1 498 689 läst ·
15 309 svar
1499k läst
15,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Inte på min. Typ 0.1 bar är tillräckligt för att larma.C cpalm skrev:
Ja detta är nog ett jätte GAAAHHHHH!!!!. Såg detta i Aftonbladet och
satan vilka svin det finns. Varför slösa skattepengar på en sådan som
borde avrättas. Det vore synd att förpesta nån kyrkogård med liket utan
man kunde slänga skithögen i skogen så vargen fick nåt att tugga på.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/...s-valdsamma-tid-bakom-galler-ska-doda-er-alla
Hårda ord kanske men mycket hårdare tag mot såna personer vore
önskvärt , vi har nog med kriminella ändå utan att vi behöver importera
fler 🤬🤬🤬🤬
https://www.aftonbladet.se/nyheter/...s-valdsamma-tid-bakom-galler-ska-doda-er-alla
fler 🤬🤬🤬🤬
Ja en sån apa kan väl inte ens en miljöpartist vilja ha kvar i landet, även om han hade en tuff barndom o växt upp i ett segregerat blablablaahhh....galento skrev:
Ja detta är nog ett jätte GAAAHHHHH!!!!. Såg detta i Aftonbladet och
[länk]
fler 🤬🤬🤬🤬
Underskatta inte deras naivitet, det finns många som anser att allt beror på socioekonomiska faktorer och med lite kärlek kommer han bli en mönstermedborgare och en tillgång för samhället. De upprepar alltid att invandringen är en investering på längre sikt.Omogen skrev:
De gröna khmererna liksom alla andra varianter av kommunister har som övergripande målsättning att förstöra samhället. Om folk lär sig att genomskåda alla lögner som de strör omkring sig och ser att allt de sysslar med går ut på att förstöra för de hårt beskattade medborgarna så blir parasiterna bortröstade.
När mer än 50% av de röstberättigade är skattefinansierade på ett eller annat sätt är vi förlorade. Allmän rösträtt är inte bra. Rösträtten har utnyttjats av destruktiva partier som importerar sin röstboskap. Vi som arbetar och betalar skatt har inget att säga till om. Fortsätter utförsbacken för Sverige så är det stor risk för inbördeskrig när skatteslavarna till slut förstår vad som händer. Om det verkligen kommer att förstå är jag dock inte säker på.
När mer än 50% av de röstberättigade är skattefinansierade på ett eller annat sätt är vi förlorade. Allmän rösträtt är inte bra. Rösträtten har utnyttjats av destruktiva partier som importerar sin röstboskap. Vi som arbetar och betalar skatt har inget att säga till om. Fortsätter utförsbacken för Sverige så är det stor risk för inbördeskrig när skatteslavarna till slut förstår vad som händer. Om det verkligen kommer att förstå är jag dock inte säker på.
Allvetare
· The Great North
· 1 154 inlägg
Gaaaahhhh!!! #1
Väl på brädgården... En kopp K-byggs kaffe löste dock problemet.
Gaaaahhhh!!! #2
När man spikar ströläkt och utgår från att tidigare ägare följde angivna mått.
Väl på brädgården... En kopp K-byggs kaffe löste dock problemet.
Gaaaahhhh!!! #2
När man spikar ströläkt och utgår från att tidigare ägare följde angivna mått.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 358 inlägg
Att tuta en gång går an om man inte åker innan halv sex på morgonen men har man inte sovmorgon så torde grannarna bli ganska då less.J Jansson69 skrev:Det var jag som skrev listan ifall du inte vart läskunnig!
Alltså ska förtydliga det ännu en gång att jag lever och utför alltid den rutinen innan avfärd..[bild]
Var det inte du som körde förlägne på dina däck och hade punka häromdagen🙄 sopslut var ditt ord!
Men du är väl egenföretagare och van att skapa dina egna regler😉😆
Anser du att det är onödigt att se att den fungerar, om vi vänder på det och den inte fungerar när den behövs godtas ursäkten för att jag inte får prova enligt @Alfredo synsätt?😉Alfredo skrev:
Nee jag fortsätter att lyssna på min körskollärare och min mamma för dom har för det mesta rätt🙋