klart det är kallt om man inte har kläder på sig :rofl:
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
De hade kläder när de tyckte de vart kallt men jag hade inte heller pratat med honom annars
 
Staffans2000
Hur har det gått?
 
C
Botet mot att må dåligt av någonting som inte är farligt heter gradvis exponering. När du har vant dig klarar du att se en naken granne utan att behöva skriva av dig i ett nätforum.
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 4 till
  • Laddar…
Att folk har så svårt att lägga upp bilder på problemen :coffee:
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Hur har det gått?
Det går bra men nu är de hemma hela dagarna eftersom man ska jobb hemma och det är inte lika bra
 
Staffans2000
:thinking:, går det bra, eller inte.
Fortsätter de att exponera si helt hämningslöst, utan tanke på anständigt folk?
Och framförallt. Har du pratat med dem?

Staffan
 
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
:thinking:, går det bra, eller inte.
Fortsätter de att exponera si helt hämningslöst, utan tanke på anständigt folk?
Och framförallt. Har du pratat med dem?

Staffan
Vafals! Snart är det sommar och då är det dags att slänga av sig kläderna och njuta av sol, sommar och värme. Har för mig att det är Småland som alla frireligösa "anständiga" pryda människor har som sitt reservat. Så varför inte flytta ner till Småland och alla dessa tråkiga, pryda religiösa människor.
Själv ska jag avnjuta min trädgård utan en enda tråd på kroppen och så ska jag ha en skön sommar i skärgården.
 
  • Gilla
civilingenjören
  • Laddar…
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
:thinking:, går det bra, eller inte.
Fortsätter de att exponera si helt hämningslöst, utan tanke på anständigt folk?
Och framförallt. Har du pratat med dem?

Staffan
Har jag skrivit hämnings löst? Nej jag tror inte det
 
Staffans2000
Det tror inte jag heller. Eftersom det var jag som skev "hämningslöst". Det var bara mitt broderande av din beskrivning.
Så, frågan kvarstår.
 
Säg åt dem att åtminstone sätta på sig munskydd!
 
  • Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Säg åt dem att åtminstone sätta på sig munskydd!
Suspensoar på näsan.
 
Är det kanske "osynliga" familjen som bor som grannar?

 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Temperatur stiger och kläderna blir mindre, ännu en sommar med detta
 
  • Wow
  • Gilla
Mats Carlsson. och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.