På konsumentens sida
· 3 627 inlägg
Vi följer upp IVT-pumpen - är den en piratkopia? Och hur ligger det egentligen till med balansvikterna i fläkten, ska de vara där från fabrik?
Du kan läsa artikeln här: IVT svarar på ryktena om piratkopior
Du kan läsa artikeln här: IVT svarar på ryktena om piratkopior
Allvetare
· Västra götaland
· 10 933 inlägg
Word! 
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 081 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 081 inlägg
Jag har inte tänkt igenom det helt, men det här känns som ett schysst sätt att ge leverantörer möjligheten att kommentera vissa utvalda trådar där antingen leverantören riskerar dåligt rykte eller där kunden kan ha hamnat i kläm.
kul koncept
kul koncept
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Administrator
· Skåne
· 8 676 inlägg
Jag tycker ändå det är väldigt konstigt att ett företag inte ser till att ordna så att loggan inte kan manipuleras. Pumparna verkar ju tillverkas i Sverige och jag trodde att de flesta jobbade med ISO-9000 och sånt nuförtiden.
De kanske köper in "tallriken" då kan man inte hålla på med att ändra i ett verktyg. Ivt tillverkar ju inte varenda detalj i pumparna.T TypRätt skrev:
Precis lika lite som att nibe tillverkar värmeelementen till sina pumpar. Lika lite som att volvo tillverkar allt i sina bilar osv osv.
Vet inte om jag ser fel men tittar man på fyrkanten med streck till vänster om I:et verkar det understa längre och fetare strecket saknas där bokstäverna är ingen ordning.
Lär väl inte vara så att varje streck är ett eget klistermärke.
Lär väl inte vara så att varje streck är ett eget klistermärke.
Eftersom alla förstår att ingen kan veta det med säkerhet utan att ha kollat upp det med IVT först så är det ju bara att gratulera till att killgissningen slog in!S swirve skrev: