143 659 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
Det beror väl lite på skulle jag tycka. Bor man på markplan med stora fönster och har som sysselsättning att göra konstiga yogaposer hela dagarna så kanske man kan fundera på att dra för gardinerna.F fsn skrev:
Men om man bara går runt med dasen hängandes i en, för det mesta, insynskyddad plats så ser jag inget problem. Skulle någon hitta en vinkel med insyn och se den nakna mannen så kan man böja bort huvudet på en halv sekund. Skulle man inte klara av det och/eller att den där halva sekund skärrar en så vill jag påstå att problemet ligger hos sig själv och att det kanske till och med är nyttigt att se lite naket.
Till och med skyltdockorna censureras, vafanN nallepu skrev:
Vänd bort blicken, varför ska det vara så svårt? Om du inte ens tål att se naket under en halv sekund så kanske du mår bra av detTalvan skrev:
Sen antar jag att grannen inte tappar saker på golvet särskilt ofta...
Trädgårdsfixare
· Småland
· 184 inlägg
Enl gällande lagar får man gå spritt naken i en lägenhet framför fönstren och likaså i sin egen fastighet - inne i bostaden liksom ute i trädgården utan att grannar och förbigående kan göra det skvatt. Det är nog grannarnas plikt (om de störs av nakenhet) att titta åt ett annat håll snarare än att nudisten (nudisterna) ska klä på sig.
Gråter dina barn av att se en naken människa så kanske du borde besöka psykvården då jag misstänker att barnen behöver öppna sina ögon för omvärlden. Personligen tror jag snarare att en naken människa är det mest naturliga för ett barn då alla barn springer nakna som små, både inom- som utomhus.
// Bocken Bruse
Gråter dina barn av att se en naken människa så kanske du borde besöka psykvården då jag misstänker att barnen behöver öppna sina ögon för omvärlden. Personligen tror jag snarare att en naken människa är det mest naturliga för ett barn då alla barn springer nakna som små, både inom- som utomhus.
// Bocken Bruse
När jag bodde så att jag hade granar i närheten, så hade jag annat att engagera mig i än att utöva fönstertittningTalvan skrev:
Engagera dej i jobbet du ska göra istället för att flukta på grannarna så får du något gjort så att chefen får valuta för pengarna.
Men om jag är min egen chef hur gör jag då?wildeside skrev:
Spika skivor för era fönster åt det hållet då eller sätt upp ett tre meter högt plank.Talvan skrev:
Jag vidhåller att du borde börja fundera på att söka vård för din sjuka kroppsuppfattning och överdrivna prydhet. Man mår inte bra av att hålla på sådär i längden. Jag känner en som håller på sådär så jag har sett en del..... och hon mår inte bra kan jag säga.