1 707 993 läst ·
18 543 svar
1708k läst
18,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan man tycka, men då jag i huvudsak enbart är intresserad av F1 så är det värt det. Och då viaplay tidigare ingick i Kinnevik med Stenbeck som huvudsaklige ägare så får det vara. Men det är inte huvudanledningen till mitt ställningstagande utan det att tv3 tog sändning av hockey-VM från SVT och förstörde ALLT med kommentatorn Lasse Kinck som bara ljög sig rakt igenom hela sändningen. Man kanske är lite långsint, men någon måtta får det vara på att förstöra mina intressen. Och då de får straffas för sina tilltag. Gaahh
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 530 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 530 inlägg
GAAAAHHHH!!! för Schibsteds som även vill ha betalt, förutom prenumerationskostnaden, för att man även vill slippa personanpassad reklam (cookies)
Jag har varit i kontakt med Omni och de påstår att det sistnämnda kommer att godkännas av EU framöver
Tankar?
Jag har varit i kontakt med Omni och de påstår att det sistnämnda kommer att godkännas av EU framöver
Tankar?
Fram tills ett eventuellt godkännde så får de ju ändå rätta sig efter vad som gäller just nu,K Kakelugnen566 skrev:
Skulle mord bli lagligt i nästa vecka, så åker man ju ändå dit om man klubbar ihjäl någon innan dess - eller hur?
Om du har tilläget Ublock-origin för att stoppa reklam så lägger du in följande under egna filter listorK Kakelugnen566 skrev:
www.aftonbladet.se##div[aria labelledby^="sp_message_iframe"]
cmp.svd.se
cmp.aftonbladet.se
cmp.omni.se
Gaaaahhhh!
Varje måndag, i stort sett året om, så går jag stavgång 7 km med ett par kompisar från Friskis.
Idag, efter avslutad promenad och vid min parkerade bil, har jag inte bilnyckeln i fickan.
Fick skjuts hem att hämta reservnyckeln, gick samma runda, 7 km, att ev hitta nyckeln. Ringt polisen och även försäkringsbolaget. Skönt ändå, kostar mig 1800 kr istället för 3800 utan nyckelförsäkring. Klantig tant!
Varje måndag, i stort sett året om, så går jag stavgång 7 km med ett par kompisar från Friskis.
Idag, efter avslutad promenad och vid min parkerade bil, har jag inte bilnyckeln i fickan.
Fick skjuts hem att hämta reservnyckeln, gick samma runda, 7 km, att ev hitta nyckeln. Ringt polisen och även försäkringsbolaget. Skönt ändå, kostar mig 1800 kr istället för 3800 utan nyckelförsäkring. Klantig tant!
Jag tappade min nyckelknippa för någon månad sedan, orkade inte med ett gaaah över det. Tar mig till polisen någon gång i veckan för att kolla efter mina nycklar, ser till min glädje många nycklar där, inte bara jag som är klantig.Maria T skrev:
Gaaaahhhh!
Det hela fick mig att efter ett år äntligen dela ut reservnycklar till vänner och familj. Vill inte behöva använda vinkelslip för att ta mig in en gång till.
Jag tog mig till lokala polisstationen nu på eftermiddagen, de handhar bara pass och folk som ska på förhör. Det är så illa , Stockholm förort, att om du hittar en grej, nycklar får gå under det, så kan det ta dig en resa på flera mil för att lämna in det upphittade.
Om jag fann en nyckel skulle jag kolla på lokala FB-grupper (som jag för nåt år svor jag aldrig skulle gå med i) och sen lämna till Polisen, men det är 13 km till närmsta polis där jag kan lämna in upphittat och alla har inte bil. Tror tyvärr många struntar i det.
Om jag fann en nyckel skulle jag kolla på lokala FB-grupper (som jag för nåt år svor jag aldrig skulle gå med i) och sen lämna till Polisen, men det är 13 km till närmsta polis där jag kan lämna in upphittat och alla har inte bil. Tror tyvärr många struntar i det.
Här förvaras alla nycklar i ett skåp. Bara att slinka in och titta, säga till receptionen om rätt nyckel finns där. Inte för att jag har så höga förhoppningar om att mina ska dyka upp..Maria T skrev:
Jag tog mig till lokala polisstationen nu på eftermiddagen, de handhar bara pass och folk som ska på förhör. Det är så illa , Stockholm förort, att om du hittar en grej, nycklar får gå under det, så kan det ta dig en resa på flera mil för att lämna in det upphittade.