Jag är med på ett hörn! Skicka PM.

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Jag är med också. Skicka PM

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Jag är med

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Avvaktar en stund med "Inkasso PM" då Marlen nu har lag upp en artikel på startsidan, 63 bidragsgivare för stunden.

Hoppas även att alla som vill bidra tillåter PM, annars taggar jag er separat i tråden. Många PM blir det då man bara kan skicka till 5 i taget ...
Skicka gärna PM

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Fury
Hoppar också på, skicka gärna PM

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Jag är med :)

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Jag är också med!

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Detta hade jag missat! Vilken glädjande tråd! Klart man bidrar till en timmermanskollega! PM:a mig nummer!

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Pma!

Med vänlig hälsning, fremax

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Självklart är man på skicka PM

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
En hundring ställer jag gärna upp med naturligtvis :geek:

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Lite sen på men jag bidrar om det är så :-)

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Med sån här uppslutning kan jag inte vara sämre. Klart maskinen ska åka lite båt! (Eller i alla fall ut och åka)

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Vi har ett pris på 5060:- för transporten, dörr till dörr.
80 som anmält sitt intresse att bidra så 75:- per person täcker detta och ger lite marginal för att vissa kommer att missa att betala in av olika anledningar. Eventuellt överskott täcker Taxtures lastbilskostnader.

Så, dags att dra ett streck för anmälan till insamlingen och jag kan börja med SM i PM.

Det blir 5 pers per PM då BH inte tillåter mer. Jag kommer även att klicka i att det inte går att skicka vidare eller svara på PM:et så har ni frågor eller annat, skicka ett separat PM till mig.

• Gilla
Appendix och 16 till
  • Laddar…
Vilken härlig uppslutning det blev av det här, jag har dragit mitt strå till stacken nu och hoppas att alla andra gör det.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.