143 631 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
Om det är så pass jobbigt så har du ju lite olika alternativ till lösning.
-Titta inte på grannen/grannarna om det är jobbigt när de går näck.
-Sätt upp något som hindrar utsyn.
-Plantera något snabbväxande, tex Parkslide.
-Flytta.
-Titta inte på grannen/grannarna om det är jobbigt när de går näck.
-Sätt upp något som hindrar utsyn.
-Plantera något snabbväxande, tex Parkslide.
-Flytta.
Jag känner en person som är lika pryd som du är och ärligt talat så är det ingenting den personen mår bra av själv.Talvan skrev:
Vi går också nakna inomhus ibland. Framför allt mellan duschen och sängen. Vill någon fönstertitta så är det på deras egen risk
En gång kom jag in till en kamrat då han satt naken vid köksbordet och åt kött och potatis och för honom var det inget problem sade han så jag tänkte att hur skulle det då kunna vara ett problem för mig. Jag satte mig och pratade en stund och då han hade ätit färdigt och pratat en stund gick han och hämtade kalsongerna som han hade lämnat efter sig då potatisen blev färdigkokt medan han var i duschen.
Man skall inte göra naturliga saker krångligare än de är.
Tänk dig när grannen lagar mat och tappar ett makaroner paket på golvet och ska plocka det naken. Jag uppskattar det inteH heimlaga skrev:Jag känner en person som är lika pryd som du är och ärligt talat så är det ingenting den personen mår bra av själv.
Vi går också nakna inomhus ibland. Framför allt mellan duschen och sängen. Vill någon fönstertitta så är det på deras egen risk
En gång kom jag in till en kamrat då han satt naken vid köksbordet och åt kött och potatis och för honom var det inget problem sade han så jag tänkte att hur skulle det då kunna vara ett problem för mig. Jag satte mig och pratade en stund och då han hade ätit färdigt och pratat en stund gick han och hämtade kalsongerna som han hade lämnat efter sig då potatisen blev färdigkokt medan han var i duschen.
Man skall inte göra naturliga saker krångligare än de är.
Om du nu seriöst överväger att plantera något för att slippa se din granne tycker jag du skall läsa på lite innan du väljer just Parkslide.Talvan skrev:
Finns för övrigt en liten tråd om den växten här på BH.
Läs igenom den innan du bestämmer dig.
https://www.byggahus.se/forum/threa...foer-att-koepa-hus-tomt-med-parkslide.235412/
O när du skall plantera, oaktat vad för växter, får du nog välja att plantera på din egen tomt, annars tror jag grannen kan ha vissa invändningar.
Här har du inte läst på ordentligt. Det var inte TS idé med plantering överhuvudtaget. Förslagsställaren skojade till det.K knipo skrev:Om du nu seriöst överväger att plantera något för att slippa se din granne tycker jag du skall läsa på lite innan du väljer just Parkslide.
Finns för övrigt en liten tråd om den växten här på BH.
Läs igenom den innan du bestämmer dig.
[länk]
O när du skall plantera, oaktat vad för växter, får du nog välja att plantera på din egen tomt, annars tror jag grannen kan ha vissa invändningar.![]()
Men en snabbväxande häck. Ja, inte grannens alltså, skulle lösa utsiktsproblematiken.
Tror du det hjälper när grannen böjer sig ned och plockar upp makaronerna?C civilingenjören skrev:
Det behövs nog annat till det.
https://www.shytobuy.se/analblekning-hemma.html
Talvan skrev:
O det var jag som var förslagsställaren.Staffan2000 skrev:
Ts verkade ta förslaget på allvar, därav svaret.