Kan man tycka, men då jag i huvudsak enbart är intresserad av F1 så är det värt det. Och då viaplay tidigare ingick i Kinnevik med Stenbeck som huvudsaklige ägare så får det vara. Men det är inte huvudanledningen till mitt ställningstagande utan det att tv3 tog sändning av hockey-VM från SVT och förstörde ALLT med kommentatorn Lasse Kinck som bara ljög sig rakt igenom hela sändningen. Man kanske är lite långsint, men någon måtta får det vara på att förstöra mina intressen. Och då de får straffas för sina tilltag. Gaahh
 
hsd
MathiasS MathiasS skrev:
...men låter inte 265kr per månad rätt mycket för att BARA få F1? för ett par hundringar till får man ju allentes stora paket ink Viaplay total (med allt från viaplay ink f1 och indycar), Prime, HBO, Showtime etc.
Viaplay total går ju på 699
Allente premium 899
 
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
K
GAAAAHHHH!!! för Schibsteds som även vill ha betalt, förutom prenumerationskostnaden, för att man även vill slippa personanpassad reklam (cookies)
Jag har varit i kontakt med Omni och de påstår att det sistnämnda kommer att godkännas av EU framöver
Tankar?
 
  • Arg
Per Sandberg1
  • Laddar…
Om man betalar årsvis så kostar F1 tv pro
Screenshot_2026-06-22-11-15-18-100_se.swedbank.mobil-edit.jpg
 
SC Aero SC Aero skrev:
Om man betalar årsvis så kostar F1 tv pro
[bild]
Negativ kostnad? Sajn mi upp!
 
  • Haha
  • Gilla
Noramasen och 2 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
GAAAAHHHH!!! för Schibsteds som även vill ha betalt, förutom prenumerationskostnaden, för att man även vill slippa personanpassad reklam (cookies)
Jag har varit i kontakt med Omni och de påstår att det sistnämnda kommer att godkännas av EU framöver
Tankar?
Fram tills ett eventuellt godkännde så får de ju ändå rätta sig efter vad som gäller just nu,

Skulle mord bli lagligt i nästa vecka, så åker man ju ändå dit om man klubbar ihjäl någon innan dess - eller hur?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.