Byggahus.se
  • Ledsen
  • Gilla
Igen och 2 till
  • Laddar…
M
När man besöker sjukvården för ett banalt problem som leder till komplikationer, vilket slutar med besök på akuten som leder till vårdmissar/avvikelser… som nu en månad senare leder till en brutal njurbäckeninflammation toppat med Monty Python - Always look at the bright side of life på hjärnan :seenoevil:


GAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Igen och 4 till
  • Laddar…
Gaaaaahhh...

Hade tänkt att ge mental föda åt våra inre norrlänningar genom en kulturgärning - konsert med Euskefeurat.

Inställd på grund av sjukdom och Tickster betalar inte tillbaka serviceavgiften på 40 spänn. Rån!
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
GAAAAAHHHHH!

Sprillans nytt borr som är skevt!

 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Arg
Igen och 7 till
  • Laddar…
T
mexitegel mexitegel skrev:
GAAAAAHHHHH!

Sprillans nytt borr som är skevt!

[video]
Sådär var flera av träborren i en ny ask från Bosch. Jag trodde det var en "feature" med träborr....:rolleyes:
 
  • Ledsen
mexitegel
  • Laddar…
EddieHansson
EddieHansson EddieHansson skrev:
Mera Gahhhhhhhhhhh ska man inte fylla skarvar/glipor mellan gipsskivorna innan man remsar?
Remsan satt inte alls hårt, så jag rev bort den... Vad ser man under - 1cm stor glipa mellan skivorna... GAHHHHH vilka idioter =(=(
 
  • Närbild på en trasig vägg där nät och spackel syns med en person som pekar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägg under konstruktion, gipsskivor, spackel, armeringsband, eluttagsförberedelse, renovering, byggdamm på golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
Nyblivenhusägare123 och 3 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
Remsan satt inte alls hårt, så jag rev bort den... Vad ser man under - 1cm stor glipa mellan skivorna... GAHHHHH vilka idioter =(=(
Den lilla glipan fixar målarn;)
 
  • Haha
Igen
  • Laddar…
EddieHansson
F fribygg skrev:
Den lilla glipan fixar målarn;)
Japp.. Det gjorde han ju...
 
EddieHansson EddieHansson skrev:
Japp.. Det gjorde han ju...
GAAAAAAHH! Vem har sett en målare sätta glasfiberremsor, det måste vara snickaren eller fastighetsägaren.
 
  • Gilla
Igen
  • Laddar…
EddieHansson
F fribygg skrev:
GAAAAAAHH! Vem har sett en målare sätta glasfiberremsor, det måste vara snickaren eller fastighetsägaren.
Det var målarfirman. Jag klagade ju såklart direkt. De tyckte inte att man behövde göra om, men om jag ville kunde de lägga på Microlitväv på väggen istället....

Han (ägaren till målarfirman) påstod att det är godkänt och att man ska använda vävremsa när man har en skarv mellan en målad vägg och ny gips.

Detta är ett försäkringsärende pga vattenskada. Byggfirman lejer ut målning, vvs och el till olika andra firman. Byggfirman satte gipset, och målarfirman satte remsa och spackel.
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Maria T
GAAAARGH!

När det finns skyltar som [vänligt] påpekar att det är förbjudet att paxa solstolar före kl 07:30 när poolen öppnar, varför finns det inte skyltar som säger att det förbjudet att ta fler än tre grillspett åt gången??? Jävla roffare som inte funkar att äta buffé på hotell.
 
  • Ledsen
  • Arg
Igen och 1 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
GAAAARGH!

När det finns skyltar som [vänligt] påpekar att det är förbjudet att paxa solstolar före kl 07:30 när poolen öppnar, varför finns det inte skyltar som säger att det förbjudet att ta fler än tre grillspett åt gången??? Jävla roffare som inte funkar att äta buffé på hotell.
Tyskar? ;)
 
Maria T
FredrikR FredrikR skrev:
Tyskar? ;)
Det var det väl "förr i tiden", eller R...ar, men just denne var från ett annat nordeuropeiskt land med kust mot Nordsjön. Blev allt lite överraskad där.
 
  • Älska
  • Gilla
Igen och 1 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Det var det väl "förr i tiden", eller R...ar, men just denne var från ett annat nordeuropeiskt land med kust mot Nordsjön. Blev allt lite överraskad där.
Förmodligen uppgiven över landets damresultat i vm och tog ut frustrationen mot människor från storebrors landet. ;)
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Maria T
FredrikR FredrikR skrev:
Förmodligen uppgiven över landets damresultat i vm och tog ut frustrationen mot människor från storebrors landet. ;)
Jag tror jag fattar.. eller att personen bakom i kön var kort och höll en hand innanför skjortan. Det finns mycket att reta upp sig på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.