Som sagt uppskattar jag också vad heimlaga brukar bidra med och lägger gärna ett litet bidrag till honom som kämpar på. Och så får han ju en vettig maskin som det inte behöver direkt börja rustas och repareras på.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Jag är glad men inte överraskad över uppslutningen med 56 bidragare såhär långt. Jag kommer att skicka "inkasso PM" under morgondagen till alla som svarat i tråden eller skickat PM till mig. Kan bli några som missar att bidra så ett litet överskott på beräkning behövs förmodligen och eventuellt överskott tycker jag kan användas för att täcka Taxtures kostnader för 3 timmar och milen med lastbilen när han hämtade slipen.

• Gilla
boschkenta och 23 till
  • Laddar…
Räkna in mig. Det är så här när internet o forum är som bäst.
O sen är man ju Halvfinne oxå.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Jag vill också bidra, och tacka för Heimlagas inspirerande vedermödor.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Skicka numret, klart man hjälper till!
Har ju till och med massor av släkt inte så värst långt bort från Vasa, åker förbi någon gång i framtiden o kollar in pjäsen:D

• Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
Jag bidrar gärna

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Hjälper gärna till med en slant från andra sidan Kvarken!

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Ja om någon av er har vägarna förbi någon gång så går det säkert att ordna så ni får se maskinen.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
A
Jag bidrar gärna oxå.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Avvaktar en stund med "Inkasso PM" då Marlen nu har lag upp en artikel på startsidan, 63 bidragsgivare för stunden.

Hoppas även att alla som vill bidra tillåter PM, annars taggar jag er separat i tråden. Många PM blir det då man bara kan skicka till 5 i taget ...

• Gilla
Appendix och 6 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Avvaktar en stund med "Inkasso PM" då Marlen nu har lag upp en artikel på startsidan, 63 bidragsgivare för stunden.

Hoppas även att alla som vill bidra tillåter PM, annars taggar jag er separat i tråden. Många PM blir det då man bara kan skicka till 5 i taget ...
Annars lägger du upp swishnr bara, sen kan du skicka pm till dom som ev inte har swishat

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
nino nino skrev:
Annars lägger du upp swishnr bara, sen kan du skicka pm till dom som ev inte har swishat
Det är det här med att lägga ut nummer öppet på nätet … Vist går det att hitta i alla fall men föredrar PM för det.

• Gilla
ceson och 3 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Det är det här med att lägga ut nummer öppet på nätet … Vist går det att hitta i alla fall men föredrar PM för det.
Ja så långt tänkte jag inte

P
Släng iväg ett PM till mig, så att vi får iväg maskinen!

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.