnats?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 895 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 895 inlägg
Nej jag driver inte med dig.J Jansson69 skrev:
Jag kan länka till inlägget om du inte kan bläddra tillbaka själv trots att jag anger vilket inlägg det var.
Länk
Jag kan även visa vad du skrivit i det inlägget:
Om det är så att du inte läser vad du erbjuder dig att skriva på blir det såklart problem.J Jansson69 skrev:
Jag tror du inte riktigt är med för jag har ingenstans i det inlägget hållit med om nedanstående som du påstår!Fairlane skrev:
Så här är det snarare du som försöker att få mig att skriva under och fulspelar som vanligt!Fairlane skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 895 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 895 inlägg
Jag backar och ber om ursäkt. Jag har läst "var skriver jag på" flera gånger, men ser att det står "var skriver jag så".J Jansson69 skrev:
Helt klart en miss av mig
Jag tror att många ger tummen upp eller annan figur, mer beroende på vem som skriver, snarare än vad de skriver. Klubben för inbördes beundran, helt enkelt. Detta gäller framförallt i trådar där förnuftet arkebuserats och de heta känslorna tagit dess plats.J Jansson69 skrev:
Men är det inte sjukt en person påstår något helt felaktigt, så långt helt ok men när man svarar och säger att man absolut inte instämmer och personen fortsätter och dessa ryggdunkare bara likar på rena felaktigheter..Intet skrev:
Enligt mig helt sjukt beteende🤮
Sedan hånskrattar dom när dom blir påkomna.
Redigerat:
I väntan på TS kan vi ju filosofera över emjos(?).J Jansson69 skrev:
Jag ger ofta skrattande gubbar. Ibland är det för att inlägget är roligt. Ibland för att det är lite udda. Ibland för att det är rent äckligt och allt däremellan. Så det är upp till betraktaren att avgöra vad ett skratt betyder. Hade det kunnat kombineras med en tumme upp eller argt ansikte, skulle mången missförstånd kunnat undvikas.
Jag får själv ganska många skratt. Ibland när jag beskriver min avsky över barnamord. Alltid av samma fåtal medlemmar och i dessa fall tror jag att de klickar utan att ha förstått ett skvatt och då är det upp till skribenten att helt enkelt ignorera dessa ogenomtänkta "gillningar".
Jag har ingett emot att man får det ena eller andra så länge man skriver och berättar saker så får ju alla tycka vad dom vill..Intet skrev:
I väntan på TS kan vi ju filosofera över emjos(?).
Jag ger ofta skrattande gubbar. Ibland är det för att inlägget är roligt. Ibland för att det är lite udda. Ibland för att det är rent äckligt och allt däremellan. Så det är upp till betraktaren att avgöra vad ett skratt betyder. Hade det kunnat kombineras med en tumme upp eller argt ansikte, skulle mången missförstånd kunnat undvikas.
Jag får själv ganska många skratt. Ibland när jag beskriver min avsky över barnamord. Alltid av samma fåtal medlemmar och i dessa fall tror jag att de klickar utan att ha förstått ett skvatt och då är det upp till skribenten att helt enkelt ignorera dessa ogenomtänkta "gillningar".
Men när det likas rena ljugerier som har synats, och när man synar så skrattas det ja då är det rätt uppenbart för mig i alla fall..
Nu hade @Fairlane tillräckligt med hår på bröstet för att brösta sitt fel vilket inte händer ofta i dom trådar jag har läst och det är ju bara för underligt då det finns för alla att skåda/läsa..
Men det är nog som du säger att dom läser inte ens innehållet utan likar sina likasinnade helt enkelt..
Så nu förstår jag hur du har det med Österbottningen som du förklarade vid något tillfälle och har sett nu senast i den stängds tråden om Jas..
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 895 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 895 inlägg
Klart man står för de fel man gör, oavsett om det är att man läser fel eller om det är att man ger tid som man sen klarar av att uppfylla...J Jansson69 skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 358 inlägg
@Jansson69
Jag ser att du känner dig kränkt av mina gillningar.
Alla är inte inne på forumet konstant, hänger med i alla trådar alltid, och alla går defintivt inte tillbaka och redigerar alla sina "gillar" om något nytt uppstår.
Du skriver förvisso inte exakt det @Fairlane påstår, men min upplevelse är att du i denna tråd tycker TS får skylla sig själv, och att du i grova drag tycker just detta därav fick detta inlägg ett gillande från mig.
Kanske ett olyckligt gillande från min sida, men det är inget jag varken tänker gå tillbaka och ändra eller för den delen be om ursäkt för. Speciellt inte så som du vevat på efter att Fairlane meddelat sitt misstag.
Jag ser att du känner dig kränkt av mina gillningar.
Alla är inte inne på forumet konstant, hänger med i alla trådar alltid, och alla går defintivt inte tillbaka och redigerar alla sina "gillar" om något nytt uppstår.
Du skriver förvisso inte exakt det @Fairlane påstår, men min upplevelse är att du i denna tråd tycker TS får skylla sig själv, och att du i grova drag tycker just detta därav fick detta inlägg ett gillande från mig.
Kanske ett olyckligt gillande från min sida, men det är inget jag varken tänker gå tillbaka och ändra eller för den delen be om ursäkt för. Speciellt inte så som du vevat på efter att Fairlane meddelat sitt misstag.