Om det är så pass jobbigt så har du ju lite olika alternativ till lösning.
-Titta inte på grannen/grannarna om det är jobbigt när de går näck.
-Sätt upp något som hindrar utsyn.
-Plantera något snabbväxande, tex Parkslide.:cool:
-Flytta.
 
  • Gilla
  • Haha
Harrison och 3 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
-Plantera något snabbväxande, tex Parkslide.:cool:
Ooohh, det var vackert ondskefullt!
Plantera det som häck med en rejäl stål-kant mot den egna tomten och inget mot grannen, det kan ju få dem att flytta, om de lyckas få huset sålt! :D
 
Talvan Talvan skrev:
Temperatur stiger och kläderna blir mindre, ännu en sommar med detta
Jag känner en person som är lika pryd som du är och ärligt talat så är det ingenting den personen mår bra av själv.

Vi går också nakna inomhus ibland. Framför allt mellan duschen och sängen. Vill någon fönstertitta så är det på deras egen risk;)
En gång kom jag in till en kamrat då han satt naken vid köksbordet och åt kött och potatis och för honom var det inget problem sade han så jag tänkte att hur skulle det då kunna vara ett problem för mig. Jag satte mig och pratade en stund och då han hade ätit färdigt och pratat en stund gick han och hämtade kalsongerna som han hade lämnat efter sig då potatisen blev färdigkokt medan han var i duschen.
Man skall inte göra naturliga saker krångligare än de är.
 
  • Gilla
Harrison och 7 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
Om det är så pass jobbigt så har du ju lite olika alternativ till lösning.
-Titta inte på grannen/grannarna om det är jobbigt när de går näck.
-Sätt upp något som hindrar utsyn.
-Plantera något snabbväxande, tex Parkslide.:cool:
-Flytta.
Plantera hos mig eller granne?
 
H heimlaga skrev:
Jag känner en person som är lika pryd som du är och ärligt talat så är det ingenting den personen mår bra av själv.

Vi går också nakna inomhus ibland. Framför allt mellan duschen och sängen. Vill någon fönstertitta så är det på deras egen risk;)
En gång kom jag in till en kamrat då han satt naken vid köksbordet och åt kött och potatis och för honom var det inget problem sade han så jag tänkte att hur skulle det då kunna vara ett problem för mig. Jag satte mig och pratade en stund och då han hade ätit färdigt och pratat en stund gick han och hämtade kalsongerna som han hade lämnat efter sig då potatisen blev färdigkokt medan han var i duschen.
Man skall inte göra naturliga saker krångligare än de är.
Tänk dig när grannen lagar mat och tappar ett makaroner paket på golvet och ska plocka det naken. Jag uppskattar det inte
 
  • Haha
  • Wow
Immobil och 2 till
  • Laddar…
Om du inte vill se grannens nakna kropp är det nog itne han som behöver kläder, det kanske är du som behöver ögonbindel?
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
harry73
Pics or it didn't happen
 
  • Gilla
  • Haha
Fartland och 7 till
  • Laddar…
Staffans2000
Talvan Talvan skrev:
Tänk dig när grannen lagar mat och tappar ett makaroner paket på golvet och ska plocka det naken. Jag uppskattar det inte
Då är det bara att titta åt ett annat håll.

Problemlösaren Staffan
 
Talvan Talvan skrev:
Tänk dig när grannen lagar mat och tappar ett makaroner paket på golvet och ska plocka det naken.
Det är inte utan att man undrar hur du får något gjort om dagarna...
 
  • Haha
  • Gilla
johel572 och 6 till
  • Laddar…
Talvan Talvan skrev:
Plantera hos mig eller granne?
Om du nu seriöst överväger att plantera något för att slippa se din granne tycker jag du skall läsa på lite innan du väljer just Parkslide.
Finns för övrigt en liten tråd om den växten här på BH.
Läs igenom den innan du bestämmer dig.
https://www.byggahus.se/forum/threa...foer-att-koepa-hus-tomt-med-parkslide.235412/

O när du skall plantera, oaktat vad för växter, får du nog välja att plantera på din egen tomt, annars tror jag grannen kan ha vissa invändningar.:thinking:
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
C
Sponsra skönhetsoperationer.
 
Staffans2000
K knipo skrev:
Om du nu seriöst överväger att plantera något för att slippa se din granne tycker jag du skall läsa på lite innan du väljer just Parkslide.
Finns för övrigt en liten tråd om den växten här på BH.
Läs igenom den innan du bestämmer dig.
[länk]

O när du skall plantera, oaktat vad för växter, får du nog välja att plantera på din egen tomt, annars tror jag grannen kan ha vissa invändningar.:thinking:
Här har du inte läst på ordentligt. Det var inte TS idé med plantering överhuvudtaget. Förslagsställaren skojade till det.

Men en snabbväxande häck. Ja, inte grannens alltså, skulle lösa utsiktsproblematiken.
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
C civilingenjören skrev:
Sponsra skönhetsoperationer.
Tror du det hjälper när grannen böjer sig ned och plockar upp makaronerna?:crysmile:
Det behövs nog annat till det.

https://www.shytobuy.se/analblekning-hemma.html

Talvan Talvan skrev:
Tänk dig när grannen lagar mat och tappar ett makaroner paket på golvet och ska plocka det naken. Jag uppskattar det inte
 
  • Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Här har du inte läst på ordentligt. Det var inte TS idé med plantering överhuvudtaget. Förslagsställaren skojade till det.

Men en snabbväxande häck. Ja, inte grannens alltså, skulle lösa utsiktsproblematiken.
O det var jag som var förslagsställaren.
Ts verkade ta förslaget på allvar, därav svaret.
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Talvan Talvan skrev:
Plantera hos mig eller granne?
Att titta rakt in i grannens buskiga häck eller din egen är väl ingen större skillnad?
 
  • Haha
  • Gilla
tobbbias och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.