Gaaaaaahhhhhh!!!

Vi behövde flytta inkommande fiber från en temporär plats till en annan temporär plats. Såklart utan gott om plats och med dålig planering. Floiing - fibern avsliten nära övergång till patchen. Tur i oturen att vi har några meter kvar, så det booorde räcka att klippa och svetsa om.

Men inget nääääät! Gaaahhhh!

• Ledsen
Oskick och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
2-meterstumstockarna görs inte längre
Så klart. Då skulle de ju bli för långa! GAAAAHHHH!!!

• Haha
  • Gilla
Kjell_G och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHH! När det för en gångs skull går att sitta ute och grilla så startar grannen högtryckstvätten.
Han har tvättat en yta trall på ca 2 m2 nu i 1 timme. Pensionärer... 😟

• Arg
Oskick och 1 till
  • Laddar…
Stort GAAAAHHHH för artrosen som inte alls gett sig av. Låg på knä, med knäskydd, och målade vindskydd. Grundmålning ok, fasadfärg nej. Kunde knappt räta ut benet. Kändes bättre efter nån timma. Ställde vindskydd på bockar andra omgången fasadfärg. Borde gjort så från början.

Lite gaaahhh. Hittade nycklarna till MC-låset idag. Fick skära upp det gamla för att komma till besiktning i maj 🤷‍♂️

• Ledsen
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
EddieHansson
Frugan fick cancerdiagnos igår... Orkar inte säga mer..

😭

• Ledsen
  • Älska
sinuslinus och 48 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Gaaaaaahhhhhh!!!

Vi behövde flytta inkommande fiber från en temporär plats till en annan temporär plats. Såklart utan gott om plats och med dålig planering. Floiing - fibern avsliten nära övergång till patchen. Tur i oturen att vi har några meter kvar, så det booorde räcka att klippa och svetsa om.

Men inget nääääät! Gaaahhhh!
Skärmdump av SMS, meddelar om avklarad driftstörning, instruerar omstart av utrustning, kan inte besvaras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tydligen har de varit inne i huset där vi varit hemma på förmiddagen och dessutom gått genom de låsta dörrarna, utan att vi märkt något. Imponerande!

• Wow
  • Haha
Oskick och 1 till
  • Laddar…
Påväg i bilen för att plocka svamp när sonen kaskadspyr i baksätet. Bara att vända hemmåt och städa bilen istället!

• Ledsen
  • Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:

😭
😪 kan försöka skicka en värmande hälsning. Inte för att den kanske betyder något för dig/er men iaf jag blir berörd för cancer är inget roligt alls.
Jag hoppas att allt kommer gå bra och ta hand om dig och din familj ❤😪

• Gilla
  • Älska
JohanLun och 9 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:

😭
Låter banalt, men tänker på er. Är själv drabbad i min närhet

• Gilla
  • Älska
Jumos och 7 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Akta er att springa för nära läggdags. Då har iallafall jag svårt sova
Cykla däremot funkar bra, iallafall för mig 😇

Anna_H Anna_H skrev:
Cykla däremot funkar bra, iallafall för mig 😇
Inte om du träningscyklar. Samma sak

DennisCA DennisCA skrev:
Jag undrar hur rik uppfinnaren av HP LaserJet 4 är... För det var en skrivare som funkade.
JA, den var en dröm, lite dålig kapacitet och lite mycket ozonsprutande bara.

fd IT-tekniker...

T TowaTei skrev:
Med det sagt så håller jag självklart med dig om att bilister inte ska köra för nära motorcyklister.
Man ska inte köra för nära PUNKT.
Gillar adaptiva farthållaren på min nya bil.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du måste se vilken bokstav dom har det är den som avgör midjemåttet
Fel, bokstaven avgör HELA bredden. Vore ju trevligt annars om det bara var midjan, då skulle jag kunna beställa B och få plats med rumpan och låren utan att midjan är 20 cm för stor 😄

K kabelkaparen skrev:
Det är större skillnad än så, eftersom det både är större midja och kortare ben när man går över till D-storlekar. Med samma benlängd blir midjan ca 20-25 cm större, med samma midjevidd blir byxorna 5-6 cm kortare. Det är inte lite mage, utan rejäl kula som behövs för att D-storlekarna ska passa.
Det ska inte vara kortare ben för att man byter till D (eller längre för att man byter till B). Däremot har 20-serien kortare ben.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.