1 652 242 läst ·
17 674 svar
1652k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Fast nu frångår tyvärr även stora offentliga aktörer det och då ser jag det som att jag måste acceptera deras beteende, då jag har väldigt liten möjlighet att påverka dem.Keiller skrev:
Bestrid per mejl med hänvisning till att du meddelat dem din vilja att säga upp avtalet och håll sedan inne betalningen. Det är vad jag skulle ha gjort. Skickar de dig till inkasso eller kronofogden, bestrid igen med samma hänvisning. Låt dem göra fotarbetet och se om de är villiga att dra det till tingsrätten...altaxis skrev:
Har inte fått ett samtal utan synligt nummer!!!Keiller skrev:
Kan ev. vara så att min operatör har blockat sådant "missbruk", men din inte gör det.
Har svårt att tro att det blockas. Exempelvis polisen ringde, åtminstone i vissa fall, tidigare helt utan presenterat nummer. Vet inte hur de gör idag.A AndersS skrev:
Jag har haft mobiltelefon (med nummerpresentation) sedan jag flyttade hemifrån 1996. Man blev till slut less på att vara konstant nåbar, så nu har det slagit över. Jag vill ha SMS eller mail som jag kan svara på när jag har tid och lust.Alfredo skrev: