hsd
Yepp, då väljer man det som är mest nödvändigt

• Gilla
pjgb
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Skulle köpa lite målarfärg till ett projekt. Den är ju dyrare än Whisky!!!
Du köper för billig whisky, bara att välja lite längre lagringstid så är det löst, nema problema!😎😇

• Haha
  • Gilla
Riedern och 14 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Skulle köpa lite målarfärg till ett projekt. Den är ju dyrare än Whisky!!!
Man betalar för smaken.

• Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
tommib
Vilken är din favoritsmak? Själv gillar jag NCS S0502Y, den har också fin bouquet.

• Haha
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Vill man hålla på traditionerna är falurött inte så dumt.

• Gilla
JonasJN
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Bara den har rätt Bouquet.😉

B
13th Marine 13th Marine skrev:
Så måste det vara...

Jag anar nätverket, trodde Ubiquiti skulle vara kvalitet, men jag tycker inte att starta om routern en gång i veckan för att wifit inte funkar ordentligt känns så stabilt...
Jag har 3 accesspunkter i olika modeller från Unifi och de bara funkar.
Villinnas att jag läst om någon klagat på stabiliteten och där kablaget var dåligt mellan enheter. Värt att kolla upp.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
B breakman skrev:
Jag har 3 accesspunkter i olika modeller från Unifi och de bara funkar.
Villinnas att jag läst om någon klagat på stabiliteten och där kablaget var dåligt mellan enheter. Värt att kolla upp.
Jag sökte lite igår, Dream Router verkar tydligen inte vara deras bästa produkt.
Får kanske ge mig på en Dream Machine eller nått istället.

13th Marine 13th Marine skrev:
Jag sökte lite igår, Dream Router verkar tydligen inte vara deras bästa produkt.
Får kanske ge mig på en Dream Machine eller nått istället.
Jag kör med en USG som jag bootade om i veckan, tyckte det borde vara bra var 579:e dag eller så. CloudKey snurrar på en RPi.

TeroM TeroM skrev:
Jag kör med en USG som jag bootade om i veckan, tyckte det borde vara bra var 579:e dag eller så. CloudKey snurrar på en RPi.
Jag hade bara hört gott om Ubiquiti, därför jag köpte det en gång i tiden, men just UDR verkar nog inte riktigt vara där i toppen.

När man hör Stormällen från biblioteket och rusar dit. Finner att stränghållaren på Nyckelharpan har gått av och alla strängar bara hänger 😥!
Tydligen har det varma vädret fått harpan att expandera mer än någon annan sommar sedan 1982, då jag byggde den.
En nyckelharpa och en fiol hänger på väggen; nyckelharpans stränghållare har gått av, och strängarna hänger ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Wow
Blazermannen och 14 till
  • Laddar…
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
När man hör Stormällen från biblioteket och rusar dit. Finner att stränghållaren på Nyckelharpan har gått av och alla strängar bara hänger 😥!
Tydligen har det varma vädret fått harpan att expandera mer än någon annan sommar sedan 1982, då jag byggde den.
[bild]
Det är väl stränghållarsenan som gått av av ålderdomssvaghet. Förr eller senare gör de det. Har inget med expansion att göra.

• Gilla
john.h
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Den här, menar du?
En vinbox med texten "Falu Rödvin" prydd med blomdesign och en dalahäst, tillsammans med ett glas rödvin mot en blå bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
E Eld skrev:
Det är väl stränghållarsenan som gått av av ålderdomssvaghet. Förr eller senare gör de det. Har inget med expansion att göra.
Det är klacken på stränghållaren, som har spruckit av. Möjligen p.g.a. expansion av lådan och många strängars kraft. Kanske även dålig passning till klack och låda. Blir till att fixa fram någon ny och lämplig bit av lönn eller ask och ta fram kniven . Inte vad jag hade tänkt mig att göra de närmsta veckorna. 😪.

• Gilla
Eld
  • Laddar…
B b8q skrev:
Den här, menar du?
[bild]
Ett jävla rävgift faktiskt. Går möjligen att använda som målartvätt, men att dricka – näe.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.