1 499 782 läst ·
15 319 svar
1500k läst
15,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
WAAAAAAAAGH.
Fick äntligen tummen ur och skaffade en adapter till min Xbox 360 så ungarna kunde spela lite Kinect.
De älskade det och hann spela 45min igår.
Idag ville de spela lite till, men vi hinner knappt starta upp spelet innan skivläsaren ger upp 😖
Fick äntligen tummen ur och skaffade en adapter till min Xbox 360 så ungarna kunde spela lite Kinect.
De älskade det och hann spela 45min igår.
Idag ville de spela lite till, men vi hinner knappt starta upp spelet innan skivläsaren ger upp 😖
Husägare
· Skåne
· 1 688 inlägg
Renoverare
· Uppsala
· 2 088 inlägg
Gaaaahhh! Bring och deras jävla ombud som alltid är en skum närlivs långt från ära och redlighet.
GAAAAAHHHHHH!!
Dotterns bästa kompis blev utslängd på gatan av sin så kallade far igår sent på kvällen. Gick runt i byn utan att kunna ta sig någonstans. Idag hade han ställt ut hennes kläder i kassar, idiot!
Vissa människor förtjänar stryk!
Dotterns bästa kompis blev utslängd på gatan av sin så kallade far igår sent på kvällen. Gick runt i byn utan att kunna ta sig någonstans. Idag hade han ställt ut hennes kläder i kassar, idiot!
Vissa människor förtjänar stryk!
Hände samma sak med min dotters kompis för ett tag sen😢 lät henne bo här och hon var med på våra middagar och allt, sen kom hennes far och skällde ut mig för att hon fick bo och äta gratis...herregud flickstackarn var 13 år i mitt fall, men dom har ordnat upp det nu så hon bor hemma igen, men..gaaaahhhh...vem fan kastar ut en 13 årig tjej🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬P Pappa1986 skrev:
Edit: Dessutom vor vi på landet med ca 1km mellan varje granne🤬
Redigerat:
Helt sjukt. Man blir fruktansvärt förbannad men bra att ni öppnar upp erat hem. Hoppas hon mår bättre nu ❤️T Tamak skrev:Hände samma sak med min dotters kompis för ett tag sen😢 lät henne bo här och hon var med på våra middagar och allt, sen kom hennes far och skällde ut mig för att hon fick bo och äta gratis...herregud flickstackarn var 13 år i mitt fall, men dom har ordnat upp det nu så hon bor hemma igen, men..gaaaahhhh...vem fan kastar ut en 13 årig tjej🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Hoppas jag också, och lyckligtvis har ja en bra fru och dotter som kunde tala vett i mig när jag tänkte åka dit och tala vett i honom😳 vet inte vad jag skulle gjort utan dom för när det gäller dessa saker kan jag få lite problem att hantera mig själv måste jag erkänna😞P Pappa1986 skrev:
Helt galet. Som förälder har man faktiskt försörjningsplikt tills barnet är minst 18 år, har gått ut gymnasiet eller är högst 21 år. Det är lagen, alla normala föräldrar hjälper till långt efter det om det behövs.T Tamak skrev:Hände samma sak med min dotters kompis för ett tag sen😢 lät henne bo här och hon var med på våra middagar och allt, sen kom hennes far och skällde ut mig för att hon fick bo och äta gratis...herregud flickstackarn var 13 år i mitt fall, men dom har ordnat upp det nu så hon bor hemma igen, men..gaaaahhhh...vem fan kastar ut en 13 årig tjej🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Tonåringar är vanligtvis besvärliga. Det finns naturligtvis undantag. Den förälder som tror att den har oinskränkt makt över sin tonåring (eller familj) kommer ha oändliga problem i all evighet. Föräldrar måste lära sig att acceptera humörsvängningar och hormonförändringar utan att själv gå i spinn. Det löser sig med tiden ta det lugntP Pappa1986 skrev:
Står inte vilken ålder det gäller. Det är stor skillnad på om det är en vuxen eller tonåring som går i skolan här. Men av din reaktion skulle jag gissa någon som fortfarande går i skolan och det borde det vara skottpengar på...P Pappa1986 skrev:
Gymnasieålder på tjejen. Snart 18.S sjoelund skrev:
Men spelar det egentligen någon roll om man är 18 eller 25?
Jag skulle aldrig i mitt liv kasta ut mitt barn på gatan.
Jag kan då nämna att föräldern i fråga är ett riktigt jävla as. (Mamman med egentligen då hon inte vågar säga något av rädsla för pappan)
Så jäkla sjukt men kontakt är iaf tagen med soc mm så verka lösa sig med boende osv framåt.