35 354 läst ·
202 svar
35k läst
202 svar
Järnskrot eller donera?
”Dörr till dörr” med ”shiplink” kr5060:-
http://www.williamsson.fi/ Har inte kommit med pris än……
Så det är fortfarande detaljer kvar innan färden går vidare nordöst
Väntar på svar från kontakt hos DHL också…..
Kommer mer uppgifter under nästa vecka.
http://www.williamsson.fi/ Har inte kommit med pris än……
Så det är fortfarande detaljer kvar innan färden går vidare nordöst
Väntar på svar från kontakt hos DHL också…..
Kommer mer uppgifter under nästa vecka.
Som sagt. Om vi kan spara kostnader på "dörr till logistikcentral" i stället för "dörr till dörr" så hämtar jag gärna maskinen med egen traktor och kärra från någon logistikcentral i Vasa-trakten. Det har jag gjort några gånger tidigare. Lossning går också att ordna var och när som helst med egen traktor och frontlastare om totalvikten på pallen understiger 600 kilo.
Jag vill inte belasta er hjälpsamhet mer än nödvändigt.
Slipen, utan utsuget som också är på pallen, väger 680kg enligt skylt på sidan … Lär vara dryga 700kg totalt.H heimlaga skrev:Som sagt. Om vi kan spara kostnader på "dörr till logistikcentral" i stället för "dörr till dörr" så hämtar jag gärna maskinen med egen traktor och kärra från någon logistikcentral i Vasa-trakten. Det har jag gjort några gånger tidigare. Lossning går också att ordna var och när som helst med egen traktor och frontlastare om totalvikten på pallen understiger 600 kilo.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tänkte plussa ytterligare kilo med lite småsaker…… men det går ju alltid att dela på det innan lossning 
Får se vad ”williamsson” kommer med då dom troligen är billigast?
Sen får jag försöka boka in hämtdag när jag jobbar hemmavid
Får se vad ”williamsson” kommer med då dom troligen är billigast?
Sen får jag försöka boka in hämtdag när jag jobbar hemmavid
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Och då är vi 40. Visste att jag kunde räkna med BH:are för en god sak 
@Marlen Eskilsson , @Per Eskilsson , ni får väl skriva en blänkare på startsidan om hur BH medlemmar hjälper varandra när det behövs, även på en enkel sak som att skicka 700+ kg järn mellan länderna
@Marlen Eskilsson , @Per Eskilsson , ni får väl skriva en blänkare på startsidan om hur BH medlemmar hjälper varandra när det behövs, även på en enkel sak som att skicka 700+ kg järn mellan länderna
5060 / 40 = 126,50 som en ”lyxigare” dagens lunch i Stockholm……. Tror inte nån har några större synpunkter på en ”dörr till dörr” då?
Men jag avvaktar och ser vad Williamsson har att erbjuda och jag har en fraktkontakt till som ville återkomma till veckan som kommer……
Men jag avvaktar och ser vad Williamsson har att erbjuda och jag har en fraktkontakt till som ville återkomma till veckan som kommer……
Administrator
· Skåne
· 8 672 inlägg
Jag är också på och bidrar. Skriver om det på måndag!TeroM skrev: