Verkligen! Jag fick hämta släpet hos grannen.

Röd bil, smått hus, snöfläckar, soligt, bar barnstol på marken, tallskog i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Bendish och 15 till
  • Laddar…
A
Fairlane Fairlane skrev:
[bild]
Gaaaahhhh!
Inatt har det blåst ordentligt
Dolt fel!
 
  • Haha
  • Gilla
Frunihuset20 och 4 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
[bild]
Gaaaahhhh!
Inatt har det blåst ordentligt
Erkänn att du egentligen aldrig gillat den där murade stolpen. ;)
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
A Alfons3301 skrev:
Dolt fel!
Jag var lite inne på att lägga ut en sådan fråga på skämt, men kände att det var lite väl stor brandfackla. Hur många smilies man än skulle lägga på skulle några bli vansinniga. :cool:
 
  • Gilla
Igen och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Erkänn att du egentligen aldrig gillat den där murade stolpen. ;)
Nja sådär, men nu tänker jag positivt! Jippi ett projekt till att fixa med när det blir varmare ute.
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
WAAAAAGH, varför skriver man att man finns i en ort och sedan utgår man från annan ort 50km bort?!
Som tur var frågade jag var de utgick från och slipper betala 3000kr i "framkörning".
(sen berättade de fördömligt om alla andra tillkommande kostnader).
 
  • Gilla
Igen och 3 till
  • Laddar…
När lödstationen ger upp precis som man äntligen satt sig för att jobba med Drömprojektet. När kassan inte tillåter inköp av en vettig ersättare just nu.
Klockan är nu 03:53 och jag har suttit och surat och tjurat och varit folkilsk sen midnatt. Fastän att jag snart ska upp och jobba.
GAAAAAAHHHHHH!!!!!!!
 
  • Ledsen
kashieda och 4 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
När lödstationen ger upp precis som man äntligen satt sig för att jobba med Drömprojektet. När kassan inte tillåter inköp av en vettig ersättare just nu.
Klockan är nu 03:53 och jag har suttit och surat och tjurat och varit folkilsk sen midnatt. Fastän att jag snart ska upp och jobba.
GAAAAAAHHHHHH!!!!!!!
Håller tummarna på att det går att laga!
 
  • Gilla
perolito och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Håller tummarna på att det går att laga!
Tack, men den är sannolikt bortom räddning.
 
  • Ledsen
13th Marine
  • Laddar…
Det är säkert bara att öppna och hitta någon anslutning som släppt och löda om d..... nä just det.... :rolleyes:
 
  • Haha
  • Gilla
EddieHansson och 6 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! Beställde en massa finöl och whiskey och hämtade ut det hos mitt ombud. Kollade bara att det var rätt namn på kartongen. Kommer hem och skall packa upp i matkällaren och upptäcker... Sofiero?

Tänker då att det måste blivit något felklick av mig och att en extra burk alltid kan hitta sin plats. Men så var det en till. Och en till. Och en till.

Fick tjugo Sofiero istället för belgare, hantverksöl och japansk whiskey. :cry:

Öppen kartong med flera blå sprayburkar, eventuellt färg eller annat kemiskt innehåll, står på en oljig yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
Hammarfall och 14 till
  • Laddar…
tensiden tensiden skrev:
GAAAAHHHH!!! Beställde en massa finöl och whiskey och hämtade ut det hos mitt ombud. Kollade bara att det var rätt namn på kartongen. Kommer hem och skall packa upp i matkällaren och upptäcker... Sofiero?

Tänker då att det måste blivit något felklick av mig och att en extra burk alltid kan hitta sin plats. Men så var det en till. Och en till. Och en till.

Fick tjugo Sofiero istället för belgare, hantverksöl och japansk whiskey. :cry:

[bild]
Ditt GAAAAHHHH! En annans AAAHHHH!
Ursäkta, men kunde inte låta bli. Gaaahh!
 
Noramasen Noramasen skrev:
Ditt GAAAAHHHH! En annans AAAHHHH!
Ursäkta, men kunde inte låta bli. Gaaahh!
Ja, jag inbillar mig ju att någon där ute i landet som tänkte festa till på Sofiero får en fin överraskning. Men förmodligen är det nån surgubbe i någon stuga som sitter och muttrar över "konstig jävla öl, eller det är ju fan inte ens öl".
 
  • Haha
  • Gilla
Hammarfall och 9 till
  • Laddar…
AXS
GAAAAHHHH!!!

Körde på en snöhög och så lossnade en hasplåt(i plast), den ligger precis och skrapar i marken och gör ett jäkla oväsen. Kommer säkert kosta en arm och njure och byta.

Jävla bil!
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
GAAAAHHHH!!!

Körde på en snöhög och så lossnade en hasplåt(i plast), den ligger precis och skrapar i marken och gör ett jäkla oväsen. Kommer säkert kosta en arm och njure och byta.

Jävla bil!
Ingen fara. Plastpluttar att sätta fast den med finns på t ex Biltema, och vill du inte sätta fast den själv går det lika bra att riva dän den och se glad ut. Den har endast begränsad funktion.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.