1 502 949 läst ·
15 397 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Precis vad jag tidigare påtalat - att två vuxna varit hemma och ingen postbil ens i närheten av vår postlåda (har arbetsrum och veranda med utsikt).FredrikR skrev:
Då jag själv och många av mina vänner varit brevbärare, och jag har gott och stort förtroende för de flesta som idag arbetar med att dela ut post, så smutskastar jag inte ett helt företag men vill påtala, påvisa, att vissa av deras anställda helt uppenbart söker genvägar som går att genomskåda.
...vilket gör att man börjar fundera över vilka förutsättningar de får att jobba under?Maria T skrev:
"Vi hann inte" = Missnöjd men förstående kundFotografen skrev:
"Vi kunde inte leverera trots att du var hemma" = Missnöjd och förbannad kund
Men GAAAHHHH för storm och klena fruktträd fulla med frukt som faller ihop!
Här faller bara pyttesmå kart ner, frost vid blomning och torka. Ingen äppelskörd i år, även om de skulle suttit kvar.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Då var det tydligen dags igen....
WAAAAAAAAGH!
Förkyld!
WAAAAAAAAGH!
Förkyld!
Apple CarPlay har också den funktionen samt gällande hastighet tydligt i bild. Saknades tidigare så nu använder jag bara Waze (i bakgrunden) om jag hör något på radio om risk för köer.ClasseClas skrev:
Det öser ner och SMHI:s hemsida säger fortfarande inget regn GAAAAAAAAAAH!
Seriöst vad fan sysslar dom med man ser ju t.o.m på radarn att det finns regnmoln över området klarar dom inte av att uppdatera prognosen på sidan.
Seriöst vad fan sysslar dom med man ser ju t.o.m på radarn att det finns regnmoln över området klarar dom inte av att uppdatera prognosen på sidan.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
WAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Bra timing på att tangentbordet hemma lägger av, w 4 ö ä mfl funkar inte,
MItt sista K740, nu behöver jag hitta en lämplig ersättare 😢
Bra timing på att tangentbordet hemma lägger av, w 4 ö ä mfl funkar inte,
MItt sista K740, nu behöver jag hitta en lämplig ersättare 😢