K
Demmpa Demmpa skrev:
Vilken tillverkare?

Det lär inte vara en dubbel kronbrytare (med två separata L-anslutningar), utan det lär vara en 4×1 (med en gemensam L-anslutning)
Förlåt.
Ironi.
Gjorde om TS bild med AI.
 
V varpan1 skrev:
Dubbbel kronbrytare. Byter ut en gammal med sliten plast till en ny fräsch. Hur kopplar jag kablarna i den nya för att få samma funktion?
[bild]

[bild]
Dom svarta som sitter på L ska sitta på L på den nya . Vit och brun ska sitta på varsin pil, x plintarna har ingen funktion för brytaren
 
R robbie78_c skrev:
Dom svarta som sitter på L ska sitta på L på den nya . Vit och brun ska sitta på varsin pil, x plintarna har ingen funktion för brytaren
Läs gärna hela tråden, eller i alla fall TS inlägg innan du svarar.

TS har redan fått den hjälp som behövdes.
TS har bytt strömbrytaren och fått den nya att fungera, se inlägg 20.
 
  • Gilla
Kardan79 och 1 till
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Läs gärna hela tråden, eller i alla fall TS inlägg innan du svarar.

TS har redan fått den hjälp som behövdes.
TS har bytt strömbrytaren och fått den nya att fungera, se inlägg 20.
Jag såg inga svar när jag skrev av nån anledning. Men jag håller såklart med 👍
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.