hsd
tommib tommib skrev:
Ah, segt.
Ja vissa funktioner måste man få igång snarast. Tvättmaskin hör till dem.
Lycka till med nästa maskin!
Noramasen Noramasen skrev:
Ja det ser liite absurt ut. Men nu är man helt utlämnad och har inte ens gått in i detaljernas kostnader och jämfört på andra ställen, och det står tillsammans med trumaxel och ytterligare två lager, så vad som är vettigt och rimligt med offerten är man egentligen hänvisad till ärligheten hos företaget. Absolut att de samtidigt är säljare av Miele är i beaktning och där skiter dom en riktig lök vad gäller att vi skulle köpa en ny av företaget. Hela allt är en smak av Gaaaahhh.
En vanlig från Elgiganten
Screenshot_2026-08-14-16-00-30-840_com.android.chrome.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Med eller utan WiFi

GAAAAHHHH!!!! 1 dryg vecka av semestern kvar och en hel del att göra och då går jag in i gödselskopan och kör in en spets flera cm in i smalbenet. Hydralen hade sjunkit lite och då pekade de lite upp. Mitt eget fel dessutom.

20260813_174743.jpg
Skapa konto
20260813_124940.jpg
Skapa konto
20260813_150625.jpg
Skapa konto

• Ledsen
  • Wow
Myckling och 16 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
[bild]
Med eller utan WiFi
Det var en dålig kampanj, jag gav 4.995 för 600an.

hsd
De har olika priser vid olika tillfällen men å andra sidan är det betydligt lägre pris än att köpa en Miele
Fast nuförtiden behövs WiFi så det blir välan 700:an 😉

john68 john68 skrev:
GAAAAHHHH!!!! 1 dryg vecka av semestern kvar och en hel del att göra och då går jag in i gödselskopan och kör in en spets flera cm in i smalbenet. Hydralen hade sjunkit lite och då pekade de lite upp. Mitt eget fel dessutom.

[bild][bild][bild]
Mamma sa att allt som inte dödar härdar!

• Älska
  • Gilla
john68 och 1 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Sympati-Gaaaahhhhhh!

Men går det inte att få tag på reservdelarna själv? Jag har bytt en del saker på vår torktumlare och det var inte direkt raketforskning. Reservdelarna ser också väldigt dyra ut på kostnadsförslag.
Ja, lagret skulle väl ha kostat en tiondel och det har varit nog dyrt.

hsd hsd skrev:
Fast nuförtiden behövs WiFi så det blir välan 700:an 😉
Vad skall man med wifi till på tvättmaskinen? Ytterligare en sak som kan strula och gå sönder.

• Gilla
  • Älska
Bästerortarn och 6 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
[bild]
Med eller utan WiFi
Hade det varit för drygt 30 år sedan när Electrolux hade tillverkningen i landet och faktiskt borgade för kvalitet så hade det blivit affär. Men nu! Nä. För att inte tala om Cylinda.

john68 john68 skrev:

[bild][bild][bild]
Krya på dig och hoppas att det inte blir inflammerat.

Noramasen Noramasen skrev:
Krya på dig och hoppas att det inte blir inflammerat.
Stelkramp å antibiotika och spolat med en dryg liter. Håller tummarna.

• Gilla
Kakelugnen566 och 1 till
  • Laddar…
Medans jag gör det jag kan renoverar firma badrummet. Gaaah för inget vatten i huset! PSX_20260813_181923.jpg
Skapa konto

Men mysigt att få se brädorna från innan huset blev putsat.
IMG_20260814_091018.jpg
Skapa konto

• Gilla
Kakelugnen566 och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Vad skall man med wifi till på tvättmaskinen?
Vissa uppskattar att kunna få information om när maskinen är klar. Jag tycker det är en rätt praktisk funktion som jag har på diskmaskinen och gärna även hade haft på tvättmaskinen.

Alfredo Alfredo skrev:
Vissa uppskattar att kunna få information om när maskinen är klar. Jag tycker det är en rätt praktisk funktion som jag har på diskmaskinen och gärna även hade haft på tvättmaskinen.
Mina maskiner visar på displayen vid start hur lång tid som programmet tar..så nu plus den tiden är klartid...men det är klart, både matte och minuter per timme är svåra grejer😆

• Haha
kashieda
  • Laddar…
D Dilato skrev:
både matte och minuter per timme är svåra grejer😆
Vissa maskiner justerar prognosen under körning. Sen är det inte dumt att få info om när den faktiskt är klar utan att behöva hålla rätt på det själv.

R roli skrev:
Vad skall man med wifi till på tvättmaskinen? Ytterligare en sak som kan strula och gå sönder.
Perfekt. Talar om aktuell hälso-/driftstatus, när det är dags att fylla på tvättmedel och underhållsbehov.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.