D Derbyboy skrev:
Tror det ingick i mina också. Beställer inget nu så tar jag det i bästa runda när jordis nr 2 och PSA eventuellt ska in.
Vart beställer du ifrån?

D
Elbutik.se

Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Har du inte redan en central i huset?
Hans " elektriker " molgan ska ju byta till en ny å fräsch central...

Frågorna växer :rofl: ( TS Behöver ej svara )
det började med Vu och nu ska hela hagercentralen byggas .. jag skulle vilja chatta med molgan så jag får samma garantier :heart:

• Gilla
TechChad och 1 till
  • Laddar…
D
Matte har du inget bättre för dig än att förstöra andras trådar!?

Papphammar666 lilllasrne skrev:
Hans " elektriker " molgan ska ju byta till en ny å fräsch central...

Frågorna växer :rofl: ( TS Behöver ej svara )
det började med Vu och nu ska hela hagercentralen byggas .. jag skulle vilja chatta med molgan så jag får samma garantier :heart:
Inget ont om dig, men kan du inte byta alias. Får inte ihop bokstäverna till något vettigt:thinking:

D Derbyboy skrev:
Jag ger mig men svara gärna på mitt förra inlägg som var lite väl larvigt men också sant ang .. köpa b...ema färg för 179kr för 10 ltr till en målare som bara innehåller vatten... samma liknelse med billiga Vu kontra kvallitet ..

D Derbyboy skrev:
Elbutik är bra, tråkigt att du bara får garanti på materialet om det går sönder.

Mollgan, var det inte Patrik din elektriker hette eller har han redan fått slut?

Inget ont om dig, men kan du inte byta alias. Får inte ihop bokstäverna till något vettigt:thinking:
Jag skrev fel någon gång i begynnelsen och har bara inte fixa det .. ska ändra för din och TS skull :heart:

• Gilla
Grizzlybjörnen123
  • Laddar…
D
Ahh verkligen jättetråkigt.

Hur lång garanti lämnat elektrikern om jag köper från honom?

D Derbyboy skrev:
Ska jag ha något extra nollplint i min central?

[bild]
Ska du ha både vit och transparent dörr så du kan byta efter humör?

D
Papphammar666 lilllasrne skrev:
Jag skrev fel någon gång i begynnelsen och har bara inte fixa det .. ska ändra för din och TS skull :heart:

Om du nu vill göra något för min skull så får du gärna:

1) bidra till en konstruktiv diskussion

2) Skriva inlägg på ett sådant sätt och de går att läsa. Det var länge sedan jag stötte på någon som behärskar det svenska språket i skrift så dåligt som du gör.

• Gilla
Papphammar666 och 1 till
  • Laddar…
D Derbyboy skrev:
Ahh verkligen jättetråkigt.

Hur lång garanti lämnat elektrikern om jag köper från honom?
Fråga honom.

Om du nu har en tight budget och tänker dig att koppla själv, varför väljer du då Hager?

• Gilla
Papphammar666
  • Laddar…
D
Ska du ha både vit och transparent dörr så du kan byta efter humör?

Jag har aldrig skrivit något om en dörr. Jag frågade om en plint. Det är Matte som inte är läskunnig så han svarade ang en dörr. Lite sorgligt faktiskt :crysmile:

• Gilla
Papphammar666
  • Laddar…
D
Har hört att Hager är bra och elektrikern sa att han tyckte det var smidigt att koppla med Hager QC.

Har klarat mig utan garantier än så länge. Misstänker att elektrikern ger 2 års garanti men tar 20-30 procent mer betalat än elbutik.se. Den ekvationen går inte riktigt ihop.

• Gilla
Papphammar666 och 1 till
  • Laddar…
D Derbyboy skrev:
Jag har aldrig skrivit något om en dörr. Jag frågade om en plint. Det är Matte som inte är läskunnig så han svarade ang en dörr. Lite sorgligt faktiskt :crysmile:
I inlägg #243 står det om dörrar

• Gilla
Papphammar666
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.