Hej,
Vore väldigt snällt om jag kunde få lite hjälp med vad jag behöver köpa till min nya central.
Vilken hagersäkring behöver jag för 3 st 400v element 600w styck.
Vore väldigt snällt om jag kunde få lite hjälp med vad jag behöver köpa till min nya central.
Vilken hagersäkring behöver jag för 3 st 400v element 600w styck.
https://hagercentral.se/D Derbyboy skrev:
Nej, det är en annan grupp och behöver sina egna dvärgar.D Derbyboy skrev:
Rita upp centralen i länken jag gav dig, har du bara två faser är det bättre med en tvåpolig dvärg fast denna kostar en bra bit mer än en trepolig skulle jag tro.

