1 502 222 läst ·
15 379 svar
1502k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
WAAAAAAAAAAGH!
Felanmälde mobilen på grund av ett vertikalt streck på skärmen, fortfarande inget svar en månad senare.
Idag gav skärmen upp, tydligen har den också delat sig i mellan glas och ram och tagit in vatten...
Lär ju inte gå på några garantier nu...
Felanmälde mobilen på grund av ett vertikalt streck på skärmen, fortfarande inget svar en månad senare.
Idag gav skärmen upp, tydligen har den också delat sig i mellan glas och ram och tagit in vatten...
Lär ju inte gå på några garantier nu...
Vad är det för skräpmobil?13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
950kr, men det är ju onödiga pengar om jag hade kunnat få det på garanti.K karlmb skrev:
Men ja, busenkelt att byta det mest på den, tog inte många minuter att plocka isär och ihop den.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Nja, kom väl innan dess, man började väl limma ihop telefonerna för att kunna behålla stabilitet när man gjorde dem tunnare och tunnare.U Utsliten och utdömd skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
WAAAAAAAAGH!
Och så har stället jag köpte luren av (proshop) slutat med telefonsupport, tänkte snacka med dem om vi kunde hitta en lösning.
Dessutom har de 3-4d leveranstid på reservdelen, medans elgiganten kan leverera redan imorgon...
Och så har stället jag köpte luren av (proshop) slutat med telefonsupport, tänkte snacka med dem om vi kunde hitta en lösning.
Dessutom har de 3-4d leveranstid på reservdelen, medans elgiganten kan leverera redan imorgon...
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg