143 637 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
Botet mot att må dåligt av någonting som inte är farligt heter gradvis exponering. När du har vant dig klarar du att se en naken granne utan att behöva skriva av dig i ett nätforum.
Vafals! Snart är det sommar och då är det dags att slänga av sig kläderna och njuta av sol, sommar och värme. Har för mig att det är Småland som alla frireligösa "anständiga" pryda människor har som sitt reservat. Så varför inte flytta ner till Småland och alla dessa tråkiga, pryda religiösa människor.Staffan2000 skrev:
Själv ska jag avnjuta min trädgård utan en enda tråd på kroppen och så ska jag ha en skön sommar i skärgården.
Säg åt dem att åtminstone sätta på sig munskydd!
