S
skyddshäkte kallas det för

S Saelen skrev:
Der är förra årets dekoration och försäljning.
Det är till att vara en kännare förstår jag.

S Saelen skrev:
De är lite eljest där... och efter...
Undrar vem som är eljest...

S
Du och jag Alfredo. Du och jag..

• Älska
Alfredo
  • Laddar…
Mitt Dollarstore och EKO började väl plocka fram för tre veckor sedan? Jag ignorerade det helhjärtat kan jag säga...

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Du förstår säkert att detta är sekretessbelagt med mycket hög skyddsklass då vi alla har ett ansvar att minimera risken att oskyldiga exponeras.
Du vore ju inte den förste personen i det här landet som röjde en hemlig uppgift om man säger så….

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag är oerhört ledsen att behöva vara den som berättar det men slutet är nära. Mänsklighetens dagar är räknade. Hoppet är ute.

Bilden är tagen idag 2026-09-04. Tack för den här tiden!

GAAAAHHHH!!!

[bild]
En får va gla att det inte är nästa års jul de skyltar inför.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
En får va gla att det inte är nästa års jul de skyltar inför.
Hur vet du att skyltningen inte avser 2027, ev nya köpepryttlar inför julen -26 skaffade väl hugade när de gick att köpa med 85% rabatt i januari..

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Jag hänger helt klart på fel ställen. Alla butiker jag passerar har fullt upp med back to school och tjejnyår.

H Harmagedon skrev:
Jag hänger helt klart på fel ställen. Alla butiker jag passerar har fullt upp med back to school och tjejnyår.
Jag hänger tydligen på rätt ställen (eftersom jag inte dräller på stan eller köpcentrum), tjejnyår har gott mej helt förbi och glögg och liknande inför helgerna brukar jag skaffa mellan 15 och 24nov för att slippa trängas med folk.
Eventuellt pennskrin, garntomtar eller julbockar blir personligare om man förfärdigar dom själv.

• Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Pennskrin tror jag kvalar in i tjejnyår! Så du får knåpa ihop ett och fira högtiden!

Jag jobbar i Stockholms innerstad och dräller förbi massa skyltfönster på väg till och från jobbet. Tomtarna har inte intagit huvudstaden ännu. Ryssen kan ha sänkt Gröna linjen men inga tomtar var inblandade.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.