11 881 läst ·
558 svar
12k läst
558 svar
Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne
Haha. Vadå Östermalm ligger lika långt bort ca? Det är ju säkert dubbelt så långt från Bromma till Östermalm. Går fortare med bil, kollektivt och cykel från Lidingö.AndersMalmgren skrev:
Att kalla områdena kring bron på Lidingö för ”sjukt off”? Nej, du lägger nog för stor vikt vid bostadsadressen. Det är därför du inte kan acceptera att det kan finnas ”bättre” områden än ditt eget. 😇
Renoverare
· Stockholm
· 20 569 inlägg
Brevik är populärt område på Lidingö, 1 mil ca till StureplanP Project Mellangården skrev:Haha. Vadå Östermalm ligger lika långt bort ca? Det är ju säkert dubbelt så långt från Bromma till Östermalm. Går fortare med bil, kollektivt och cykel från Lidingö.
Att kalla områdena kring bron på Lidingö för ”sjukt off”? Nej, du lägger nog för stor vikt vid bostadsadressen. Det är därför du inte kan acceptera att det kan finnas ”bättre” områden än ditt eget. 😇
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hersby som är ett annat populärt område dryga 9km
Logga in
Skapa konto
Mitt hus knapp mil
Logga in
Skapa konto
Men det ligger väl inte nära bron, och Hersby/Brevik var inte något av de områden jag nämnde. Noterar även att Hersby går snabbare in till Stureplan än din adress. Testa Torsvik, Islinge och Herserud istället.AndersMalmgren skrev:
Brevik är väl generellt sett inte heller lika dyrt som områdena vid bron.
Känns som att du blandar äpplen och päron.
Renoverare
· Stockholm
· 20 569 inlägg
Sorry men Lidingö är off som fan. Trist cykelväg är det också. Det är lite närmare Stureplan än Bromma men mycket längre från allt annat.P Project Mellangården skrev:Men det ligger väl inte nära bron, och Hersby/Brevik var inte något av de områden jag nämnde. Noterar även att Hersby går snabbare in till Stureplan än din adress. Testa Torsvik, Islinge och Herserud istället.
Brevik är väl generellt sett inte heller lika dyrt som områdena vid bron.
Känns som att du blandar äpplen och päron.
Medlem
· Halland
· 4 534 inlägg
Snacka om storm 7 i ett vattenglas. Någon kilometer hit eller dit. Köp större batteri till elcykeln.