1 501 694 läst ·
15 377 svar
1502k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Dagens fastkörning
Ofta undrar jag vad det är för robot jag fått egentligen. Ibland stannar den på platt mark och vill bli lyft. Ibland försöker den ihärdigt välta träd. Idag försökte den väl satsa på bergsklättring.
Slår man upp "förvirrad" eller "efterbliven" i ordboken kommer säkert min robot upp som exempel
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ofta undrar jag vad det är för robot jag fått egentligen. Ibland stannar den på platt mark och vill bli lyft. Ibland försöker den ihärdigt välta träd. Idag försökte den väl satsa på bergsklättring.
Slår man upp "förvirrad" eller "efterbliven" i ordboken kommer säkert min robot upp som exempel
Undrar om inte Circle K, OKQ8, Preem och de andra bolagen skulle kunna tjäna ännu mer pengar om de öppnade korvkiosker utan bensin- och dieselförsäljning och låta de gamla mackarna och serviceställena få återgå till service enbart för bilister som kan tanka, tvätta, fylla luft, olja och spolarvätska i lugn och ro?Mikael_L skrev:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 723 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 723 inlägg
Man ser ju väldigt många repor på sidorna. 😆N naikon skrev:Dagens fastkörning
[bild]
Var mer nyfiken på varför vissa får men andra inte. Hade inte dom klasserna 2018 när jag förnyade körkortet utan fick C1 och CE1 2023 men vet inte varför.Kanske beror på att jag har förarkortet.RoTe skrev:
Det där är typiskt för åtminstone Gardena/Husqvarna. De är värdelösa på att undvika hinder. Man får slinga in alla fasta hinder. Fast i ditt fall måste begränsningskabeln ligga för nära kanten, alt. att du får ändra inställningen hur långt den går utanför begränsningskabeln.N naikon skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 816 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 816 inlägg
Samma som ligger i vänsterfil utan att köra om.mexitegel skrev:
Ja, dessa människor parkerar ju dessutom framför servicestationen där man fyller på luft mm.
Ibland funderar jag på hur det är att vara en sån männniska. Det kanske är ganska så skönt att vara sån? Helt omedveten om sin omgivningen, bara se till sig själv och ens ha intellekt att förstå att det är ett problem.