1 657 263 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Man har tabbat sig några ggr. med rostfritt, numera använder jag minst fett på gängorna om inte "anti seize"Dan_Johansson skrev:
Redigerat:
Hurru du, tack så jäkla mycket 🙂mexitegel skrev:
Jag har 2 separata problem, det ena var knappen, det andra är att tilten inte går neråt, nått hydraulisk fel alltså.
Så när jag hissat motorn får jag lossa release valve för att sänka den, skruvhelvetet går åt fel håll, så när jag senast sänkte motorn hade jag dragit åt fel håll 🥴
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 735 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 735 inlägg
Gaaaahhhhh
Åker ut till familjen på landet efter jobbvecka. Hinner vara där i hela 40 min innan minsta barnet ramlar och skriker. Kollar, lillfingret är rejält snett. Barnet skriker vid undersökning.
Till akuten och konstaterar fraktur. Suck.
Nästa gaaaahhh kommer när jag ska förklara för sexåringen att det är färdigbadat för sommaren.
Åker ut till familjen på landet efter jobbvecka. Hinner vara där i hela 40 min innan minsta barnet ramlar och skriker. Kollar, lillfingret är rejält snett. Barnet skriker vid undersökning.
Nästa gaaaahhh kommer när jag ska förklara för sexåringen att det är färdigbadat för sommaren.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 641 inlägg
WAAAAAAAAGH, är det fel på mitt nätverk eller på vissa enheter?!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 641 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 271 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 271 inlägg
Räcker inte med tvåfingerförband??? Gips brukar väl inte sitta mer än 2-3v, så lite bad hinns nog med, eller?tommib skrev:
Gaaaahhhhh
Hade liknande situation på jobb i veckan men efter disk m handkir kom vin fram till att 7-åringenn slapp kobragips och fixk tvåfingerföeband istället…
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 174 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 174 inlägg
Tips https://www.verkstadsprodukter.se/produkt/teleskoplans-23-56-m/ 🫣Johan Gunverth skrev:
Är också sugen på en kort lans eller bara ett handtag, det får bli när jag får till slangupprullare och slang med snabbkopplingar.Johan Gunverth skrev:
Medlem
· Blekinge
· 12 220 inlägg
Skulle köpa lite målarfärg till ett projekt. Den är ju dyrare än Whisky!!!