35 354 läst ·
202 svar
35k läst
202 svar
Järnskrot eller donera?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 819 inlägg
Jag vill också vara med.
Låt oss säga en 750 kilos pall. Det betyder att jag antingen måste låna hjullastaren av en granne eller be en annan granne med större frontlastare om hjälp med lossningen.
Eller hämta från Williamssons godsmagasin på Vasklot där de lastar pallen på min kärra med sin stora truck. Man skall inte bränna pengar i onödan.
Eller hämta från Williamssons godsmagasin på Vasklot där de lastar pallen på min kärra med sin stora truck. Man skall inte bränna pengar i onödan.
Avvaktar ju svar från Williamsson och DHL annars är det räknat med baklyft för enkel lossning
Men gör så billigt och bra som det går, ska ju inte slösa i onödan.
Kan eventuellt beroende på terminal här få den med mig hemifrån likväl som jag behöver passa nån som ska hämta mellan 8-17…….
Imponeras av uppslutningen av alla som vill bidra för den vidare transporten nordöst till Heimlaga och att vi är många som gärna hjälper en ”broder”
Men gör så billigt och bra som det går, ska ju inte slösa i onödan.
Kan eventuellt beroende på terminal här få den med mig hemifrån likväl som jag behöver passa nån som ska hämta mellan 8-17…….
Imponeras av uppslutningen av alla som vill bidra för den vidare transporten nordöst till Heimlaga och att vi är många som gärna hjälper en ”broder”