1 502 886 lĂ€st ·
15 397 svar
1503k lÀst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Tror att trasiga fjĂ€drar fanns i mĂ€ngd, dĂ€remot var det nog ganska enkelt att fixa pĂ„ egen hand, med hjĂ€lp eller pĂ„ verkstad. Dagens bilar đ€·ââïžC cpalm skrev:
Medlem
· Stockholm
· 4 490 inlĂ€gg
Samma hÀr förhoppningsvis pÄ söndag, dock inget gemensamt barn, sÄ kag lider med dig och sÀger GAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!! för en förstörd vÄr och semester, sen regnar det sÄ altanerna kan inte oljas, och det regnar in i campingbussen. Ska kolla om jag hittar mer skit nÀr jag ÀndÄ hÄller pÄ.....AXS skrev:
/W
Medlem
· Stockholm
· 4 490 inlĂ€gg
SÀmsta semestern pÄ lÀnge. Det regnar horisontellt.
SopkÀrlet Àr pÄ vÀg men har ingen dykardrÀkt sÄ jag kan inte gÄ ut och hÀmta in det.
Den som nĂ€mner ordet vattenbrist riskerar ett blĂ„tt öga đ. GAAAAAAH
SopkÀrlet Àr pÄ vÀg men har ingen dykardrÀkt sÄ jag kan inte gÄ ut och hÀmta in det.
Den som nĂ€mner ordet vattenbrist riskerar ett blĂ„tt öga đ. GAAAAAAH
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlĂ€gg
VÀldigt glad jag var 2 veckor söderut ialafall. Samt ska pÄ konferens söderut om en mÄnad.
VÀldigt glad Àr jag, nyss hemkommen frÄn en bilresa i landets vÀstra delar bl a Mellerud dÀr det tydligen varit riktigt illa, att vi hann undan det vÀrsta (förutom den sjujÀ**igaste hagelstorm jag nÄnsin varit med om) till igÄr kvÀll. Idag i min lilla strax-söder-om-Stockholm-förort blÄser det pÄ tvÀren, regnar av och till, bara tvÄ sönderslagna rutor pÄ vÀxthuset. Litet gaaaaaaaahhh! dÄ mÄnga drabbats betydligt vÀrre.
Idag 8/8 fick jag svar frÄn PostNord, alltsÄ 4 arbetsdagar efter att jag klagat.Maria T skrev:
GAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
Sabla PostNord, de har ljugit tidigare men nu har jag bildbevis.
Detta SMS kom i förmiddags, vÀldigt tidigt för att postis skull ha hunnit hit dÄ vi nÀstan Àr sist pÄ rundan och brukar fÄ post mellan 14-15.
[bild]
Ă kte nyss och hĂ€mtade paketet och visst, det gick inte att dela ut, syns ju klart och tydligt đĄ[bild]
Det Àr alltsÄ 4 cm tillgodo vad gÀller tjockleken och ca 8 cm pÄ vardera sidan (syns inte i bild).
"Hej Maria,
tack för ditt mejl.
Jag har tittat pÄ bilden och du har helt rÀtt paketet fÄr plats i brevlÄdan.
Jag tÀnker ta vidare din feedback till ditt postkontor sÄ dem fÄr undersöka och ÄtgÀrda detta med utdelningen av paketen. Jag ber om ursÀkt att det inte gjorts rÀtt.
Skulle behöva ditt försÀndelsenummer pÄ paketet du bifogade foto pÄ. Har du försÀndelsenummer pÄ det paketet? Det behöver jag sÄ jag kan ta det vidare till ditt postkontor.
à terkom gÀrna med den informationen.
Jag önskar dig en trevlig dag.
Med vÀnlig hÀlsning, "
-----
Jag Àr inte den som klagar för att jag inte har nÄt annat för mig, heller inte pÄ smÄsaker men att pÄstÄ att de varit pÄ runda och pÄ plats insett att paketet inte gÄr ner i min postlÄda och det Àr uppenbart att de inte ens varit dÀr, det ser jag inget som helst fel att klaga pÄ.
Har nu gett dem försÀndelsenummer och begÀrt Äterkoppling, fÄr se vad som hÀnder.
Dom "kunde inte leverera" ett paket hem till oss igĂ„r heller, mĂ€rkligt dĂ„ 3 av 4 tvĂ„beningar var hemma nĂ€r dom sĂ€ger sig försökt... đ€ŠMaria T skrev:
Idag 8/8 fick jag svar frÄn PostNord, alltsÄ 4 arbetsdagar efter att jag klagat.
"Hej Maria,
tack för ditt mejl.
Jag har tittat pÄ bilden och du har helt rÀtt paketet fÄr plats i brevlÄdan.
Jag tÀnker ta vidare din feedback till ditt postkontor sÄ dem fÄr undersöka och ÄtgÀrda detta med utdelningen av paketen. Jag ber om ursÀkt att det inte gjorts rÀtt.
Skulle behöva ditt försÀndelsenummer pÄ paketet du bifogade foto pÄ. Har du försÀndelsenummer pÄ det paketet? Det behöver jag sÄ jag kan ta det vidare till ditt postkontor.
à terkom gÀrna med den informationen.
Jag önskar dig en trevlig dag.
Med vÀnlig hÀlsning, "
-----
Jag Àr inte den som klagar för att jag inte har nÄt annat för mig, heller inte pÄ smÄsaker men att pÄstÄ att de varit pÄ runda och pÄ plats insett att paketet inte gÄr ner i min postlÄda och det Àr uppenbart att de inte ens varit dÀr, det ser jag inget som helst fel att klaga pÄ.
Har nu gett dem försÀndelsenummer och begÀrt Äterkoppling, fÄr se vad som hÀnder.