VidarH VidarH skrev:
En V70 från 2010 med lilla motorn på 1.6 liter och mäktiga 109 hästar när den var ny. En gammal taxibil så det var full servicehistorik.
Ford?

Tokslut Tokslut skrev:
85mm hit eller dit 🤷‍♂️
Blir galet jobbigt att mäta med bara denna stump , resten åkte in i måttbandet/ rullen

pacman42 pacman42 skrev:
Du får nöja dig med små projekt!
Jobbigt att mäta altantak med 9 cm 😅😂

GAAAAHHFÖRBANNADESATFLÄSKSAIRPOD🤮
När tekniken finns för sakens skull så blir det för mycket och ofta med resultatet att bekvämligheten blir lidande. Hade ett par Bose quiet comfort som tappades bort förra veckan och som jag varit nöjd med. Men då hörseln inte är den bästa så nappade jag på AirPods med brusreducering samt förstärkt läge för samtalsfrekvenser. Men vad hjälper det när man oavsett inställningar får en eftersläpning av ljudförstärkning vid ökade yttre ”oljud”. Blåser det till lite så förstärks volymen för att ” kompensera” brusreduceringen. Ääääh fy fan för detta spektakel. Man blir ju svag i sinnet för böveln när volymen ökar och minskar hela tiden. Det blir att köpa nya Bose igen.

• Haha
  • Wow
  • Älska
  • Ledsen
kashieda och 4 till
  • Laddar…
GAAAHHHHH
Fast 4900 timmar är rätt ok ändå.

Projektormeddelande om att byta lampa efter 4900 timmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Internetuppkopplingen försvann när jag bankade ner stolpspjutet igår. Undrar varför….

Edit:
Bull’s eye!
Mark med en vit kabel delvis skadad av ett stolpspjut.
Skapa konto

Redigerat:
  • Ledsen
  • Wow
  • Haha
Myckling och 11 till
  • Laddar…
Uppdatering: Mycket snabb hjälp från pingday i semestertider! Ducten skarvad och ny fiber inblåst och svetsad 4-5 timmar efter felanmälan, borde kanske hamna i yeeeessss-tråden…

• Grön fiberoptisk kabel och skarvkoppling synliga i en uppgrävd jordgrop. Fiberledningen har nyligen reparerats.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
Dilato och 24 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
GAAAHHHHH
Fast 4900 timmar är rätt ok ändå.

[bild]
Min Epson TW9300 överlevde inte en bråkdel av dina timmar, och hjälpen från supporten var i stil med:
"Vill du ha hjälp att välja en ny Epson..?" 🤯🤯

Nej det blir 98" LCD där nere när det ska tittas på film eller spelas. ☝️

• Gilla
  • Arg
cpalm och 2 till
  • Laddar…
G
GAAAAAAAAAH tomgångs skruven på min Husqvarna motorsåg gick sönder :(

Nu var ju inte den lilla detaljen i plast men vafan vad mycket plastdetaljer dagens sågar har..

• Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
GAAAH för nyinköpta beg Volvo XC40. Man ska skjuta växelspaken framåt när man vill backa, och bakåt när man vill framåt!!
Hur korkat får det vara?

• Haha
  • Gilla
  • Wow
hapazard och 6 till
  • Laddar…
GAH! Flåning medelst högtryckstvätt.

En hand med ett sår på knogen, troligen orsakat av högtryckstvätt.
Skapa konto

• Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Patrik440 och 7 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
GAAAH för nyinköpta beg Volvo XC40. Man ska skjuta växelspaken framåt när man vill backa, och bakåt när man vill framåt!!
Hur korkat får det vara?
Precis som det alltid har varit på bilar med automatlåda (undantag växelväljaren på ratten då och säkert också något obskyrt som ingen kommer ihåg).

• Gilla
Patrik440 och 3 till
  • Laddar…
P
R
N
D
3
2
1

Jag har alltid undrat varför neutral ska vara med, jag fattar på tiden allt var mekaniskt, men nuförtiden...

N
Tokslut Tokslut skrev:
P
R
N
D
3
2
1

Jag har alltid undrat varför neutral ska vara med, jag fattar på tiden allt var mekaniskt, men nuförtiden...
Hur ska man annars flytta på bilen när den är avstängd. Visserligen krävs det ju närmast en verkstadshandbok på många nya bilar för att dom inte automatiskt ska lägga i P och handbroms så fort man reser sig ut stolen

• Gilla
cpalm och 4 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Hur ska man annars flytta på bilen när den är avstängd.
Vissa bilar kan man ju inte ens stänga av om de står i neutral...

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.