ricebridge ricebridge skrev:
Inget som inte gĂ„r att lösa med lite vĂ„ld 😁😁
Jajamen...
NÀrbild pÄ en del av en motor med bult och metallisk yta, viss smuts synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

😆

• Gilla
  • Haha
Stefan Bengtsson och 7 till
  • Laddar…
Korvgubbe Korvgubbe skrev:
Ute i den riktiga verkligheten sÄ brukar golvpersonalen inte ha speciellt stora möjligheter att kommunicera sÄdant till de som har möjlighet att Àndra pÄ saker, och de som har möjlighet att Àndra pÄ saker brukar inte vara speciellt intresserade av att lyssna pÄ golvpersonalen. Vill du fÄ till en förÀndring sÄ bör du höra av dig sÄ högt upp i nÀringskedjan som möjligt, och göra det pÄ ett sÀtt som det gÄr att rÀkna statistik pÄ.
De har uppdraget pÄ golvet. Om alla klagar blir det sÀkert en reaktion förr eller senare.

Gaaahhh!
Ute i butik och letar nya goggles inför fjÀllresan. Hittar en modell som passar, men det enda exemplaret i butiken Àr provexet!
Nytt försök pÄ mÄndag, nya tag, nya butiker!

WAAAAAAAAGH!

Schabblade korvgörandet, har nu 2.5kg skuren korv 😓

RoTe
tveksamt tveksamt skrev:
Gaaahhh!
Ute i butik och letar nya goggles inför fjÀllresan. Hittar en modell som passar, men det enda exemplaret i butiken Àr provexet!
Nytt försök pÄ mÄndag, nya tag, nya butiker!
Köp provexet?

RoTe RoTe skrev:
Köp provexet?
Nja, vill gÀrna ha ett par som inte Àr infettade och har repor i linsen redan.
Det Àr ingen större brÄdska, det Àr mest störande att de inte fanns inne nÀr man vÀl hittar ett par.

C
GAAAAHHHH!!! för Rustas j-vla kinesiska fĂ€rgomrörare som tappar "propellern" i botten pĂ„ min burk med svart fĂ€rg đŸ”„đŸ€ŹđŸ€ŹđŸ€ŹđŸ”„

• Haha
  • Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
RoTe
C cpalm skrev:
GAAAAHHHH!!! för Rustas j-vla kinesiska fĂ€rgomrörare som tappar "propellern" i botten pĂ„ min burk med svart fĂ€rg đŸ”„đŸ€ŹđŸ€ŹđŸ€ŹđŸ”„
Rusta

C cpalm skrev:
med svart fÀrg
Hade det varit mindre GAAAAHHHH om fĂ€rgen var vit? đŸ€”đŸ€”đŸ€”

• Haha
Workingclasshero och 4 till
  • Laddar…
C
Alfredo Alfredo skrev:
Hade det varit mindre GAAAAHHHH om fĂ€rgen var vit? đŸ€”đŸ€”đŸ€”
Ohhhh yes...
Det blev jĂ€kligt kladdigt att fiska upp den och svart fĂ€rg kontaminerar precis allt i sin nĂ€rhet och Ă€r omöjligt att fĂ„ bort helt. Minsta prick pĂ„ fingrarna och du kan ge dig f-n pĂ„ att du hittar 10 svarta fingeravtryck pĂ„ stĂ€llen du inte ens varit i nĂ€rheten av 😂
Till Rustas försvar sÀljs dock den typen av omrörare lite varstans.

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
P
C cpalm skrev:
Ohhhh yes...
Det blev jĂ€kligt kladdigt att fiska upp den och svart fĂ€rg kontaminerar precis allt i sin nĂ€rhet och Ă€r omöjligt att fĂ„ bort helt. Minsta prick pĂ„ fingrarna och du kan ge dig f-n pĂ„ att du hittar 10 svarta fingeravtryck pĂ„ stĂ€llen du inte ens varit i nĂ€rheten av 😂
Till Rustas försvar sÀljs dock den typen av omrörare lite varstans.
SnĂ„lheten bedrar visheten😉

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
GAAAAH! Försöker mig pÄ att boka en utlandsresa för första gÄngen i mitt liv. I egen regi, inte via nÄt charterbolag eller resebyrÄ. AlltsÄ bara boka flyg och boende och samtidigt fÄ den planerade trippen till rimliga priser.

Jag gör sĂ€kert nĂ„t fel men lyckas fan inte fĂ„ flygplanen att avgĂ„ de dagar jag vill vara bortrest. Åt ena hĂ„llet kan det ibland bli rĂ€tt men att Ă„ka Ă„t andra hĂ„llet blir det inte det. Att det sen verkar finns fler flygbolag Ă€n resmĂ„l underlĂ€ttar inte direkt sökningarna.

Keiller Keiller skrev:
GAAAAH! Försöker mig pÄ att boka en utlandsresa för första gÄngen i mitt liv. I egen regi, inte via nÄt charterbolag eller resebyrÄ. AlltsÄ bara boka flyg och boende och samtidigt fÄ den planerade trippen till rimliga priser.

Jag gör sĂ€kert nĂ„t fel men lyckas fan inte fĂ„ flygplanen att avgĂ„ de dagar jag vill vara bortrest. Åt ena hĂ„llet kan det ibland bli rĂ€tt men att Ă„ka Ă„t andra hĂ„llet blir det inte det. Att det sen verkar finns fler flygbolag Ă€n resmĂ„l underlĂ€ttar inte direkt sökningarna.
Det dĂ€r kan vara nog sĂ„ enerverande. Mitt tips Ă€r att boka flyg och boende separat. Kolla om det finns nĂ„n liten ruta att klicka i ”endast exakta resdatum” el motsvarande i din flygresesökmotor. SĂ„ blir det fĂ€rre val.
Momondo.se el Flygresor.se har jag anvĂ€nt mycket. Finns mĂ„nga filter att anvĂ€nda sĂ„ blir lĂ€tt oöverskĂ„dligt innan man hittar rĂ€tt. KĂ€mpa!😀

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
C
Keiller Keiller skrev:
samtidigt fÄ den planerade trippen till rimliga priser.
Ha ha, ja det dÀr Àr ett jÀkla pussel om man vill ha bÀsta pris.
TyvÀrr Àr det vÀl sÄ att de bÀsta priserna framför allt Àr knutet till vissa dagar (nÀr belÀggningen Àr lÄg). BÄde extra lÄng och extra kort framförhÄllning pÄverkar ocksÄ.

Förr i tiden "saxade" man, som det kallades. Dvs. bokade tvÄ flygresor tur- och retur, men utnyttjade bara en tur- och en returbiljett, för att fÄ bÀsta pris. Men antar att det inte funkar sÄ nuförtiden...(?)

Keiller Keiller skrev:

Beror pÄ vart man Äker. Har Äkt en hel del till Grekland och öarna via Athen. Bokar flyg och boende i Athen i förvÀg.. Resten görs pÄ plats bÄt, boende och fordon.

Redigerat:
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.