1 660 721 läst ·
17 802 svar
1661k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Ja det är även många i detta land som anser det senast igår diskuterades detta vid fikabordet hos en kund och många ansåg att han var värdig..Satsuki skrev:
Jag tar inte parti i sakfrågan utan konstaterar att han har följare även i detta land..
Hobbyelektriker
· E
· 15 368 inlägg
Saliga äro de korkskallade, ty de skola icke sjunka så djupt.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 216 inlägg
Gaahhh!!! för folk som använder den här tråden för att rida runt på sina politiska käpphästar.
Han får chansen nästa år då brytpunkten är 31 Januari, men tills dess får han nöjs sig med en gest/smakbitSatsuki skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ÄR det du och SVT som ligger i fosterställning nästa år?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
GAAAHHH!
Igår klarade än en gång en lastbil inte av att hålla sig på vägen utan körde ut i gruskanten (trots stora stenar i vägkanten). Vägkanten bär inte tunga fordon så jag har för vägens räkning (vi har ingen vägförening) täckdikat och fyllt upp med grovt grus (28-40).
Resultatet blev att gräsmattan trycktes upp och att begränsningskabeln till gräsklipparen gick av, dessutom en stor grop i dikeskanten. Idag har jag flera timmars arbete med att återställa detta.
Hur j-vla svårt skall det vara att hålla fordonen på vägen?
Lägger jag ut större stenar så kommer personbilar att få skador om de halkar av vägen på vintern (kurvan runt tomten är början på en brant backe). Jag har provat med blomkrukor, med de krossade lastbilarna (främst ICAs matleveranser, stenarna har stoppat dessa i alla fall). Stenar fungerar inte mot större lastbilar, har man större lastbil så bryr man sig inte om sådana små saker.
GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!
Igår klarade än en gång en lastbil inte av att hålla sig på vägen utan körde ut i gruskanten (trots stora stenar i vägkanten). Vägkanten bär inte tunga fordon så jag har för vägens räkning (vi har ingen vägförening) täckdikat och fyllt upp med grovt grus (28-40).
Resultatet blev att gräsmattan trycktes upp och att begränsningskabeln till gräsklipparen gick av, dessutom en stor grop i dikeskanten. Idag har jag flera timmars arbete med att återställa detta.
Hur j-vla svårt skall det vara att hålla fordonen på vägen?
Lägger jag ut större stenar så kommer personbilar att få skador om de halkar av vägen på vintern (kurvan runt tomten är början på en brant backe). Jag har provat med blomkrukor, med de krossade lastbilarna (främst ICAs matleveranser, stenarna har stoppat dessa i alla fall). Stenar fungerar inte mot större lastbilar, har man större lastbil så bryr man sig inte om sådana små saker.
GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!
Redigerat:
Ett par ljussatta/blinkande trehjulingar?pacman42 skrev:
GAAAHHH!
Igår klarade än en gång en lastbil inte av att hålla sig på vägen utan körde ut i gruskanten (trots stora stenar i vägkanten). Vägkanten bär inte tunga fordon så jag har för vägens räkning (vi har ingen vägförening) täckdikat och fyllt upp med grovt grus (28-40).
Resultatet blev att gräsmattan trycktes upp och att begränsningskabeln till gräsklipparen gick av, dessutom en stor grop i dikeskanten. Idag har jag flera timmars arbete med att återställa detta.
Hur j-vla svårt skall det vara att hålla fordonen på vägen?
Lägger jag ut större stenar så kommer personbilar att få skador om de halkar av vägen på vintern (kurvan runt tomten är början på en brant backe). Jag har provat med blomkrukor, med de krossade lastbilarna (främst ICAs matleveranser, stenarna har stoppat dessa i alla fall). Stenar fungerar inte mot större lastbilar, har man större lastbil så bryr man sig inte om sådana små saker.
GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!


