F fsn skrev:
Bara jag som tycker att det hör till allmänt hyfs att inte visa kuken i tätbebyggt område?
Det beror väl lite på skulle jag tycka. Bor man på markplan med stora fönster och har som sysselsättning att göra konstiga yogaposer hela dagarna så kanske man kan fundera på att dra för gardinerna.

Men om man bara går runt med dasen hängandes i en, för det mesta, insynskyddad plats så ser jag inget problem. Skulle någon hitta en vinkel med insyn och se den nakna mannen så kan man böja bort huvudet på en halv sekund. Skulle man inte klara av det och/eller att den där halva sekund skärrar en så vill jag påstå att problemet ligger hos sig själv och att det kanske till och med är nyttigt att se lite naket.

N nallepu skrev:
Ni glömmer väll inte bort första lördagen i maj? [länk]
[media]
Till och med skyltdockorna censureras, vafan :P

Talvan Talvan skrev:
Tänk dig när grannen lagar mat och tappar ett makaroner paket på golvet och ska plocka det naken. Jag uppskattar det inte
Vänd bort blicken, varför ska det vara så svårt? Om du inte ens tål att se naket under en halv sekund så kanske du mår bra av det ;)

Sen antar jag att grannen inte tappar saker på golvet särskilt ofta...
 
C
K knipo skrev:
[länk]
Beställ en tub, lägg i grannens postlåda och se om det hjälper på något sätt.
 
Enl gällande lagar får man gå spritt naken i en lägenhet framför fönstren och likaså i sin egen fastighet - inne i bostaden liksom ute i trädgården utan att grannar och förbigående kan göra det skvatt. Det är nog grannarnas plikt (om de störs av nakenhet) att titta åt ett annat håll snarare än att nudisten (nudisterna) ska klä på sig.

Gråter dina barn av att se en naken människa så kanske du borde besöka psykvården då jag misstänker att barnen behöver öppna sina ögon för omvärlden. Personligen tror jag snarare att en naken människa är det mest naturliga för ett barn då alla barn springer nakna som små, både inom- som utomhus.

// Bocken Bruse
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Det är inte utan att man undrar hur du får något gjort om dagarna...
Det r svårt att arbeta hemma i Corona tider när natur tv är på hela tiden
 
  • Haha
  • Gilla
BigR och 7 till
  • Laddar…
M
Köp en mörkläggningsgardin :D då kan du dra ner när du inte vill se, och dra upp när du vill se (y):giggle:
 
wildeside
Talvan Talvan skrev:
Det r svårt att arbeta hemma i Corona tider när natur tv är på hela tiden
När jag bodde så att jag hade granar i närheten, så hade jag annat att engagera mig i än att utöva fönstertittning:thinking:.
Engagera dej i jobbet du ska göra istället för att flukta på grannarna så får du något gjort så att chefen får valuta för pengarna.
 
wildeside wildeside skrev:
När jag bodde så att jag hade granar i närheten, så hade jag annat att engagera mig i än att utöva fönstertittning:thinking:.
Engagera dej i jobbet du ska göra istället för att flukta på grannarna så får du något gjort så att chefen får valuta för pengarna.
Men om jag är min egen chef hur gör jag då?
 
Filma grannen så kan du titta när du har tid och snabbspola förbi de tråkiga partierna.
 
  • Haha
  • Gilla
civilingenjören och 6 till
  • Laddar…
wildeside
Talvan Talvan skrev:
Men om jag är min egen chef hur gör jag då?
Då gör du ditt alter ego chefen glad genom att jobba på.
Dit alter ego fönstertittaren får du förhindra att få utlopp för sina lustar.:crysmile:
 
Redigerat:
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
useless useless skrev:
Filma grannen så kan du titta när du har tid och snabbspola förbi de tråkiga partierna.
Det inte det jag vill jag vill inte se granne
 
Staffans2000
Än en gång. Har du pratat med grannen?

Staffan
 
Talvan Talvan skrev:
Det inte det jag vill jag vill inte se granne
Spika skivor för era fönster åt det hållet då eller sätt upp ett tre meter högt plank.

Jag vidhåller att du borde börja fundera på att söka vård för din sjuka kroppsuppfattning och överdrivna prydhet. Man mår inte bra av att hålla på sådär i längden. Jag känner en som håller på sådär så jag har sett en del..... och hon mår inte bra kan jag säga.
 
I lands problem :D:D:D:D
 
  • Gilla
Freddy_kruger
  • Laddar…
M Manhunter skrev:
I lands problem :D:D:D:D
Är det inte ett mer förekommande U lands problem, eller är det bara gamla fördomar?
 
P
Detta är extrem humor.
Man gnäller på grannen för att de sköter sitt liv.
Så sitter du själv och stirrar på de hela dagarna.

Du har verkligen inga andra problem i ditt liv, du är lycklig lottad.
 
  • Haha
Freddy_kruger och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.