De är minsann överallt! 😂

Intet Intet skrev:
aldrig varit med om den regeln.
Det brukade stå på skrivet vid pumparna. Sett det många gånger.

K Kakelugnen566 skrev:
GAAAHHHH!!!!
Idag har jag varit på strålningsmott med mitt canceröga. De gjorde en mask som lades på varm och formade mitt ansikte och knäpptes fast i bordet. Den ska jag ha vid varje strålning.
Med start den 30 maj ska jag få behandlingar de närmsta 12 vardagarna
Bra att det kommer igång! Känner mig ändå optimistisk då den är lågintensiv och har god prognos vad gäller behandlingen, säger de! 🤞☺️
🤗💕

Jag kan själv...

En verkstadsgolvyta med metallplattor, oljefläck och absorberande mattor samt en röd tratt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Ledsen
cpalm och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Var plötsligt olja på mopedställningen bakom bilen ?? kollade moppen, men den var snustorr under.
Kommer på att diffen på bilen fuktade lite, såg det när jag köpte bilen. Kryper under o kollar, nu hänger det oljedroppar om den, båda packboxarna läcker.
Enkelt fixat att kolla nivån om jag vore hemma, men nu är jag inte det.
Dock så tar jag alltid med min verktygslåda när jag skå åka nån längre bit, städade ur lådan innan jag åkte på sånt som normalt inte ska vara i den, men hamnat där iaf, bla hade jag ett kit med index hylsor och ett spärrskaft.
Precis vad jag skulle behöva just nu ☹️
Läcker differential med oljedroppar och etikett med text "ONLY LSD OIL" på undersidan av en bil.
Skapa konto

Verktygslåda med olika verktyg som tänger, skiftnyckel, skruvmejslar och en multimeter, allt huller om buller.
Skapa konto

• Ledsen
Dan_Johansson och 3 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
Var plötsligt olja på mopedställningen bakom bilen ?? kollade moppen, men den var snustorr under.
Kommer på att diffen på bilen fuktade lite, såg det när jag köpte bilen. Kryper under o kollar, nu hänger det oljedroppar om den, båda packboxarna läcker.
Enkelt fixat att kolla nivån om jag vore hemma, men nu är jag inte det.
Dock så tar jag alltid med min verktygslåda när jag skå åka nån längre bit, städade ur lådan innan jag åkte på sånt som normalt inte ska vara i den, men hamnat där iaf, bla hade jag ett kit med index hylsor och ett spärrskaft.
Precis vad jag skulle behöva just nu ☹️
[bild]

[bild]
Gaaaahhhhhh.

Typiskt.

Vad är indexhylsor för någonting?

Intet Intet skrev:
Gaaaahhhhhh.

Typiskt.

Vad är indexhylsor för någonting?
Väldigt speciella hylsor som bara Toyota har 😉😂🤣

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Min 430X,försöker bestiga berg!!

• Haha
Isakare
  • Laddar…
C camaro z28 skrev:
Vetefan hur man lägger in en bild..
Prova att klicka där det står "Ladda upp bild/video"

Skärmdump av forumfunktion med knappen 'Ladda upp bild/video' inringad, indikerar plats för att ladda upp visuellt innehåll.
Skapa konto

C camaro z28 skrev:
Du glömde skriva GAAAAHHHH! 😀

K
C camaro z28 skrev:
Klicka "svara"
Klicka "ladda upp bild"
Välj "galleri/foto
Välj din bild
Klicka sen på "infoga" så är den där, förhoppningsvis! 😀

Alfredo Alfredo skrev:
Finns det fortfarande mackar med efterskottsbetalning?
I princip alla i Norrland. Jag är rätt tjenis med ägaren till lokala Gulfmacken och börjar nån "okänd" flytta bilen innan dom betalat är dom i princip redo med telefonen till polisen. Varför dom inte slutar med möjligheten är att många stammisar gärna tankar där och många betalar kontant. Efter betalning flyttar dom bilen och kan sitta nån timme i fiket med korv och kaffe, Dom är tyvärr inte hitech men ska jag både tanka och sen gå in brukar jag ta automatpumparna, sen flytta bilen och gå in, men 4 av deras pumpar har bara kassabetalning och 2 endast kortbetalning. Däremot blir jag Gaaaahhh då mpån tankat på en automatpump och sen går in utan att flytta bilen.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Tur i oturen.
Mekonomen hade inte rätt olja hemma (399:- litern)
Åkte mot Toyota som finns på orten, fick syn på Autoexperten, de hade rätt olja hemma för 229:-.
Särbons granne hade verktyg.
0,5 liter av 1,2 saknades i diffen.

• Gilla
Dan_Johansson och 2 till
  • Laddar…
Det finns en mack några mil norr om Hudiksvall. Efter det varit travtävlingar på Hagmyren så undvik den efter tävlingar. Många från Östersund är på tävlingarna men i princip ingen har tank stor nog för t.o.r , dessutom vill alla trycka i sig en korv eller nåt för de 3h ca som återstår innan man är hemma.
Kan stå 10 hästbussar/finkor där samtidigt då med 3-4 pers per fordon.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.