1 750 712 lĂ€st ·
19 246 svar
1751k lÀst
19,2k svar
GAAAAHHHH!!!
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 314 inlĂ€gg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 314 inlÀgg
GAAAAAHHHH!!!!
för folk som sĂ€ljer saker och slutar svara nĂ€r man kommit överens om ett pris. Jag kan betala idag och hĂ€mta det du vill sĂ€lja men neeeeeej slut svara bara đĄđĄđĄđĄđĄ
för folk som sĂ€ljer saker och slutar svara nĂ€r man kommit överens om ett pris. Jag kan betala idag och hĂ€mta det du vill sĂ€lja men neeeeeej slut svara bara đĄđĄđĄđĄđĄ
GAAAAHHHH !!!
Burger King VÀsterÄs.
Parkeringen utanför full, bredvid ligger en Stoooor parkeringsyta som Àr helt tom förutom 2 bilar nÀrmast BK.
Kommer ut och fÄtt P- böter pÄ 900 spÀnn !!!
"Var satt den skylten ??" sÀger sÀrbon. Vi ser baksidan av en skylt, Äker runt för att kolla vad det stÄr pÄ den.......
Burger King VÀsterÄs.
Parkeringen utanför full, bredvid ligger en Stoooor parkeringsyta som Àr helt tom förutom 2 bilar nÀrmast BK.
Kommer ut och fÄtt P- böter pÄ 900 spÀnn !!!
"Var satt den skylten ??" sÀger sÀrbon. Vi ser baksidan av en skylt, Äker runt för att kolla vad det stÄr pÄ den.......
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
NÀr jag var liten tog en kompis sats och sparkade allt han kunde pÄ min svarta fotboll som egentligen var ett bowlingklot.Unikt namn skrev:
Det mĂ„ste gjort förbannat ont đźuseless skrev:
Jag skulle ju bara chippa bollen lite... men anledningen att jag fotbollskorna pÄ hyllan för 30Är sen blev uppenbar, siktet Àr uselt.
Jag borde vÀl ta och sticka hÄl pÄ den dÀr nageln, men drar mig för det.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 19 304 inlĂ€gg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 19 304 inlÀgg
Det Àr för sent nu, hematomet Àr antagligen organiserat och koagulerat. Det kommer inte komma ut. Ska man sticka hÄl pÄ en blÄnagel ska man göra det snarast. Glödgat stÄlgem Àr det bÀsta, dÄ smÀlter man hÄl i nageln.
Satsuki
TrÀdgÄrdsfixare
· SkĂ„ne
· 3 392 inlĂ€gg
Satsuki
TrÀdgÄrdsfixare
- SkÄne
- 3 392 inlÀgg
NejdĂ„, det gör faktiskt nytta Ă€ven senare (att sticka hĂ„l alltsĂ„) och vĂ€ntar man flera dagar kan koaglen ha blivit flytande igen (tappade ut flera ml blod pĂ„ jobb en gĂ„ng under en fingernagel som klĂ€mts nĂ„gon vecka tidigare) đ€ątommib skrev:
Varmt gem Ă€r bĂ€st, och vettigt att be nĂ„gon hjĂ€lpa till om man tycker det Ă€r lĂ€bbigtâŠ.