1 685 371 läst ·
18 189 svar
1685k läst
18,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Hobbyelektriker
· E
· 15 454 inlägg
Låter som ett typiskt fall av sprucken lödning.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 267 inlägg
Kommer det tillbaka så kan du påpeka att du var där inom garantitiden med samma fel.Johan Gunverth skrev:
GAAAAHHHH!!!
Akut problem hos kund i Strängnäs, beställer Express frakt av reservdelar från Danmark.
Får meddelande 6.28 att paketet kommit till Arlanda. Tänker, bra då är det i Strängnäs om 2, jag flaxar dit fortare än kvickt. Väl där får jag meddelande om att det är i Örebro !! och levereras 9.30-13.30. Om jag visste då vad jag vet nu hade jag åkt till Örebro och hämtat det själv, för nu 12.20 ligger det fortfarande kvar i Örebro ☹️
Akut problem hos kund i Strängnäs, beställer Express frakt av reservdelar från Danmark.
Får meddelande 6.28 att paketet kommit till Arlanda. Tänker, bra då är det i Strängnäs om 2, jag flaxar dit fortare än kvickt. Väl där får jag meddelande om att det är i Örebro !! och levereras 9.30-13.30. Om jag visste då vad jag vet nu hade jag åkt till Örebro och hämtat det själv, för nu 12.20 ligger det fortfarande kvar i Örebro ☹️
Jag beställde blommor i tisdags till min mor till morsdag, jag tänkte att det gör inget om de kommer några dagar tidigare. De har fortfarande inte dykt upp. Detta företaget levererade i paketbox, men det fanns ingen tillräckligt stor paketbox ledig så de skickade med PostNord. Skall vi gissa att blommorna är döda när de kommer fram?Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
KomPosten?pacman42 skrev:
Jag beställde blommor i tisdags till min mor till morsdag, jag tänkte att det gör inget om de kommer några dagar tidigare. De har fortfarande inte dykt upp. Detta företaget levererade i paketbox, men det fanns ingen tillräckligt stor paketbox ledig så de skickade med PostNord. Skall vi gissa att blommorna är döda när de kommer fram?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 814 inlägg
Posten har flaggat mitt paket som försenat.
Men tror fortfarande att det ska komma till paketboxen idag, trots att det fortfarande ska ligga i Härryda...
Men tror fortfarande att det ska komma till paketboxen idag, trots att det fortfarande ska ligga i Härryda...
Medlem
· Blekinge
· 12 320 inlägg
Ringde 1177 för att diskutera ett misstänkt fästingbett. Finns en liten rund rodnad med.
Damen på 1177 frågade hur stor rodnaden var. Jag sa som en ettöring. Hon frågade igen, och sedan sa hon: "Jag vet inte vad en ettöring är". OK, sa jag, 12 mm i diameter. "Och hur mycket är det i centimeter?".
Hallo! Vad är det för idioter som sitter på 1177 och ska rådgiva i hälsofrågor?
Damen på 1177 frågade hur stor rodnaden var. Jag sa som en ettöring. Hon frågade igen, och sedan sa hon: "Jag vet inte vad en ettöring är". OK, sa jag, 12 mm i diameter. "Och hur mycket är det i centimeter?".
Hallo! Vad är det för idioter som sitter på 1177 och ska rådgiva i hälsofrågor?
Medlem
· Blekinge
· 12 320 inlägg
Hon har väl gått treårig pappslöjd.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 369 inlägg
Till hennes försvar präglades den sista ettöringen 1972. Och ingen född hitom millenieskiftet vet väl ens vad ören är, och varför skulle de? Något mindre än 50-öringar vete fan om någon ens född på 80-talet kan minnas i cirkulation.T Thomas_Blekinge skrev:
Det här däremot är väl lite mindre ursäktligt. Men att du orkar bry dig. 🙃T Thomas_Blekinge skrev: