hsd
Gaaahhh
Jäklar vad irriterande, en uppdatering av mobilen till one ui7 och dag / datum försvann från klockan

WAAAAAAAAAAGH!

Felanmälde mobilen på grund av ett vertikalt streck på skärmen, fortfarande inget svar en månad senare.
Idag gav skärmen upp, tydligen har den också delat sig i mellan glas och ram och tagit in vatten...

Lär ju inte gå på några garantier nu...

13th Marine 13th Marine skrev:
Du har inte sån tur att det är en modell som ska vara vattentät då?

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
WAAAAAAAAAAGH!

Felanmälde mobilen på grund av ett vertikalt streck på skärmen, fortfarande inget svar en månad senare.
Idag gav skärmen upp, tydligen har den också delat sig i mellan glas och ram och tagit in vatten...

Vad är det för skräpmobil?

Alfredo Alfredo skrev:
Du har inte sån tur att det är en modell som ska vara vattentät då?
IP54

K karlmb skrev:
Vad är det för skräpmobil?
Fairphone 4.

Ingen nytta av 5års garanti om man inte kan nå dem.

• Ledsen
Violina
  • Laddar…
IP54

Fairphone 4.

Ingen nytta av 5års garanti om man inte kan nå dem.
Fasen, aldrig sett förut. Men om de är så där modulära som i reklamen så borde väl ett skärmbyte inte kosta en förmögenhet?

K karlmb skrev:
Fasen, aldrig sett förut. Men om de är så där modulära som i reklamen så borde väl ett skärmbyte inte kosta en förmögenhet?
950kr, men det är ju onödiga pengar om jag hade kunnat få det på garanti.

Men ja, busenkelt att byta det mest på den, tog inte många minuter att plocka isär och ihop den.

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
950kr, men det är ju onödiga pengar om jag hade kunnat få det på garanti.

Men ja, busenkelt att byta det mest på den, tog inte många minuter att plocka isär och ihop den.
Du kan byta display själv?

K karlmb skrev:
Du kan byta display själv?
Gjort för att kunna byta enkelt, en av anledningarna till att jag skaffade den.
Baksidan är gjord för att lossas utan verktyg, sedan är det åtta skruvar för att lossa skärmen samt en flexkabel.

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
U
Det är väll när telefonerna blev vattentåliga som det blev mycket mäktigare att byta själv. Jag har bytt massa glas och skärmar på 4 och 5or

• Gilla
hapazard
  • Laddar…
U Utsliten och utdömd skrev:
Det är väll när telefonerna blev vattentåliga som det blev mycket mäktigare att byta själv. Jag har bytt massa glas och skärmar på 4 och 5or
Nja, kom väl innan dess, man började väl limma ihop telefonerna för att kunna behålla stabilitet när man gjorde dem tunnare och tunnare.

WAAAAAAAAGH!

Och så har stället jag köpte luren av (proshop) slutat med telefonsupport, tänkte snacka med dem om vi kunde hitta en lösning.
Dessutom har de 3-4d leveranstid på reservdelen, medans elgiganten kan leverera redan imorgon...

WAAAAAAAAGH!

Och så har stället jag köpte luren av (proshop) slutat med telefonsupport, tänkte snacka med dem om vi kunde hitta en lösning.
Dessutom har de 3-4d leveranstid på reservdelen, medans elgiganten kan leverera redan imorgon...
Hur långt kommer du med chatten då?
En chattbot som heter ProBot med meddelandet "Hej, jag är ProBot och är redo att svara på dina frågor" och knappar för olika ämnen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tokslut Tokslut skrev:
Hur långt kommer du med chatten då?
[bild]
Haha, får inte ens upp den på hemsidan.
Men min erfarenhet av chattbottar är att de inte kan något 🙄

• Wow
Tokslut
  • Laddar…
Haha, får inte ens upp den på hemsidan.
Men min erfarenhet av chattbottar är att de inte kan något 🙄
Kör Chrome på PC och då visa han sig, kanske inte "in your face" som vissa andra 😅

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.