Skulle gissa att det är nybörjare på sopbilen. Vi hade liknande här och ringde kommunens sopkontor. De ersatte.
 
pacman42 pacman42 skrev:
Detta var en grusvall innan igår. Nu är det helt nedtryckt.
Vad skall man göra?
Gammal svensk mina med handtag och texten "ÅSKÅD" på en grön remsa över en brun bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Mikael_L
  • Laddar…
M Myckling skrev:
[bild]
Lustigt nog så föreslog svågern samma sak.
 
pacman42 pacman42 skrev:
Lustigt nog så föreslog svågern samma sak.
Tror en skarp ger mer effekt.
 
  • Älska
  • Haha
fribygg och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tror en skarp ger mer effekt.
Kan bli svårt att klara begränsningskabeln dock.
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Kan bli svårt att klara begränsningskabeln dock.
Inte med DL-1000.
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
I natt har "EPA-kidsen" haft sitt nöje på Coops parkering. Däckhandlarna lär i alla fall vara glada...
 
  • Bild av en asfalterad yta med svarta däcksrester och gummidelar kvar efter bilburnout på parkeringsplats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Svarta däckspår på asfalt, troligen från EPA-traktorer, med små skräp på ytan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
  • Arg
a.o.f och 2 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Kan bli svårt att klara begränsningskabeln dock.
Skall den ändå gå av så är det lika bra att det är ordentligt. 💣💣
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
K
Lill72 Lill72 skrev:
Gaaahhh, på riktigt! Ni gnäller om en gubbe massor av mil härifrån medans jag ligger i soffan med värsta förkylningen.
Ont i halsen, näsan rinner och innehållet i huvudet känns dubbelt så stort som normalt.🤒
Och jag har världens ryggskott!! Aj aj!
 
  • Ledsen
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
Gaaaaahhhh!

Det går ju fan inte att få fram vettiga flygpriser till Sydafrika. Sökmotorerna hittar priser på 13-14 kkr/person, men de säljs sen inte av flygbolagen.
 
  • Wow
Maria T
  • Laddar…
RoTe
kashieda kashieda skrev:
Gaaaaahhhh!

Det går ju fan inte att få fram vettiga flygpriser till Sydafrika. Sökmotorerna hittar priser på 13-14 kkr/person, men de säljs sen inte av flygbolagen.
Vet inte när du tänkt åka men i mitten av november finns det då väldigt prisvärda economy biljetter hos https://www.ethiopianairlines.com/
 
kashieda kashieda skrev:
Gaaaaahhhh!

Det går ju fan inte att få fram vettiga flygpriser till Sydafrika. Sökmotorerna hittar priser på 13-14 kkr/person, men de säljs sen inte av flygbolagen.
Skyscanner?
 
RoTe RoTe skrev:
Vet inte när du tänkt åka men i mitten av november finns det då väldigt prisvärda economy biljetter hos [länk]
Tyvärr kan vi bara ta ledigt över jul, så det ställer ju till det. Från typ 15 januari finns det jättebilliga biljetter.

Välj 35 kkr/person eller 22 h väntan i München...
 
kashieda kashieda skrev:
Gaaaaahhhh!

Det går ju fan inte att få fram vettiga flygpriser till Sydafrika. Sökmotorerna hittar priser på 13-14 kkr/person, men de säljs sen inte av flygbolagen.
Konstigt. Vill man till andra delar av Afrika brukar man ju ofta tvingas mellanlanda i Sydafrika om man vill ha biljett till vettigt pris...
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Tyvärr kan vi bara ta ledigt över jul, så det ställer ju till det. Från typ 15 januari finns det jättebilliga biljetter.
Ah. Det ställer till det, ja. Ofta dyrt att flyga över jul.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.