Claes Sörmland #91 Medlem · 33 653 inlägg 3 apr 17:59 Claes Sörmland Medlem 33 653 inlägg 3 apr 17:59 #91 E Evakatarina skrev: Jag undrar om du vet hur det är när grannens svartbygge anmälts till byggnadsnämnden. Preskriberas det inte efter tio år då? Jo byggnadsnämnden kan inte besluta om rättelseförelägganden om överträdelsen skedde för mer än tio år sedan.
E Evakatarina skrev: Jag undrar om du vet hur det är när grannens svartbygge anmälts till byggnadsnämnden. Preskriberas det inte efter tio år då? Jo byggnadsnämnden kan inte besluta om rättelseförelägganden om överträdelsen skedde för mer än tio år sedan.
E Evakatarina #92 Medlem · 40 inlägg 3 apr 18:31 Evakatarina Medlem 40 inlägg 3 apr 18:31 #92 Claes Sörmland skrev: Jo byggnadsnämnden kan inte besluta om rättelseförelägganden om överträdelsen skedde för mer än tio år sedan. Det var det jag trodde. Tack för klargörandet!
Claes Sörmland skrev: Jo byggnadsnämnden kan inte besluta om rättelseförelägganden om överträdelsen skedde för mer än tio år sedan. Det var det jag trodde. Tack för klargörandet!
P pmd #93 Medlem · 23 975 inlägg 6 apr 02:15 pmd Medlem 23 975 inlägg 6 apr 02:15 #93 P Pligg85 skrev: Vår är bara 70000 kvm men är nästan 4km långt om man lägger till skogen som sitter ihop. Det är inte en tomt.
P Pligg85 skrev: Vår är bara 70000 kvm men är nästan 4km långt om man lägger till skogen som sitter ihop. Det är inte en tomt.
Maria T #94 Fyrvakt · Stockholm · 4 109 inlägg 10 apr 19:46 Maria T Fyrvakt Stockholm 4 109 inlägg 10 apr 19:46 #94 Tyckte det här var en intressant och även för mig, relevant, fråga men TS @Lillahel har hållit sig undan i tolv dagar, trist.
Tyckte det här var en intressant och även för mig, relevant, fråga men TS @Lillahel har hållit sig undan i tolv dagar, trist.