1 658 068 lĂ€st ·
17 766 svar
1658k lÀst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Allvetare
· VĂ€stra götaland
· 10 919 inlĂ€gg
De har uppdraget pÄ golvet. Om alla klagar blir det sÀkert en reaktion förr eller senare.Korvgubbe skrev:
Ute i den riktiga verkligheten sÄ brukar golvpersonalen inte ha speciellt stora möjligheter att kommunicera sÄdant till de som har möjlighet att Àndra pÄ saker, och de som har möjlighet att Àndra pÄ saker brukar inte vara speciellt intresserade av att lyssna pÄ golvpersonalen. Vill du fÄ till en förÀndring sÄ bör du höra av dig sÄ högt upp i nÀringskedjan som möjligt, och göra det pÄ ett sÀtt som det gÄr att rÀkna statistik pÄ.
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 650 inlĂ€gg
WAAAAAAAAGH!
Schabblade korvgörandet, har nu 2.5kg skuren korv đ
Schabblade korvgörandet, har nu 2.5kg skuren korv đ
Ohhhh yes...Alfredo skrev:
Det blev jĂ€kligt kladdigt att fiska upp den och svart fĂ€rg kontaminerar precis allt i sin nĂ€rhet och Ă€r omöjligt att fĂ„ bort helt. Minsta prick pĂ„ fingrarna och du kan ge dig f-n pĂ„ att du hittar 10 svarta fingeravtryck pĂ„ stĂ€llen du inte ens varit i nĂ€rheten av đ
Till Rustas försvar sÀljs dock den typen av omrörare lite varstans.
SnĂ„lheten bedrar vishetenđC cpalm skrev:Ohhhh yes...
Det blev jĂ€kligt kladdigt att fiska upp den och svart fĂ€rg kontaminerar precis allt i sin nĂ€rhet och Ă€r omöjligt att fĂ„ bort helt. Minsta prick pĂ„ fingrarna och du kan ge dig f-n pĂ„ att du hittar 10 svarta fingeravtryck pĂ„ stĂ€llen du inte ens varit i nĂ€rheten av đ
Till Rustas försvar sÀljs dock den typen av omrörare lite varstans.
GAAAAH! Försöker mig pÄ att boka en utlandsresa för första gÄngen i mitt liv. I egen regi, inte via nÄt charterbolag eller resebyrÄ. AlltsÄ bara boka flyg och boende och samtidigt fÄ den planerade trippen till rimliga priser.
Jag gör sÀkert nÄt fel men lyckas fan inte fÄ flygplanen att avgÄ de dagar jag vill vara bortrest. à t ena hÄllet kan det ibland bli rÀtt men att Äka Ät andra hÄllet blir det inte det. Att det sen verkar finns fler flygbolag Àn resmÄl underlÀttar inte direkt sökningarna.
Jag gör sÀkert nÄt fel men lyckas fan inte fÄ flygplanen att avgÄ de dagar jag vill vara bortrest. à t ena hÄllet kan det ibland bli rÀtt men att Äka Ät andra hÄllet blir det inte det. Att det sen verkar finns fler flygbolag Àn resmÄl underlÀttar inte direkt sökningarna.
Det dĂ€r kan vara nog sĂ„ enerverande. Mitt tips Ă€r att boka flyg och boende separat. Kolla om det finns nĂ„n liten ruta att klicka i âendast exakta resdatumâ el motsvarande i din flygresesökmotor. SĂ„ blir det fĂ€rre val.Keiller skrev:
GAAAAH! Försöker mig pÄ att boka en utlandsresa för första gÄngen i mitt liv. I egen regi, inte via nÄt charterbolag eller resebyrÄ. AlltsÄ bara boka flyg och boende och samtidigt fÄ den planerade trippen till rimliga priser.
Momondo.se el Flygresor.se har jag anvĂ€nt mycket. Finns mĂ„nga filter att anvĂ€nda sĂ„ blir lĂ€tt oöverskĂ„dligt innan man hittar rĂ€tt. KĂ€mpa!đ
Ha ha, ja det dÀr Àr ett jÀkla pussel om man vill ha bÀsta pris.Keiller skrev:
TyvÀrr Àr det vÀl sÄ att de bÀsta priserna framför allt Àr knutet till vissa dagar (nÀr belÀggningen Àr lÄg). BÄde extra lÄng och extra kort framförhÄllning pÄverkar ocksÄ.
Förr i tiden "saxade" man, som det kallades. Dvs. bokade tvÄ flygresor tur- och retur, men utnyttjade bara en tur- och en returbiljett, för att fÄ bÀsta pris. Men antar att det inte funkar sÄ nuförtiden...(?)
Beror pÄ vart man Äker. Har Äkt en hel del till Grekland och öarna via Athen. Bokar flyg och boende i Athen i förvÀg.. Resten görs pÄ plats bÄt, boende och fordon.Keiller skrev:
Redigerat: