C cpalm skrev:
Om det är värt det eller inte är väl upp till var och en. Många älskar att mäta saker.
Det objektivt praktiska skulle väl vara att den är känsligare. Har noterat att tryckskillnaden är lite väl stor innan rullmätningen säger ifrån på min bil.
Inte på min. Typ 0.1 bar är tillräckligt för att larma.

K
Tokslut Tokslut skrev:
Gaaahhh jobb

[video]
Det där går ju alldeles utmärkt! Räfsa hade varit jobbigare och hade tagit mycke längre tid! 👍😀

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
galento
Ja detta är nog ett jätte GAAAHHHHH!!!!. Såg detta i Aftonbladet och
satan vilka svin det finns. Varför slösa skattepengar på en sådan som
borde avrättas. Det vore synd att förpesta nån kyrkogård med liket utan
man kunde slänga skithögen i skogen så vargen fick nåt att tugga på.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/...s-valdsamma-tid-bakom-galler-ska-doda-er-alla

Hårda ord kanske men mycket hårdare tag mot såna personer vore
önskvärt , vi har nog med kriminella ändå utan att vi behöver importera
fler 🤬🤬🤬🤬

• Gilla
mickekarl och 2 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Ja detta är nog ett jätte GAAAHHHHH!!!!. Såg detta i Aftonbladet och
satan vilka svin det finns. Varför slösa skattepengar på en sådan som
borde avrättas. Det vore synd att förpesta nån kyrkogård med liket utan
man kunde slänga skithögen i skogen så vargen fick nåt att tugga på.

[länk]

Hårda ord kanske men mycket hårdare tag mot såna personer vore
önskvärt , vi har nog med kriminella ändå utan att vi behöver importera
fler 🤬🤬🤬🤬
Ja en sån apa kan väl inte ens en miljöpartist vilja ha kvar i landet, även om han hade en tuff barndom o växt upp i ett segregerat blablablaahhh....

Omogen Omogen skrev:
Ja en sån apa kan väl inte ens en miljöpartist vilja ha kvar i landet, även om han hade en tuff barndom o växt upp i ett segregerat blablablaahhh....
Underskatta inte deras naivitet, det finns många som anser att allt beror på socioekonomiska faktorer och med lite kärlek kommer han bli en mönstermedborgare och en tillgång för samhället. De upprepar alltid att invandringen är en investering på längre sikt.

De gröna khmererna liksom alla andra varianter av kommunister har som övergripande målsättning att förstöra samhället. Om folk lär sig att genomskåda alla lögner som de strör omkring sig och ser att allt de sysslar med går ut på att förstöra för de hårt beskattade medborgarna så blir parasiterna bortröstade.

När mer än 50% av de röstberättigade är skattefinansierade på ett eller annat sätt är vi förlorade. Allmän rösträtt är inte bra. Rösträtten har utnyttjats av destruktiva partier som importerar sin röstboskap. Vi som arbetar och betalar skatt har inget att säga till om. Fortsätter utförsbacken för Sverige så är det stor risk för inbördeskrig när skatteslavarna till slut förstår vad som händer. Om det verkligen kommer att förstå är jag dock inte säker på.

• Gilla
  • Wow
SonnyListon och 4 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh! för när de fascistoida elementen inte ens orkar låtsas som att de vill göra något bättre.

• Gilla
16386 och 7 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Gaaaahhhh! för när de fascistoida elementen inte ens orkar låtsas som att de vill göra något bättre.
Gaaahhhj för att Fascister och Khmerer är likadana. Extra Gaaaahhhh för att de klär ut sig till radiatorer.

• Haha
  • Wow
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh!!! #1
Väl på brädgården... En kopp K-byggs kaffe löste dock problemet.

Gaaaahhhh!!! #2
När man spikar ströläkt och utgår från att tidigare ägare följde angivna mått.

• Orangespännband med is och smuts runt metallspänne, hålls i en hand.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Mätband visar oregelbundna mått mellan två brädor när ströläkt spikas fast.
    Skapa konto
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH!
Sladden till den tolv år gamla pannlampan löser upp sig... Gjutna saker så blir svårt att byta 😖
Sladd som är delvis upplöst och trasig, från en gammal pannlampa, mot en ljus bakgrund.
Skapa konto

• Ledsen
Manganbangan och 2 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Det var jag som skrev listan ifall du inte vart läskunnig!
Alltså ska förtydliga det ännu en gång att jag lever och utför alltid den rutinen innan avfärd..[bild]

Var det inte du som körde förlägne på dina däck och hade punka häromdagen🙄 sopslut var ditt ord!
Men du är väl egenföretagare och van att skapa dina egna regler😉😆
Att tuta en gång går an om man inte åker innan halv sex på morgonen men har man inte sovmorgon så torde grannarna bli ganska då less.

J
Z z_bumbi skrev:
Att tuta en gång går an om man inte åker innan halv sex på morgonen men har man inte sovmorgon så torde grannarna bli ganska då less.
Min körskollärare sa att man skulle testa tutan innan avfärd och det gör jag oavsett tid på dygnet🤷

• Haha
  • Gilla
hapazard och 4 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Min körskollärare sa att man skulle testa tutan innan avfärd och det gör jag oavsett tid på dygnet🤷
Vilket skulle kunna bedömas som brottsligt. 😉

Text om trafikregler, särskilt signaler, med fokus på ljud- och ljussignaler för förare att varna och förebygga fara.

J
Alfredo Alfredo skrev:
Vilket skulle kunna bedömas som brottsligt. 😉

[bild]
Anser du att det är onödigt att se att den fungerar, om vi vänder på det och den inte fungerar när den behövs godtas ursäkten för att jag inte får prova enligt @Alfredo synsätt?😉

Nee jag fortsätter att lyssna på min körskollärare och min mamma för dom har för det mesta rätt🙋

J Jansson69 skrev:
om vi vänder på det och den inte fungerar när den behövs godtas ursäkten för att jag inte får prova enligt @Alfredo synsätt?😉
Jag har inget synsätt om detta. Jag citerar enbart relevant förordning.

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.