35 354 läst ·
202 svar
35k läst
202 svar
Järnskrot eller donera?
Som sagt uppskattar jag också vad heimlaga brukar bidra med och lägger gärna ett litet bidrag till honom som kämpar på. Och så får han ju en vettig maskin som det inte behöver direkt börja rustas och repareras på.
Jag är glad men inte överraskad över uppslutningen med 56 bidragare såhär långt. Jag kommer att skicka "inkasso PM" under morgondagen till alla som svarat i tråden eller skickat PM till mig. Kan bli några som missar att bidra så ett litet överskott på beräkning behövs förmodligen och eventuellt överskott tycker jag kan användas för att täcka Taxtures kostnader för 3 timmar och milen med lastbilen när han hämtade slipen.
Skicka numret, klart man hjälper till!
Har ju till och med massor av släkt inte så värst långt bort från Vasa, åker förbi någon gång i framtiden o kollar in pjäsen
Har ju till och med massor av släkt inte så värst långt bort från Vasa, åker förbi någon gång i framtiden o kollar in pjäsen
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 301 inlägg
Jag bidrar gärna
Avvaktar en stund med "Inkasso PM" då Marlen nu har lag upp en artikel på startsidan, 63 bidragsgivare för stunden.
Hoppas även att alla som vill bidra tillåter PM, annars taggar jag er separat i tråden. Många PM blir det då man bara kan skicka till 5 i taget ...
Hoppas även att alla som vill bidra tillåter PM, annars taggar jag er separat i tråden. Många PM blir det då man bara kan skicka till 5 i taget ...
Annars lägger du upp swishnr bara, sen kan du skicka pm till dom som ev inte har swishatTeroM skrev:
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Helt missat! Pma mig också!