1 655 606 läst ·
17 716 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 174 inlägg
Dagens andra gaaaaaaaahh och betänk då att jag inte fyllt 50 ens.. 🫣
Köpte, vad jag trodde var fina Wera kvalitetskrafthylsor från Amazon under sommaren för däckskifte mm.
Idag var det dags att skifta till dubbat på Polestaren och innan han började hissa upp och byta lossade jag låsbultarna som är traditionella Volvo låsbultar.
Använde mig av teleskopskaft och Wera hylsan som helt plötsligt sprack.. trodde först att mönstret på låshylsan demolerades när det släppte.
Både låshylsa och låsbult hela. 🤯
Imorgon blir det reklamation. 🤬
Köpte, vad jag trodde var fina Wera kvalitetskrafthylsor från Amazon under sommaren för däckskifte mm.
Idag var det dags att skifta till dubbat på Polestaren och innan han började hissa upp och byta lossade jag låsbultarna som är traditionella Volvo låsbultar.
Använde mig av teleskopskaft och Wera hylsan som helt plötsligt sprack.. trodde först att mönstret på låshylsan demolerades när det släppte.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 632 inlägg
Började skriva ett inlägg om min röstande armering, men jag tror jag tar ett WAAAAAAAAGH istället.
Satte lufthålet i fel stötfog.
Som tur var ett enkelt åtgärdat WAAAAAAAAGH då det inte hunnit brinna så länge.
Armenien 2 samtliga . 3 avfall totsl 10 some behöver fixad...
🙃😉
Logga in
Skapa konto
Satte lufthålet i fel stötfog.
Som tur var ett enkelt åtgärdat WAAAAAAAAGH då det inte hunnit brinna så länge.
Armenien 2 samtliga . 3 avfall totsl 10 some behöver fixad...
🙃😉
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 174 inlägg
Jag tror det handlar om landslagsfotboll. Det är paus i fotbollen för sånt nu.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 632 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 632 inlägg
https://www.disneyplus.com/en-se/browse/entity-45e4a68f-d9df-45f7-8e81-01b4ca5524e9J Jansson69 skrev:
Har sålt rättigheterna, du får kolla här!
Är det förfalskningar som du har fått?FredrikR skrev:
Dagens andra gaaaaaaaahh och betänk då att jag inte fyllt 50 ens.. 🫣
[bild][bild]
Jag har en sats långa krafthylsor från Biltema som har fungerat bra i många år. De används både med förlängt dragskaft och stark tryckluftdriven mutterknackare.
Börjar nästan fundera men det såg väldigt legit ut.T TommyC skrev:
Fin kartong etc.
Har en fulsats från Amazon som håller för det mesta.
Starkaste och enda knacken är dessutom på 180Nm här.. 😐
Mats-S
Byggveteran
· Sollentuna
· 3 609 inlägg
Mats-S
Byggveteran
- Sollentuna
- 3 609 inlägg
J Jansson69 skrev:
Skitsnack på ren svenska! Tagga ner och ha en bra kväll 😂🤡😉🤣J Jansson69 skrev:
GAAAAHHHH!!!
Sent omsider igår kväll fick jag fatt på de två andra, de hade varit på väg till Östra för bussresa men råkade läsa om det hela och valde en lång omväg hem-Maria T skrev:
Lika glad över att mina vänner mår bra, lika ledsen är jag över de drabbade i olyckan.
Hur då värmeskillnad?S Svante Svenson skrev:
Efter 3000 mil och 2 byten sommar/vinterhjul med det ABS-baserade systemet från Continental (Fiat 500e) har vi haft ett enda larm. Och det var när det blev en riktig punktering.