1 660 234 läst ·
17 794 svar
1660k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaaah
Nya flaskan med hydroponisk näringslösning ska blandas 0,6% istället för 0,4% som tidigare.
Själva flaskan ser identisk ut, samma mängd.
Det var ju ett kreativt sätt med shrinkflation mot det vanliga…
Nya flaskan med hydroponisk näringslösning ska blandas 0,6% istället för 0,4% som tidigare.
Själva flaskan ser identisk ut, samma mängd.
Det var ju ett kreativt sätt med shrinkflation mot det vanliga…
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
GAAAAAAHĤHHHHHH!!!!!! Jävla stadsnäthellvette som ska göra underhållsarbete från idag den 21a till den 29e och låter nätet ligga nere på heltid sen i morse..... Inkompetenta idioter........
/W
/W
En granne såg att det var en DHL-bil. Den hade dessutom fått motorstopp i backen. Då jag har tidpunkten så hör jag av mig till DHL nu...pacman42 skrev:
GAAAAHHHH. Att man kört sönder grus kanten är medvetet, de har kört i gruset längs hela sträckan mot min tomt, det handlar om ca 50 m. Bitvis har de varit inne på gräsmattan. Tråden för robotklipparen ger gått av för att man kört på gräset. På ett ställe har man dessutom fått släpp på drivhjulen.
[bild]
Detta var en grusvall innan igår. Nu är det helt nedtryckt.
[bild]
Vad skall man göra?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Den är väl gjord för att pressa kokt potatis med men en ny finns på närmaste loppis för några tior. Äldre köksredskap är oftast av god kvalitet.13th Marine skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 461 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 461 inlägg
13th Marine skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det här är ett rivjärn för rå potatis, vi hade en sån när jag var barn. Denna har blivit lite sned, så vet inte om den kan fylla sin funktion, men bra koncept
Man lade potatisen mot kanten som skymtar precis bakom järnet och sen var det bara att veva! En bunke under så klart
Vi barn turades om för mkt potatis gick åt när det vankades kroppkakor till föräldrar och sex barn!
Såg denna på en loppis nyligen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Alltså, jag försökte pressa ur vatten ur riven potatis, inte riva potatis med den 
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 461 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 461 inlägg