57 116 läst ·
240 svar
57k läst
240 svar
Hur blev mitt falsade plåttak tycker ni?
Vi använde Offerta. Det finns ingenting i det avtalet som är värt någonting. Jag är glad att dom använde skruvar även fast det inte nämndes. Det var ju faktiskt sjysst!J Jansson69 skrev:
Du har KtjL som gäller alltid kan inte avtalas bort!Coco748 skrev:
Ta fram ditt avtal och ring Konsumentverket om överbesiktning, om det är möjligt att kräva i ditt fall så måste det göras inom en viss tid vill minnas att det är 4 veckor efter att du har erhållit besiktningsutlåtandet..
Hundratals träffar med bildgoogling. Upptagen man....Coco748 skrev:
Idag hade vi slutbesiktningen, besiktningsmannen godkände taket.
Besiktningsmannen hade tagit med sig takläggaren. Jag motsade mig att han skulle deltaga. Men så sa besikningsmannen att vi skulle dela på kostnaden. Nu efteråt så fattar jag att jag borde fått skriftligt på det.
Jag har spelat in vad besikningsmannen sa till mig i slutet när det stod klart att han tyckte det var godkänt arbete.
Den här plåtfirman har gjort ny hemsida där man har en Ai genererad plåtslagare som heter Tomas Andersson. Helt sjukt att man träffat sånna bedragare. Men nu måste vi ju betala notan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja, jag sa till plåtslagaren idag att han inte är välkommen igen. Men att Tomas Andersson kunde komma och fixa hängrännan. Då blev han tyst och såg förvirrad ut. Det är han som var på besiktningen som fixar hemsidan. Lite smartare av dom 2 bröderna, även om han inte visade några bevis på det idag.K Kane skrev:
Byggföretag med säte i Södertälje håller man sig långt borta ifrån.
Sjukt mycket fusk, fuffens och båg i den staden.
Korruptionen är utbredd ända in i politiken och in i bygglovsverksamheten.
Sjukt mycket fusk, fuffens och båg i den staden.
Korruptionen är utbredd ända in i politiken och in i bygglovsverksamheten.
Jag frågade Ai om den kunde göra några fler bilder på Tomas Andersson när han jobbar på taket. Men han sa att han inte kunde efterlikna en riktig person. Men när jag förklarade att Tomas Andersson var Ai ritad så kunde han det.
Du får akta dig för enligt Kane bedriver han en juristbyrå och det hörde ALLA på inspelningen att han var kvalificerad för😉😆😆😆Coco748 skrev:
Tomas Andersson (den svenskare brodern) han behöver inte jobba längre, det går bra nu!Alfredo skrev:
GAAAHHH då har vi snart en ny tråd om trädgårdsarbeten som kräver betalt GAAAHHH.Alfredo skrev:
”Nog skulle i alla fall jag tänka en hel del om jag skulle "betala totalt 140k i arbetskostnad för en dags arbete. Det var en anläggare och en grävmaskinist på plats."