Hej!
Vet någon hur jag kopplat ihop denna lampa med kontakten och sätter upp den i taket?
Vet någon hur jag kopplat ihop denna lampa med kontakten och sätter upp den i taket?
Den där armaturen är tänkt att skruvas fast i taket, ej hängas i krok.
Sen är det egentligen felaktig anslutningskabel, det "ska" vara en ojordad anslutningskabel och ojordad lamppropp/stickkontakt eftersom armaturen är dubbelisolerad.
Sen är det egentligen felaktig anslutningskabel, det "ska" vara en ojordad anslutningskabel och ojordad lamppropp/stickkontakt eftersom armaturen är dubbelisolerad.
Ok kan jag använda den jordade stickkontakten ändå?Demmpa skrev:
Egentligen inte om du ska följa reglerna, men funktionellt gör det ingen skillnad,
T.ex här finns ojordade
https://www.clasohlson.com/se/Lamppropp-DCL-med-sladd,-ojordad/p/36-8163
T.ex här finns ojordade
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.clasohlson.com/se/Lamppropp-DCL-med-sladd,-ojordad/p/36-8163
Klicka här för att svara


