8 025 läst ·
53 svar
8k läst
53 svar
Hydropress - Hjälp, jag förstår inte!
Medlem
· västra götaland
· 401 inlägg
Du har högst troligt antingen vattenbrist eller en sliten/igensatt pump.
Jag har plockat isär ett par pumpar genom åren och med vissa vatten bygger det avlagringar inne i pumpen som tar ner kapaciteten till noll över tid.
Jag har plockat isär ett par pumpar genom åren och med vissa vatten bygger det avlagringar inne i pumpen som tar ner kapaciteten till noll över tid.
Är det lite dåligt med vatten så är pump i borrhålet inte att föredra , då måste det finnas ett skydd för att pumpen inte ska gå torr, elektroder som sitter på olika nivåer, så kan du få liv i det som finns så är det bästrockin_john skrev:
Medlem
· västra götaland
· 401 inlägg
Inväntar återkoppling av en brunnborrare som skall se över situationen 
Klicka här för att svara


