1 659 259 läst ·
17 780 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan man tycka, men då jag i huvudsak enbart är intresserad av F1 så är det värt det. Och då viaplay tidigare ingick i Kinnevik med Stenbeck som huvudsaklige ägare så får det vara. Men det är inte huvudanledningen till mitt ställningstagande utan det att tv3 tog sändning av hockey-VM från SVT och förstörde ALLT med kommentatorn Lasse Kinck som bara ljög sig rakt igenom hela sändningen. Man kanske är lite långsint, men någon måtta får det vara på att förstöra mina intressen. Och då de får straffas för sina tilltag. Gaahh
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 141 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 141 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 461 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 461 inlägg
GAAAAHHHH!!! för Schibsteds som även vill ha betalt, förutom prenumerationskostnaden, för att man även vill slippa personanpassad reklam (cookies)
Jag har varit i kontakt med Omni och de påstår att det sistnämnda kommer att godkännas av EU framöver
Tankar?
Jag har varit i kontakt med Omni och de påstår att det sistnämnda kommer att godkännas av EU framöver
Tankar?
Fram tills ett eventuellt godkännde så får de ju ändå rätta sig efter vad som gäller just nu,K Kakelugnen566 skrev:
Skulle mord bli lagligt i nästa vecka, så åker man ju ändå dit om man klubbar ihjäl någon innan dess - eller hur?
Klicka här för att svara

