1 502 787 läst ·
15 397 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Jo, min kollega hade varit på roadtrip till Västervik i helgen, och sa att det regnade alla dagar. Jag, geografiskt sett några mil väster om Stockholm fick inte en droppe.K Kakelugnen566 skrev:
31 maj var senast jag fick nått, 3 mm ☹️
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Möjligt, denna poppade upp i appen som "identifiera med BankID".pacman42 skrev:
Som tur var kunde jag be dem hämta upp och lämna in det till ett utlämningsställe, men jag får klara mig två dagar till med backupluren.
Gaaaaaahhhhh..! Driftstörning på bredbandet från Tele2… sedan arla morgon… igen… de har nog prickat in ett tio-femton sådana under de två år som vi haft dem slm leverantör. Grannarna som har Telia och Bahnhof på samma har aldrig problem, inte vi heller tidigare. Rekorddåligt Tele2!
Inte oväntat. Ibland får man vad man betalar för - allt som oftast faktiskt.pjgb skrev:
Nu minsann! Min släkting har varit här ikväll och fixat lampan. Och det blev som du skrev, han skruvade loss underdelen, och satte armaturen på plats med ett buntband 😀B Bästerortarn skrev:
Och i samma veva blev det stycket rengjort, innan det skruvades fast igen. Inte farligt fettigt om man betänker att fläkten köptes 2014.. fullt hanterbart 👍 😉
Medlem
· Västra Götaland
· 2 496 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 496 inlägg
hemma ligger fibern typ 4 cm ner i gärsmattan. Felanmällde det för typ 5 år sedan till Telia men inte hänt nått och inte orkat tjata med de idioterna. Så att en plastremsa saknas är ju inte förvånande.
Tänk på att markeringsnätet ska ligga 10 cm över fibern, så du får spänna upp det 6 cm ovanför gräset...F Fredrik_THE skrev: