A Avemo #31 Medlem · Stockholms län · 14 639 inlägg 16 jan 2025 16:55 Avemo Medlem Stockholms län 14 639 inlägg 16 jan 2025 16:55 #31 Har du mer info om fläkten? Etiketten du visar bild på ser spontant ut att tillhöra en fläkt med inbyggd varvtalsregulator som bara skall ha en potentiometer för att ställa varvtalet.
Har du mer info om fläkten? Etiketten du visar bild på ser spontant ut att tillhöra en fläkt med inbyggd varvtalsregulator som bara skall ha en potentiometer för att ställa varvtalet.
S skvadron #32 Husägare · Dalarna · 126 inlägg 8 mar 2025 15:31 skvadron Husägare Dalarna 126 inlägg 8 mar 2025 15:31 #32 B ByggKungenR skrev: Hej, jag har samma problem. Ska koppla in denna nu men fungerar bara som en strömbrytare. Kan det vara så att även min är trasig? Köpte den idag…. Hej, Hur har det gått för dig? Har också köpt samma lika på Clas Ohlson och den fungerar inte heller?? Dålig batch?
B ByggKungenR skrev: Hej, jag har samma problem. Ska koppla in denna nu men fungerar bara som en strömbrytare. Kan det vara så att även min är trasig? Köpte den idag…. Hej, Hur har det gått för dig? Har också köpt samma lika på Clas Ohlson och den fungerar inte heller?? Dålig batch?