1 651 719 lĂ€st ·
17 670 svar
1652k lÀst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag har en gammal skottkÀrra dÀr jag vet att dÀck och slang vare sig pumpats eller bytts pÄ minst 25 Är. Troligen 30 Är.
Men jag förstÄr att inte mÄnga vill sÀlja (eller betala för) den kvaliteten idag.
/Höghus
Men jag förstÄr att inte mÄnga vill sÀlja (eller betala för) den kvaliteten idag.
/Höghus
Du har förmodligen en plÄtfÀlg? PlastfÀlgarna idag hÄller sÀllan tÀtt mot gummit..Höghus skrev:
Jag har lÀnge vandrat vid din sida. Men nÀhÀ sÄ lÀtt slipper du inte undan diskmaskinshelvete. E15 upp my as. I vintras var det tvÀrtom, dÄ tog den inte in vatten. Nu tömde den inte. Bara lite mÀck att ha fram den men nu verkar den gÄ
Efter att varje gÄng bett om att bli borttagen frÄn Telias samtalslistor var det faktiskt en trevlig uppringare som berÀttade att man kunde göra den instÀllningen sjÀlv.Karrock skrev:
Logga in hos Telia och vÀlj hur du vill att de ska kontakta dig. Efter jag klickat ur telefon-alternativet har de inte ringt igen.
TACK! Avbockat, hade en idiot samtal hÀromdagen som försökte trycka pÄ mig nÄtt "billigare" Jag sa att jag inte var intresserad och han frÄgade med en idiotförklarande röst att "va, vill du inte ha rabatt?"G Genomklok skrev:Efter att varje gÄng bett om att bli borttagen frÄn Telias samtalslistor var det faktiskt en trevlig uppringare som berÀttade att man kunde göra den instÀllningen sjÀlv.
Logga in hos Telia och vÀlj hur du vill att de ska kontakta dig. Efter jag klickat ur telefon-alternativet har de inte ringt igen.
Inte fan ringer "Telia" bara för att ge en rabatt...
Satsuki
TrÀdgÄrdsfixare
· SkĂ„ne
· 3 271 inlĂ€gg
Satsuki
TrÀdgÄrdsfixare
- SkÄne
- 3 271 inlÀgg
Gaaahhhhh
BestĂ€llde garn fr Adlibris för typ 3v sedan. Inte mitt förstahandsalternativ men de hade rĂ€tt garn till mycket bra pris. Och skulle dessutom ha det pĂ„ lagerâŠ
Först blir leveransen 1 v försenad, sedan delas den upp i tvĂ„ och nu har pellejönsarna skickat garn fr olika fĂ€rgbad. Eftersom det finns smĂ„ nyansskillnader i olika fĂ€rgbad kan man inte anvĂ€nda olika fĂ€rgbad till samma tröja (om det inte Ă€r nĂ„got randigt mönster, vilket jag inte gör). Det vet ALLA som sĂ€ljer garnâŠ
Suck, bara att reklamera och med tanke pĂ„ hur lĂ„ngsamma de var att leverera fĂ„r man vĂ€l vara glad om det blir en tröja innan vintern Ă€r slut đ€Ź
BestĂ€llde garn fr Adlibris för typ 3v sedan. Inte mitt förstahandsalternativ men de hade rĂ€tt garn till mycket bra pris. Och skulle dessutom ha det pĂ„ lagerâŠ
Först blir leveransen 1 v försenad, sedan delas den upp i tvĂ„ och nu har pellejönsarna skickat garn fr olika fĂ€rgbad. Eftersom det finns smĂ„ nyansskillnader i olika fĂ€rgbad kan man inte anvĂ€nda olika fĂ€rgbad till samma tröja (om det inte Ă€r nĂ„got randigt mönster, vilket jag inte gör). Det vet ALLA som sĂ€ljer garnâŠ
Suck, bara att reklamera och med tanke pĂ„ hur lĂ„ngsamma de var att leverera fĂ„r man vĂ€l vara glad om det blir en tröja innan vintern Ă€r slut đ€Ź
Ibland vill man bara sticka...Satsuki skrev:
Gaaahhhhh