1 638 725 läst ·
17 538 svar
1639k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 583 inlägg
"Duger till den som ska ha det"
Och om ett tag så kommer jag inte att se det längre. Skulle jag vilja ändra färg går det ganska lätt att måla över dessutom. Det är ju inte en hel fasad.
Rätt färg var svårare än vad jag hade förväntat mig. Det här är de kulörer jag valt att måla upp på större bitar, förkastat några prover innan.
Rätt färg var svårare än vad jag hade förväntat mig. Det här är de kulörer jag valt att måla upp på större bitar, förkastat några prover innan.
Började väl för 20+år sedan när lokala pizzeriorna löste in filéer mot fatöl och butikerna inte längre kunde hålla fulla hyllorB Bitterhetsakademin skrev:
Det hade varit roligt att se lite utveckling på området talinstruktioner i Google Maps... Pinsamt nästan hela tiden. På de flesta språk.Johan Gunverth skrev:
Är det mot putsen det ska matcha så föreslår jag att du ska bryta av med annan kulör. Någon grå färg som går i liknande mättnad kanske. Eller annan som bryter av. Sällan som det blir bra när olika material ska sammanföras. Sedan är det mycket känsligare när dessutom färgerna emellan åldras på olika vis. Som Bergman sade när det inte passade. BRYT!😉NyKarin skrev:
Jag har rött och grått förövrigt så jag tänker att det ska bli gult. Ska testa att bryta den gula färgen något innan jag ger upp. Får jag skicka ett pm till dig?Noramasen skrev:
Är det mot putsen det ska matcha så föreslår jag att du ska bryta av med annan kulör. Någon grå färg som går i liknande mättnad kanske. Eller annan som bryter av. Sällan som det blir bra när olika material ska sammanföras. Sedan är det mycket känsligare när dessutom färgerna emellan åldras på olika vis. Som Bergman sade när det inte passade. BRYT!😉
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Litet GAH! när jag fick åka till Entreprenadbutiken med den stendöda HQ batterigrästrimmern som hade 2 dagars garanti kvar. Tror ni inte att trimmerfan startar helt problemfritt när jag skall visa dem problemet. Efter hård självdisciplin gick jag därifrån utan att köpa någonting alls.
Nåja, ett litet YES! för att den funkade. Då hade jag ändå plockat isär den och konstaterat att motorn var felfri, men att kontrollerkortet i handtaget förvisso var aktivt, men inte lämnade någon spänning till motorn.
…och det skall vara ”Keiller” i inlägget ovan 🙄
Nåja, ett litet YES! för att den funkade. Då hade jag ändå plockat isär den och konstaterat att motorn var felfri, men att kontrollerkortet i handtaget förvisso var aktivt, men inte lämnade någon spänning till motorn.
…och det skall vara ”Keiller” i inlägget ovan 🙄