1 707 261 läst ·
18 540 svar
1707k läst
18,5k svar
GAAAAHHHH!!!
tommib skrev:
En vanlig från ElgigantenNoramasen skrev:
Ja det ser liite absurt ut. Men nu är man helt utlämnad och har inte ens gått in i detaljernas kostnader och jämfört på andra ställen, och det står tillsammans med trumaxel och ytterligare två lager, så vad som är vettigt och rimligt med offerten är man egentligen hänvisad till ärligheten hos företaget. Absolut att de samtidigt är säljare av Miele är i beaktning och där skiter dom en riktig lök vad gäller att vi skulle köpa en ny av företaget. Hela allt är en smak av Gaaaahhh.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Med eller utan WiFi
GAAAAHHHH!!!! 1 dryg vecka av semestern kvar och en hel del att göra och då går jag in i gödselskopan och kör in en spets flera cm in i smalbenet. Hydralen hade sjunkit lite och då pekade de lite upp. Mitt eget fel dessutom.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ja, lagret skulle väl ha kostat en tiondel och det har varit nog dyrt.tommib skrev:
Krya på dig och hoppas att det inte blir inflammerat.john68 skrev:
Medans jag gör det jag kan renoverar firma badrummet. Gaaah för inget vatten i huset!
Men mysigt att få se brädorna från innan huset blev putsat.
Logga in
Skapa konto
Men mysigt att få se brädorna från innan huset blev putsat.
Logga in
Skapa konto
Mina maskiner visar på displayen vid start hur lång tid som programmet tar..så nu plus den tiden är klartid...men det är klart, både matte och minuter per timme är svåra grejer😆Alfredo skrev: