hsd hsd skrev:
[bild]
👍 Lika med underhĂ„llsfritt. Dvs gĂ„r ej att reparera.

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag har köpt solida hjul pÄ Jem&Fix till alla skottkÀrror och pirror hemma. Saknar verkligen inte att ha punka nÀr prylen behövs.
[lÀnk]
Samma hÀr, har bytt succesivt. Visst lite hÄrdare men som hemanvÀndare och i stallet fungerar det utmÀrkt.

Jag har en gammal skottkÀrra dÀr jag vet att dÀck och slang vare sig pumpats eller bytts pÄ minst 25 Är. Troligen 30 Är.
Men jag förstÄr att inte mÄnga vill sÀlja (eller betala för) den kvaliteten idag.

/Höghus

• Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
J
Höghus Höghus skrev:
Jag har en gammal skottkÀrra dÀr jag vet att dÀck och slang vare sig pumpats eller bytts pÄ minst 25 Är. Troligen 30 Är.
Men jag förstÄr att inte mÄnga vill sÀlja (eller betala för) den kvaliteten idag.

/Höghus
Du har förmodligen en plÄtfÀlg? PlastfÀlgarna idag hÄller sÀllan tÀtt mot gummit..

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Du har förmodligen en plÄtfÀlg? PlastfÀlgarna idag hÄller sÀllan tÀtt mot gummit..
Fast har man slang Àr det vÀl inget problem?

J Jansson69 skrev:
En gammal Hörby med stÄlfÀlg, ja. Men eftersom det Àr slang spelar det ingen roll. Jag har aldrig sett slanglösa hjul pÄ pirror och skottkÀrror?

/Höghus

J
Alfredo Alfredo skrev:
Fast har man slang Àr det vÀl inget problem?
Absolut sant, men det Ă€r ju ingen slang i nĂ€r man köper dom nya kĂ€rrorna och oftast med plastfĂ€lg nuförtiden😱

• Gilla
Affe61
  • Laddar…
J
Höghus Höghus skrev:
En gammal Hörby med stÄlfÀlg, ja. Men eftersom det Àr slang spelar det ingen roll. Jag har aldrig sett slanglösa hjul pÄ pirror och skottkÀrror?

/Höghus
Mina Àr det pÄ dom nyare sÄ Àr det slanglöst..

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
hsd
Noramasen Noramasen skrev:
👍 Lika med underhĂ„llsfritt. Dvs gĂ„r ej att reparera.
Behöver man reparera massiva hjul 🙄

C
useless useless skrev:
Jag har köpt solida hjul pÄ Jem&Fix till alla skottkÀrror och pirror hemma. Saknar verkligen inte att ha punka nÀr prylen behövs.
Problemet med solida dÀck, Ätminstone de jag har, Àr att de blir lite tillplattade nÀr de stÄr med belastning.

Jag har lÀnge vandrat vid din sida. Men nÀhÀ sÄ lÀtt slipper du inte undan diskmaskinshelvete. E15 upp my as. I vintras var det tvÀrtom, dÄ tog den inte in vatten. Nu tömde den inte. Bara lite mÀck att ha fram den men nu verkar den gÄ

• Inbyggd diskmaskin utdragen ur köksbĂ€nk för reparation, med verktyg och rengöringsmedel pĂ„ bĂ€nkskivan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Karrock Karrock skrev:
Mitt nummer finns pÄ Eniro etc. Utöver att Telia, som jag Àr kund hos, ringer frÄn spamflaggade call centers och undrar om jag Àr nöjd sÄ Àr det klart fÀrre Àn tio samtal per Är.
Efter att varje gÄng bett om att bli borttagen frÄn Telias samtalslistor var det faktiskt en trevlig uppringare som berÀttade att man kunde göra den instÀllningen sjÀlv.

Logga in hos Telia och vÀlj hur du vill att de ska kontakta dig. Efter jag klickat ur telefon-alternativet har de inte ringt igen.

• Gilla
  • Älska
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
G Genomklok skrev:
Efter att varje gÄng bett om att bli borttagen frÄn Telias samtalslistor var det faktiskt en trevlig uppringare som berÀttade att man kunde göra den instÀllningen sjÀlv.

Logga in hos Telia och vÀlj hur du vill att de ska kontakta dig. Efter jag klickat ur telefon-alternativet har de inte ringt igen.
TACK! Avbockat, hade en idiot samtal hÀromdagen som försökte trycka pÄ mig nÄtt "billigare" Jag sa att jag inte var intresserad och han frÄgade med en idiotförklarande röst att "va, vill du inte ha rabatt?"
Inte fan ringer "Telia" bara för att ge en rabatt...

• Gilla
Genomklok
  • Laddar…
Satsuki
Gaaahhhhh
BestĂ€llde garn fr Adlibris för typ 3v sedan. Inte mitt förstahandsalternativ men de hade rĂ€tt garn till mycket bra pris. Och skulle dessutom ha det pĂ„ lager

Först blir leveransen 1 v försenad, sedan delas den upp i tvĂ„ och nu har pellejönsarna skickat garn fr olika fĂ€rgbad. Eftersom det finns smĂ„ nyansskillnader i olika fĂ€rgbad kan man inte anvĂ€nda olika fĂ€rgbad till samma tröja (om det inte Ă€r nĂ„got randigt mönster, vilket jag inte gör). Det vet ALLA som sĂ€ljer garn

Suck, bara att reklamera och med tanke pĂ„ hur lĂ„ngsamma de var att leverera fĂ„r man vĂ€l vara glad om det blir en tröja innan vintern Ă€r slut đŸ€Ź

• Ledsen
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Satsuki Satsuki skrev:
Gaaahhhhh
BestĂ€llde garn fr Adlibris för typ 3v sedan. Inte mitt förstahandsalternativ men de hade rĂ€tt garn till mycket bra pris. Och skulle dessutom ha det pĂ„ lager

Först blir leveransen 1 v försenad, sedan delas den upp i tvĂ„ och nu har pellejönsarna skickat garn fr olika fĂ€rgbad. Eftersom det finns smĂ„ nyansskillnader i olika fĂ€rgbad kan man inte anvĂ€nda olika fĂ€rgbad till samma tröja (om det inte Ă€r nĂ„got randigt mönster, vilket jag inte gör). Det vet ALLA som sĂ€ljer garn

Suck, bara att reklamera och med tanke pĂ„ hur lĂ„ngsamma de var att leverera fĂ„r man vĂ€l vara glad om det blir en tröja innan vintern Ă€r slut đŸ€Ź
Ibland vill man bara sticka...

• Haha
  • Gilla
Isakare och 14 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.