D
Skärmdump av diskussionsforum där en kommentar är markerad med rött för att visa missnöje eller kritik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är inte du heller läskunnig?

E
D Derbyboy skrev:
[bild] Är inte du heller läskunnig?
Är också övertygad om att du nämnt dörrar men vet inte i vilket inlägg men har det ingen betydelse kan vi lika bra släppa det.

Är alla problem utredda nu?

• Gilla
Papphammar666
  • Laddar…
D
Ett problem har dykt upp idag!

”Målaren” har målat över kablarna i dosorna. Jävligt irriterande med färg på kablarna. Sjukt oproffsigt.

E El-Löken66 skrev:
Är också övertygad om att du nämnt dörrar men vet inte i vilket inlägg men har det ingen betydelse kan vi lika bra släppa det.

Är alla problem utredda nu?
Förutom att allt skit kastas på mig ?.. TS jag kanske inte kan skriva men nödvändig kännedom har jag iaf :love:

D
Grattis!

Dock ingenting värt på detta forum eftersom du inte kan utrycka det du kallar för ”kännedom”. Jag antar att du menar kunskap :crysmile:

Du har vunnit jag ger upp..
☆ jag skickar ecy på posten som pris ☆

D Derbyboy skrev:
Har hört att Hager är bra och elektrikern sa att han tyckte det var smidigt att koppla med Hager QC.

Har klarat mig utan garantier än så länge. Misstänker att elektrikern ger 2 års garanti men tar 20-30 procent mer betalat än elbutik.se. Den ekvationen går inte riktigt ihop.
Vilken elektriker?

D Derbyboy skrev:
[bild] Är inte du heller läskunnig?
Sorry, ser nu att jag skrev fel #263 skulle det vara:sweat:

• Gilla
Papphammar666
  • Laddar…
D
Ställde jag en fråga om dörr i inlägg 263?

Hur är det med läsförståelsen? Kan ju inte påstå att inlägg 263 var särskilt klurigt men allt är ju såklart relativt.

Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Sorry, ser nu att jag skrev fel #263 skulle det vara:sweat:
Hur är det möjligt att tolka att texten "Ska jag ha något extra nollplint i min central?" handlar om dörrar?

• Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
D
Tror inte vi har att göra med några genier här direkt.

E
D Derbyboy skrev:
Tror inte vi har att göra med några genier här direkt.
Hagercentral.se

jbr jbr skrev:
Hur är det möjligt att tolka att texten "Ska jag ha något extra nollplint i min central?" handlar om dörrar?
Har du långtråkigt nu igen på pensionärshemmet så du måste komma med en dum kommentar;)

• Gilla
Papphammar666
  • Laddar…
D
Haha kom ju verkligen från rätt käft. Du gödslar ju forumet med dynga.

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Mekplatsen och 3 till
  • Laddar…
Du har ju specat en lista i det inlägget och högst upp står det dörrar, vita eller transparenta. Vet du inte vad du själv skriver???

• Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.