J
Satsuki Satsuki skrev:
Gaaaaaahhhhh tror amerikaner verkligen att Trump är värdig ett Fredspris?!?!?!
Ja det är även många i detta land som anser det senast igår diskuterades detta vid fikabordet hos en kund och många ansåg att han var värdig..
Jag tar inte parti i sakfrågan utan konstaterar att han har följare även i detta land..
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Saliga äro de korkskallade, ty de skola icke sjunka så djupt.
 
  • Haha
Dilato och 5 till
  • Laddar…
4774
GAAAAHHH!!!! För cancer 🤬
 
  • Ledsen
  • Gilla
mexitegel och 12 till
  • Laddar…
J
Fotografen Fotografen skrev:
Saliga äro de korkskallade, ty de skola icke sjunka så djupt.
Många av dom som var för är ytterst intelligenta, framgångsrika fastighetsägare..
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
Som normalintelligent och inte vidare framgångsrik ser jag inte hur Trump lever upp till första kriteriet.
 
  • Alfred Nobels kriterier för fredspris: Folkens förbrödrande, minska stående arméer och främjande av fredskongresser. Text i punktlista.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Blazermannen och 9 till
  • Laddar…
Gaahhh!!! för folk som använder den här tråden för att rida runt på sina politiska käpphästar.
 
  • Gilla
Dilato och 8 till
  • Laddar…
J
GAAAHHH. Nöjd nu?
 
  • Resultattavla i fotbolls-VM-kval: Sverige 0 - Schweiz 2, Match Grupp B. Full tid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
hapazard och 2 till
  • Laddar…
Satsuki Satsuki skrev:
Gaaaaaahhhhh tror amerikaner verkligen att Trump är värdig ett Fredspris?!?!?!
Han får chansen nästa år då brytpunkten är 31 Januari, men tills dess får han nöjs sig med en gest/smakbit

Tweet från María Corina Machado där hon tackar President Trump och folket i Venezuela för stöd, med text om frihetskamp. En del är markerat med rött.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


ÄR det du och SVT som ligger i fosterställning nästa år? ;)

Tecknad bild av Trump på TV, person på golvet i fosterställning, SVT-skylt i bakgrunden, pratbubbla med text "Åh nej, vad har Trump gjort nu?
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Satsuki Satsuki skrev:
Gaaaaaahhhhh tror amerikaner verkligen att Trump är värdig ett Fredspris?!?!?!
8 wars....😆
 
  • Haha
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Även en idiot kan ju lyckas nån gång, och då glömmer vi genast allt djävelskap han skapat innan dess?
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
Gaaahhh, på riktigt! Ni gnäller om en gubbe massor av mil härifrån medans jag ligger i soffan med värsta förkylningen.
Ont i halsen, näsan rinner och innehållet i huvudet känns dubbelt så stort som normalt.🤒
 
  • Ledsen
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Blazermannen och 11 till
  • Laddar…
GAAAHHH!

Igår klarade än en gång en lastbil inte av att hålla sig på vägen utan körde ut i gruskanten (trots stora stenar i vägkanten). Vägkanten bär inte tunga fordon så jag har för vägens räkning (vi har ingen vägförening) täckdikat och fyllt upp med grovt grus (28-40).

Resultatet blev att gräsmattan trycktes upp och att begränsningskabeln till gräsklipparen gick av, dessutom en stor grop i dikeskanten. Idag har jag flera timmars arbete med att återställa detta.

Hur j-vla svårt skall det vara att hålla fordonen på vägen?

Lägger jag ut större stenar så kommer personbilar att få skador om de halkar av vägen på vintern (kurvan runt tomten är början på en brant backe). Jag har provat med blomkrukor, med de krossade lastbilarna (främst ICAs matleveranser, stenarna har stoppat dessa i alla fall). Stenar fungerar inte mot större lastbilar, har man större lastbil så bryr man sig inte om sådana små saker.

GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!
 
Redigerat:
  • Ledsen
TommyC och 2 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
GAAAHHH!

Igår klarade än en gång en lastbil inte av att hålla sig på vägen utan körde ut i gruskanten (trots stora stenar i vägkanten). Vägkanten bär inte tunga fordon så jag har för vägens räkning (vi har ingen vägförening) täckdikat och fyllt upp med grovt grus (28-40).

Resultatet blev att gräsmattan trycktes upp och att begränsningskabeln till gräsklipparen gick av, dessutom en stor grop i dikeskanten. Idag har jag flera timmars arbete med att återställa detta.

Hur j-vla svårt skall det vara att hålla fordonen på vägen?

Lägger jag ut större stenar så kommer personbilar att få skador om de halkar av vägen på vintern (kurvan runt tomten är början på en brant backe). Jag har provat med blomkrukor, med de krossade lastbilarna (främst ICAs matleveranser, stenarna har stoppat dessa i alla fall). Stenar fungerar inte mot större lastbilar, har man större lastbil så bryr man sig inte om sådana små saker.

GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!
Ett par ljussatta/blinkande trehjulingar?
 
kashieda kashieda skrev:
Ett par ljussatta/blinkande trehjulingar?
Grannen hade en sådan tidigare, den blev mosad av en lastbil. Det var ju ingen på den så då behöver man inte bry sig.

Helst hade jag velat förbjuda lastbilar helt. Men det hade ju skapat massor av problem...
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
medans jag ligger i soffan med värsta förkylningen.
Hade du någonsin kunnat testa en riktig mancold skulle du inse att det du har nu är rätt lindrigt. 😂
 
  • Haha
  • Gilla
Lilak och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.