1 502 038 lĂ€st ·
15 377 svar
1502k lÀst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Du kan gĂ„ registret hos transportstyrelsen. đ
https://www.transportstyrelsen.se/reklamsparr
https://www.transportstyrelsen.se/reklamsparr
Höghus skrev:
Satsuki
TrÀdgÄrdsfixare
· SkĂ„ne
· 3 215 inlĂ€gg
Satsuki
TrÀdgÄrdsfixare
- SkÄne
- 3 215 inlÀgg
Gaaaaaahhhhhhhhhh
F*n vad jag hatar att behöva berĂ€tta för folk att de (kanske) har cancer đą
Men om jag mÄste göra det ska det iaf göras pÄ bÀsta sÀtt, i lugn och ro, med tid för frÄgor.
F*n vad jag hatar att behöva berĂ€tta för folk att de (kanske) har cancer đą
Men om jag mÄste göra det ska det iaf göras pÄ bÀsta sÀtt, i lugn och ro, med tid för frÄgor.
Jag har 7 besiktningspliktiga fordon, skulle aldrig komma pÄ tanken att avsÀga mig dessa brev, ibland Àr det rabatter pÄ flera hundra spÀnn, kommer vÀl ett brev i veckan i snitt, tar 10s att lÀsa och slÀnga. Men kanske 1-2 gÄnger per Är Àr det nÄt som gör att man sparar nÄgra hundra.Höghus skrev:
Verktygstokig
· E
· 15 066 inlĂ€gg
Min uppfattning Àr att man (ibland) försöker fÄ folk att besikta tidigt. Det Àr 14 mÄnader nuförtiden.
U
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
· 2 604 inlĂ€gg
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
- 2 604 inlÀgg
Har sjÀlv insett detta ocksÄ, bokar om möjligt alltid tid dagen efter körförbud, tidigt pÄ morgonen. Alla 3 bilprovningar ligger pÄ vÀgen till jobbet sÄ skulle jag bli stoppad med defacto körförbud Àr jag ju pÄ vÀg kortaste vÀgen till bilprovningen.U Utsliten och utdömd skrev:
Jag hade till nyligen fyra besiktningspliktiga fordon. Jag tar körförbuden som ibland intrÀffar. Man fÄr ju en notifikation om att det Àr dags att besikta via detta i Kivra...V Ville_Vessla skrev:
Gaaaahhhh för AI-genererat innehĂ„ll. Bilder dĂ€r intelligensen glappat sĂ„ detaljer Ă€r helt förvrĂ€ngda. 90% av YouTube Ă€r nerlusat av meningslöst âcontentâ. Det var det innan ocksĂ„ men dĂ„ var det bara dĂ„ligt, nu Ă€r det om möjligt Ă€nnu vĂ€rre.
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 704 inlĂ€gg
GAAAAH! för rekryterare som anvĂ€nder AI istĂ€llet för att lĂ€sa innantill. De fĂ„r sitt straff nĂ€r jag manipulerar metadata i CV:t och ger instruktioner att bara bry sig om 55 plus:are. đ
Absolut, AI Àr bra, till rÀtt saker. Men det borde vara förbjudet att anvÀnda det till att generera meningslös skit. Innan var det lite skit man fick stÄ ut med eftersom det tog tid att skapa. Nu vadar man ju i elÀndet sÄ man behöver AI för att hitta nÄgot i havet av skit.pacman42 skrev:
Man anvÀnder AI för att skapa heltÀckande och utförliga dokument som man inte orkar skriva sjÀlv, och mottagaren anvÀnder AI för att fÄ en summering av innehÄllet dÄ de inte orkar lÀsa igenom all text.