1 499 624 läst ·
15 317 svar
1500k läst
15,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Värmland
· 1 175 inlägg
Renoverare
· Värmland
· 1 175 inlägg
GAAAAHHFÖRBANNADESATFLÄSKSAIRPOD🤮
När tekniken finns för sakens skull så blir det för mycket och ofta med resultatet att bekvämligheten blir lidande. Hade ett par Bose quiet comfort som tappades bort förra veckan och som jag varit nöjd med. Men då hörseln inte är den bästa så nappade jag på AirPods med brusreducering samt förstärkt läge för samtalsfrekvenser. Men vad hjälper det när man oavsett inställningar får en eftersläpning av ljudförstärkning vid ökade yttre ”oljud”. Blåser det till lite så förstärks volymen för att ” kompensera” brusreduceringen. Ääääh fy fan för detta spektakel. Man blir ju svag i sinnet för böveln när volymen ökar och minskar hela tiden. Det blir att köpa nya Bose igen.
När tekniken finns för sakens skull så blir det för mycket och ofta med resultatet att bekvämligheten blir lidande. Hade ett par Bose quiet comfort som tappades bort förra veckan och som jag varit nöjd med. Men då hörseln inte är den bästa så nappade jag på AirPods med brusreducering samt förstärkt läge för samtalsfrekvenser. Men vad hjälper det när man oavsett inställningar får en eftersläpning av ljudförstärkning vid ökade yttre ”oljud”. Blåser det till lite så förstärks volymen för att ” kompensera” brusreduceringen. Ääääh fy fan för detta spektakel. Man blir ju svag i sinnet för böveln när volymen ökar och minskar hela tiden. Det blir att köpa nya Bose igen.
Husägare
· Skåne
· 1 688 inlägg
Husägare
· Skåne
· 1 688 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 11 701 inlägg
GAAAH för nyinköpta beg Volvo XC40. Man ska skjuta växelspaken framåt när man vill backa, och bakåt när man vill framåt!!
Hur korkat får det vara?
Hur korkat får det vara?
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 697 inlägg
Precis som det alltid har varit på bilar med automatlåda (undantag växelväljaren på ratten då och säkert också något obskyrt som ingen kommer ihåg).T Thomas_Blekinge skrev:
Hur ska man annars flytta på bilen när den är avstängd. Visserligen krävs det ju närmast en verkstadshandbok på många nya bilar för att dom inte automatiskt ska lägga i P och handbroms så fort man reser sig ut stolenTokslut skrev: