1 651 507 läst ·
17 668 svar
1652k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Och jag hatar att behöva prata i telefon för något som skulle kunnat lösas med ett enkelt meddelande.Alfredo skrev:
Baserat på vad jag vet om dagens ungdomar så håller de alla med mig. De ringer inte ens om det är viktigt och något som kräver detaljerad beskrivning.
Jo så håller mina ungar på. Men jag vet inte om jag gillar det, de själva kan ta timmar på sig att svara, sen om jag inte svarar direkt får jag ett meddelande i minuten tills jag svarat...pacman42 skrev:
Läste om det förra året och då följande funktioner, men det förändras säkert och även hur man hanterar A-nummer. När region eller kommun ringer hos oss visas deras nummer, men inte alltid från vilken anknytning.Alfredo skrev:
Detta infördes hos Telia 2023 där vi har våra abonnemang och det justeras väl kontinuerligt.
"spärra ”spoofade” nummer och blockera fasta svenska nummer som ringer från utlandet."
Men ett litet aaahh sen för jag hade faktiskt allt hemma för att reparera, inklusive en grund rotdosa som fick plats och dosborr (bild på förgående inlägg hade jag redan använt den för att få fram kabeln) och kabeln hade slack nog för att skarvas.H hapazard skrev:
Snart två år sedan, har säkert utvecklats. Men jag har inte under de senaste åren haft sådana samtal. Så det är bara min erfarenhet.😀 Och då är jag även "friherre" sedan några år😉Alfredo skrev:
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 271 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 271 inlägg
GGGGGAAAAAAHHHHHHH
Böjde mig ner för att plocka upp väskan när jag skulle till jobb igår och känner hur det river till i ryggen - ryggskott 🤬🤬🤬🤬😵😵😵😵😵😱😱😱😱😱
Lika illa idag, måtte det bara gå över fort!!!! Behöver kunna röra mig i jobbet; jobbar natt nästa vecka och sedan en vecka hos ambulansen efter det
Böjde mig ner för att plocka upp väskan när jag skulle till jobb igår och känner hur det river till i ryggen - ryggskott 🤬🤬🤬🤬😵😵😵😵😵😱😱😱😱😱
Lika illa idag, måtte det bara gå över fort!!!! Behöver kunna röra mig i jobbet; jobbar natt nästa vecka och sedan en vecka hos ambulansen efter det
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 271 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 271 inlägg
Jag har funderat på en sådan, men det finns så många olika. Vad har du för en?VLJ skrev:
Jag försöker bara röra mig så mycket jag kan, och inte stelna till. Värktabletter och muskelavslappnande tabletter hjälper för det…
Köpte en sån här sist när den gamla la av, bara för att Kjell fanns nära tillhands.
Fyller sin funktion och nya plattor går att köpa billigt på Amazon
https://www.kjell.com/se/produkter/...muskelstimulator-med-4-elektrodplattor-p48495
Fyller sin funktion och nya plattor går att köpa billigt på Amazon
https://www.kjell.com/se/produkter/...muskelstimulator-med-4-elektrodplattor-p48495
Gaaaahh fick uppleva IKEAs nya kösystem för returer m.m., krångligt och buggigt för trots att QR-koder scannades och returen hanterades i mobiltelefon och det bekräftades att det var en Expressretur blev det inte expesskön, först var det 9 före, sen 22...
Det var fler som hade åsikter om det hela och bara vill ha en kölapp istället...
Det var fler som hade åsikter om det hela och bara vill ha en kölapp istället...
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 271 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 271 inlägg